Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
Gesloten onderwerp

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel VIII

07 mei 2013 9:54

Er staat momenteel nog geen beschrijving bij, dus kun je alleen maar op de foto's afgaan...
Wat ik persoonlijk jammer vind is dat de foto's nogal doorelkaar staan, dan weer van interieur, dan weer van buitenkant, dan weer links dan weer rechts....
Is (voor mij dan) nogal lastig te bekijken.

Als je op de foto's af mag gaan ziet hij er wel TOP uit :cheers:

07 mei 2013 19:56

Staat als status; verkocht

07 mei 2013 20:08

Joost73 schreef:Staat als status; verkocht

gebeurt wel vaker,staan hij er net op en is hij al snel verkocht (zijn mooie exclusieve auto's die douwe verkoopt) :D

07 mei 2013 20:17

petquesha schreef:Niet duur!(speedster)

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/porsche/m673946921-porsche-911-carrera-speedster-3-2-wtl.html?c=bead941a5d4a2757e2fe39e5a5b2921a&previousPage=lr

heb de wagen in 't echt gezien, niet helemaal conform de advertentie...... :cry:
echt niet, heeft denkelijk zware schade gehad in een vroeger stadium.
helaas....

07 mei 2013 22:35

Wa mankeert er allemaal aan dan? Ben best nieuwsgierig. :)

07 mei 2013 22:46

porschenot schreef:
Joost73 schreef:Staat als status; verkocht

gebeurt wel vaker,staan hij er net op en is hij al snel verkocht (zijn mooie exclusieve auto's die douwe verkoopt) :D
Idd en die 2000gtv ook alweer verkocht.
Ben benieuwd naar die 997 cup die eraan komt.

07 mei 2013 23:18

Heb net een 964 gekocht, maar goed kijk toch elke dag even wat er te koop staat. Dit klinkt als een koopje?!

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/pors ... ousPage=lr

Ik heb bij mijn zoektocht in ieder geval voor dezelfde prijs wagens gezien die hier niet aan kunnen tippen (als het allemaal klopt wat er staat)

07 mei 2013 23:23

3.2 targa voor 9.999?

http://www.hofman.nl/auto/12922/Porsche ... era+Targa/

07 mei 2013 23:28

stuur zit rechts. :wink:

07 mei 2013 23:39

oljebyte schreef:Heb net een 964 gekocht, maar goed kijk toch elke dag even wat er te koop staat. Dit klinkt als een koopje?!

Ik heb bij mijn zoektocht in ieder geval voor dezelfde prijs wagens gezien die hier niet aan kunnen tippen (als het allemaal klopt wat er staat)

Revisie in mei 2013 :roll: . Koper is een 'mazzelpik' , als ik dat lees ga ik snel verder bladeren.

08 mei 2013 7:58

Als je een potentieel goede auto laat schieten omdat iemand in zijn advertentie wat andere woorden gebruikt dan je gewend bent, is denk ik niet heel handig. Zeker op marktplaats zie je soms hele rare advertenties terwijl er niets mis is met de aangeboden waar.

08 mei 2013 9:03

Er zit toch wel wat in hetgeen dirty gertie stelt. Als je pauzeloos op zoek bent naar een door jou gewenste Porsche, honderden advertenties leest, vele auto's daarvan bekijkt, dan weet je steeds beter het kaf van het koren te scheiden. Superlatieven schrikken af, uitbundige uitmonstering vaak ook, advertenties vol met taalfouten.....ook. Maar.....soms kun je je vergissen. En volgens mij is ChrisGT het daar ook wel mee eens:
Zeker op marktplaats zie je soms hele rare advertenties terwijl er niets mis is met de aangeboden waar.

08 mei 2013 10:10

2.7 Touring anyone? Ongenummerde case, her en der wat 2.8 delen. Zie: klik.
Afbeelding

08 mei 2013 10:16

Of natuurlijk een affengeile 3.0 RS

Afbeelding

08 mei 2013 12:45

Maarten schreef:2.7 Touring anyone? Zie: klik

Da's inderdaad een koopje :thumleft:

08 mei 2013 18:33

petquesha schreef:

Niet duur!(speedster)

Bart964 schreef:heb de wagen in 't echt gezien, niet helemaal conform de advertentie...... :cry:
echt niet, heeft denkelijk zware schade gehad in een vroeger stadium.
helaas....

Aangeboden door "Viktor" in Belgie. Gelet op het mobiele nummer van de heer Leitner kennelijk door hem in verkoop overgenomen.

Ik heb in 2005 een oudere BMW bij hem gekocht. Ik moet eerlijk zeggen, dat ik hem mocht laten keuren, hoewel dat eigenlijk niet nodig was. Niet laten keuren......mijn fout dus.

Ik zie toch in de commentaren positieve berichten. Prima dus. Men ontwikkelt zich. Enige dissonant is het commentaar op de speedster. "Denkelijk zware schade gehad in een vroeger stadium". Dat vind ik nogal een stevig statement. Als ik dat niet heel zeker wist ("denkelijk") dan zou ik dat ook niet in dit forum openlijk vermelden....

08 mei 2013 19:06

Volgens mij worden er hier diverse dingen door elkaar gehaald :scratch: :popcorn:

08 mei 2013 19:16

Nee, er wordt niets door elkaar gehaald. De betreffende advertentie is kort na mijn bericht verwijderd.

08 mei 2013 19:49

ChrisGT schreef:Als je een potentieel goede auto laat schieten omdat iemand in zijn advertentie wat andere woorden gebruikt dan je gewend bent, is denk ik niet heel handig. Zeker op marktplaats zie je soms hele rare advertenties terwijl er niets mis is met de aangeboden waar.

Soms worden er woorden gebruikt die een naïeve medemens meer aanspreken dan een oplettende medemens met een gezond wantrouwen. Soms spelen handige verkopers daar op in met termen als "degene die deze auto koopt, is een echte mazzelpik!" of soortgelijke bewoordingen. Of de auto uit de advertentie die hierboven genoemd werd (met deze bewoordingen) al dan niet de moeite waard is, weet ik niet. Maar soms is het erg handig af te gaan op vooroordelen en de mensheid in te delen in hokjes :salut:

08 mei 2013 20:02

jan-1 schreef:Nee, er wordt niets door elkaar gehaald. De betreffende advertentie is kort na mijn bericht verwijderd.

Maar Victor uit Belgie is dus eigenlijk Leitner?

08 mei 2013 20:07

Hoe de constructie precies in elkaar stak weet ik niet, Maar de auto werd aangeboden door een zekere Viktor uit en in Belgie. In de beschrijving daaronder werd de auto aangeprezen door "Douwe" met een mobiel telefoonnummer (voor nadere info) van Douwe Leitner.
Je schijnt een dergelijke advertentie terug te kunnen halen, maar ik weet niet hoe.

08 mei 2013 21:11

http://webcache.googleusercontent.com/s ... PmFw&pbx=1

zie echter geen Douwe en geen 06 nummer....

08 mei 2013 21:15

Dat heeft hij dan gauw gewist, het stond er wel degelijk.....

08 mei 2013 21:17

geloof je meteen :lol: :lol: ....is het enige wat ik tot nu toe heb kunnen achterhalen

08 mei 2013 21:21

Optielijst:
Airco
Lederen stoelen en stuur
electrisch verstelbare stoelen
regelbare stoelverwarming
Fuchs velgen
electrisch verstelbare spiegels
metallic lak antraciet
Hier onder stond het tel-nr en dat kan je zelf wissen........ :wink:
Gesloten onderwerp