25 sep 2010 10:59
25 sep 2010 11:56
25 sep 2010 11:58
25 sep 2010 12:04
25 sep 2010 15:14
El René schreef:De wet van het rolletje plakband noem ik dat: onvindbaar als je er naar op zoek bent, en je komt het overal tegen als je het niet nodig hebt.
25 sep 2010 16:21
25 sep 2010 17:02
25 sep 2010 17:38
El René schreef:@Drietwee: die mail is natuurlijk een standaardmailtje om niet iedereen persoonlijk te hoeven beantwoorden. Snap ik ook nog wel.
Maar ik snap jou ook. En ik zou zeker niet op de bonnefooi afreizen. Bepaal wat je voor de auto over hebt, verbind daar duidelijk voorwaarden aan en dan hoor je het vanzelf wel.
Ik heb al zitten rekenen. 17 mille plus tien mille achter de hand is 27 mille en daarvoor slaag je ook bij Van Krey. Waar inruilen mogelijk is en je verhaal kunt halen als er dingen niet in orde blijken te zijn.
Ik betaal liever meer voor gemak en zekerheid dan minder met het risico op een tegenvaller. Daar zijn mijn centen me te lief voor.
Succes met je afwegingen. Ik blijf het volgen:
25 sep 2010 17:51
FreudeamFahren schreef:Voor de Porschist met circuit ambities (en eventueel gouden vingertjes om zelf de krukaskering aan te pakken):
*klik* Witte 996 met H&R schroefset, H&R stabi's, halve kooi etc, 4e maand '98, 228.000 km, bij 86d km fris blok, Sofort Kaufen € 19.500
25 sep 2010 17:54
25 sep 2010 18:42
25 sep 2010 18:59
25 sep 2010 20:21
Hr Hans deze in totale nieuwstaat origineel 1e lak en NL geleverde 911 die er geen tweede is draagt een prijs van 42500 euro en uiteraard met volledigge histori.groet wim polman.
25 sep 2010 20:56
25 sep 2010 21:23
25 sep 2010 21:23
26 sep 2010 9:26
Idd, wat Ralph zegt.RJF schreef:Wat mis ik aan deze bak dat die zo goedkoop staat ? zelfs à 19500 lijkt het me te goedkoop ...
ralf996 schreef:heeft schadeverleden en het nieuwe blok heeft toch al 150dkm gelopen, waarvan weet ik hoeveel circuit km's
Ik heb ondertussen contact gehad met de verkoper. Hij heeft de auto 6 jaar en heeft er 130.000 km mee gereden. Het olieverbruik ligt tussen de 0,5 en 0,8 liter per 1000 kilometer. Ik heb eens zitten neuzen in zijn Ebay verleden en hij heeft ook semi slicks gehad. Schijnt het M96 torretje niet heel lekker te vinden. Verklaart misschien het olieverbruik ook wel. Je zou er voor kunnen kiezen om er linea recta mee naar MH Peize te tuffen en er een fris onderblok in te laten zetten. Maar 19,5 aanschaf plus 5,4 MH Peize (zit daar eigenlijk een beurt bij in?) plus BPM & invoer (1,2) en dan is de lol er toch wel weer een beetje af. Jammer, want ik vind 't een gaaf dingVerkauft wir das Fahrzeug ausdrücklich ohne Strassenzulassung, da verschiedene Veränderungen noch nicht vom TÜV abgenommen wurden.
26 sep 2010 12:50
- in 2003 een totale motorrevisie (incl. nieuw koppeling) bij 106466km. Kosten € 12.000.-
- in 2005, groot onderhoud incl. kleppenstellen bij 117200 km. Kosten 1885.-
- in 2005, olieleidingen vervangen bij 119.100 km . Kosten € 1070.-
- in 2006, nw alarm ingebouwd. Kosten € 1500.-
- in 2006, groot onderhoud bij 142100 km, kleppenstellen en vernieuwen hoezen aandrijfassen. Kosten € 1775.-
- in 2008, klein onderhoud bij 158045 km. Kosten € 402.-
- in 2009, remmen gereviseerd bij 161057. Kosten € 1100.-
- in 2009, nieuwe voorruit met groene baan en antenne. Kosten € 1077.-
- in 2010, groot onderhoud bij 164046 km incl. kleppenstellen, remslangen, koppelingslang en stabilisatorstangrubbers vernieuwd. Kosten € 2211.-
- in 2010, remschijven voor vervangen. Kosten € 380.-
De reden waarom de auto wordt verkocht is dat ik een Porsche cabriolet heb kunnen kopen, deze kwam onverwachts op mijn pad.
26 sep 2010 13:30
26 sep 2010 16:30
bully schreef:
Zeker een AKK waard....
26 sep 2010 16:36
26 sep 2010 16:39
26 sep 2010 17:40
El René schreef:@MichielVaillant: je hebt het niet helemaal goed gelezen, of begrepen, of ik ben onvoldoende duidelijk geweest.
Ik bedoel dat ik liever niet gehaast 17 mille uitgeef aan een auto die ik misschien niet eens kan AKK-en, en moet kopen zonder garantie en zonder mogelijkheid van inruil, als ik elders voor meer geld meer gemak (want inruilmogelijkheid), meer zekerheid (want mogelijkheid om te reclameren) en meer auto (minder km's, originele Nederlander, schadevrij verleden) kan krijgen.
Het is dus niet alleen een kwestie van rekening houden met onvoorziene reparaties. Het is een combinatie van factoren die mij tot deze afweging doet komen. Jij legt nu de nadruk op één aspect. Maar het zijn er dus meer.
Hoe dan ook staat het een ieder vrij om tot een ander oordeel komen.
26 sep 2010 17:45
ralf996 schreef:bully schreef:
Zeker een AKK waard....
GVD!!!!
Die e*kel heeft de cabrio gekocht die ik wou hebben. Betrof een 964 van 1991 met 135dkm, wou er 17k voor hebben, en voorat ik kon gaan kijken heeft Edje m voor mn neus weggekaapt
26 sep 2010 20:57
Die e*kel heeft de cabrio gekocht