19 nov 2015 18:59
19 nov 2015 23:49
21 nov 2015 17:06
horn schreef:jeff_911 schreef:* knip *
Beste Jeff,
Op zich kan ik een heel eind met je meegaan in je kritiek. Echter, zie in dit topic even de volgorde. Elferhenkie begint in dit geval met een cynische opmerking, waarop Maarten reageert met zijn Calimero quote. Daar tussenin reageerde Henk al op de 'uitlokking' van Elferhenkie.
Elferhenkie en Maarten zijn helaas water en vuur. Beide scheppen er behagen in elkaar op zijn tijd uit te dagen en aan te pakken. Wat wij hier liever niet zien.
Reacties zijn meestal het gevolg van een stukje historie en ervaringen, wat echter niet altijd duidelijk (zichtbaar) is.
Wellicht is deze uitleg een stukje verduidelijking. In ieder geval dank dat je de moeite nam het op te schrijven.
Mzzl Horn
Henk schreef:Nee, er gaat niet meer gepiept worden. De volgende piep heeft gevolgen..
EriC4C schreef:@ Elferhenkie voor de duidelijkheid: je mag de opmerking van Henk beschouwen als
21 nov 2015 21:22
21 nov 2015 21:25
21 nov 2015 21:26
21 nov 2015 21:29
21 nov 2015 21:34
21 nov 2015 21:43
23 nov 2015 15:06
23 nov 2015 16:01
23 nov 2015 16:47
23 nov 2015 18:21
Heeft nooit een circuit gezien.![]()
Fahrzeugumbau in unserem Performance Center am Nürburgring
24 nov 2015 15:24
24 nov 2015 18:28
24 nov 2015 19:13
24 nov 2015 19:49
24 nov 2015 20:30
24 nov 2015 20:33
24 nov 2015 20:41
Targa Floriaan schreef:Helaas al verwijderd. Wat was t?
24 nov 2015 20:49
25 nov 2015 0:17
Everything else is going to need a ton of restoration work, and may not be financially reasonable to undertake even under current red-hot air-cooled 911 market conditions.
25 nov 2015 9:58
Vincent Vega schreef:
Een volledig uitgebrande (of volledig verroest?) niet meer te redden carrosserie van een 911S (2.7?)
25 nov 2015 17:50
25 nov 2015 19:13