Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 jun 2024 4:47



Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2533 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 102  Volgende
Koopjes van het ogenblik - Deel X 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel X
Dan heeftie goed naar MW gekeken...
Is wel Ducati-fan zie ik, dus streepje voor :thumleft:
_________________________________________
GREEN IS GOOD


10 dec 2015 0:41
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel X
giulia schreef:
Johann schreef:
Wel goed om te zien dat een outlaw 964 bij een dealer voor de hoofdprijs te koop staan :thumleft:


Is de 964 van ontwerper Marcel Bastiaans....


vind het echt lelijk gedaan, "not my cup of tea" :mrgreen:


10 dec 2015 20:59
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964 c2
Den Haag
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel X
Wel een aardige kerel, stond er vorig jaar naast bij VCM.
Ook niet mijn kopje thee, maar wel goed gedaan. Heel veel carbon, ook rondom de motor, en kofferklep is ook carbon dacht ik.
En enorm geile stoelen erin. :thumleft:

Prijs is wel een beetje overdone denk ik.
_________________________________________
'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best]
'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]


10 dec 2015 21:33
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel X
911 voor € 200,-

http://www.proveiling.nl/auto/1139987/Detail.aspx
:ba:


11 dec 2015 13:29
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
964
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel X
Een 959 Cabrioow zelfs ;)
Die moet iemand hier gewoon hebben natuurlijk !
_________________________________________
You've only got one life, live it!


11 dec 2015 13:32
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Een echte Nee-T3
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel X
Liever die Taunus Coupe op de achtergrond.....jeugdsentiment. :oops:
_________________________________________
I have sexdaily, I mean dyslexia, fcuk


11 dec 2015 13:39
Profiel
PorscheForum Junkie
Forumcrashtestdummy
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel X
Weer een aantal leuke P's in de veiling.
Die 964 trackday georiënteerd + die 996 mogen ze voor het openingsbod zo hier voor de deur achterlaten.

Ben alleen bang dat de eindprijs er heel anders uit komt te zien :| .


http://link.marktplaats.nl/m1000730722
_________________________________________
Current:
Fiets...
Exxes:
- 986 3.2S
- 986
- 968 Coupe
- 964 Carrera 4
- 968 Club Sport


12 dec 2015 11:09
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
928 S4 944 Turbo 968 944S 930
Etten-Leur
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel X
Ik heb zelf geen ervaring met die site maar ik heb even zitten kijken naar de recensie's op diverse fora's die waren niet al te best. Nou weet ik niet of dat iemand hier ervaring heeft met die site? of de auto heeft gezien zoals hij er daar bij staat maar er staan behoorlijk rare verhalen op die fora's.


13 dec 2015 23:26
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel X
Het hangt er vanaf wat je er koopt: sieraden prima, daar kan je echt koopjes ophalen. Meerdere keren gelukt. Auto's: ik begin er niet aan. Je koopt ze 'as is". Garantie tot aan de deur (en zelfs dat eigenlijk niet). Technische staat is dus niet vast te stellen. En als je pech hebt koop je een auto van iemand die een dubieus verleden heeft. Er zijn al vervelende verhalen bekend.


13 dec 2015 23:29
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
992.1 GT3 964 C2 930 Macan Turbo ex 991.2 GT3 ex 997 GTS ex 997 S ex 996 4S
Rotterdam
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel X
weer een leuke 993 4S op een catawiki veiling maar zal wel weer net onder de reserveprijs worden geduwd door de bestaande eigenaar en dan wordt ie niet verkocht.


http://veiling.catawiki.nl/kavels/3495423-porsche-993-carrera-4s-coupe-1996

Slaat trouwens bij catawiki ook nergens op dat je nu alleen nog maar in stappen van 5.000 euro hoger mag bieden. Dat zou voor mij al een veel te grote stap zijn.


14 dec 2015 12:11
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel X
Heftige verwachtingen heeft die veilingmeester voor een 4S met zo'n kilometer stand ....


14 dec 2015 12:15
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
992.1 GT3 964 C2 930 Macan Turbo ex 991.2 GT3 ex 997 GTS ex 997 S ex 996 4S
Rotterdam
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel X
Ja ik zou dus lekker naar de aanbieder in Leeuwarden gaan en met hem zelf een deal maken los van catawiki. Scheelt de koper 9% veilingkosten en de verkoper ook 12,5%. Kan je beter samen dat bedrag delen. Iedereen blij behalve catawiki.


14 dec 2015 12:32
Profiel
PorscheForum Rakker
911 -996 2004
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel X
bij CATAWIKI mag je je eigen schatting doen die ze dan overnemen hoorde ik.. :| veel van die auto's staan gewoon
te koop bij dealers voor net iets meer als het hoogst bod , maar onderkant van de zg range.. tjaaa .. vul maar in
_________________________________________
http://www.tr6.nl (sold) en ook tr3a.nl


14 dec 2015 13:43
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel X
Driver4S schreef:
Ja ik zou dus lekker naar de aanbieder in Leeuwarden gaan ...


Ik zou een 993 4S fan eerder wijze op een advertentie hier op het forum :wink: :P


14 dec 2015 13:57
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
P 944 MK II, P 993 C2, Audi TT, VW T2
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel X
geertsabine schreef:
Het hangt er vanaf wat je er koopt: sieraden prima, daar kan je echt koopjes ophalen. Meerdere keren gelukt. Auto's: ik begin er niet aan. Je koopt ze 'as is". Garantie tot aan de deur (en zelfs dat eigenlijk niet). Technische staat is dus niet vast te stellen. En als je pech hebt koop je een auto van iemand die een dubieus verleden heeft. Er zijn al vervelende verhalen bekend.


Ze verkopen zelfs Porsches wat niet meer is dan een body kit van een Kever of Toyota MR2 oid...
_________________________________________
*vrop*vrop*


14 dec 2015 14:36
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
De Tomaso GT5, 1969 Mini, Donkervoort, Lotus Esprit S1
Gorinchem
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel X
Heb ze gemaild dat sommige mensen echt naar de geschatte waarde van de "expert" kijken en hierop bieden.
Toch jippie als je een mooie auto koopt en je achteraf hoort dat je teveel hebt betaald.
Maar geen antwoord.. Lijkt dat ze vraagprijs + de kosten opgeven als ondergrens.

308 geschat 78..101.500. Staat er al voor de 3e keer op.
http://veiling.catawiki.nl/kavels/37029 ... gts-i-1980
te koop voor 62.500 (nog steeds teveel, was 64.500)
http://www.alberssportscars.nl/voertuig ... elts-airco

Pantera 80..105.000
http://veiling.catawiki.nl/kavels/37222 ... ntera-1972
Mobile 79k

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=1


14 dec 2015 19:20
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel X
Citaat:
Ze verkopen zelfs Porsches wat niet meer is dan een body kit van een Kever of Toyota MR2 oid...


zoals ik al zei: 'as is" :mrgreen:


14 dec 2015 20:23
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel X
Te koop, Porsche 981 Cayman GTS, van een forumlid op drivingfun.

http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?f=55&t=32394

Ben zelf nu niet in de markt maar vind het een schitterende wagen, weinig km's, juiste uitvoering etc.

Afbeelding
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


15 dec 2015 23:20
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel X
Citaat:
Ik had er eerder uitvoerig over geschreven, korte samenvatting dan maar, eerder zodat mij geen cognitieve dissonantie verweten kan worden :lol:

- Stuur te dun
- Stuur karakter zowel bij langzaam als snel rijden (ook het bizarre Ackerman gebeuren waarbij je niet een normale haakse hoek kan maken zonder te schokken over de voorwielen als ware het een postkoets op kinderkopjes) weerstand met sturen op snelheid met veel te veel zelf centrerend vermogen, reagerend als een elastiek onder hoogspanning. Het sturen is voor mij het absolute dieptepunt.
-Zit en zit positie, waarbij voet op gas en voet op steun waarbij onderkant bovenbeen altijd los komt van zitvlak stoel, resulterend in een zeer verkrampte zit en rij houding
- Middentunnel te smal, gas been staat los in de ruime en heeft onvoldoende steun (ik wil het boven been/knie tegen de middentunnel kunnen leggen voor en steun en compact gevoel)
-Lucht inlaten die onvoldoende tegen weersinvloeden beschermd zijn, blad wat overal zit daar waar jet het niet wil hebben; in de ventilator in de luchtinlaten zijkant, dat produceert dan een geluid als een fiets waar je met een wasknijper een kartonnetje langs de spaken liet klapperen, maar goed, toen was je 6 jaar, nu 50

Punten die mij meer en meer tegenstaan, die dan pas manifest en evident worden bij meer km rijden............

Ander punt; omslachtige elektronica, minder van belang, maar niet op een niveau wat te verwachten zou zijn.


Goeie punten;
-Vormgeving
-Remmen en geluid
-PDK bak
-Olie temp meter :tooth:


OK, wil iemand hem nog? :tooth: :lol:



Ik zou 'm lekker laten staan :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


15 dec 2015 23:37
Profiel
PorscheForum Junkie
Forumcrashtestdummy
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel X
Waardeloze auto zo'n 981S. Maar ze zijn zo mooi :shock: . Het is maar goed dat ik niet in de markt ben voor zo'n auto en dat ik al die problemen dus niet hoef te ervaren :mrgreen: .

Wat kost zo'n auto trouwens nieuw inclusief deze opties :scratch: ? De spreekwoordelijke kop lijkt er in ieder geval af te zijn.

Komen er trouwens nog wel eens leuke 987S koopjes voorbij? Dat past meer in het budget. Een jaar geleden zelf eentje gepost van 17.5k die bij Porsche Centrum Eindhoven in onderhoud en ik meen ook voorzien van een nieuw blok was. Helaas was ik de 2e met wie hij een afspraak plande de dag dat hij de auto geadverteerd had en heeft de 1e hem toen gekocht. :|

Sindsdien eigenlijk niet meer zulke koopjes tegengekomen en lijken de prijzen zich een beetje rond de 25k te stabiliseren.
_________________________________________
Current:
Fiets...
Exxes:
- 986 3.2S
- 986
- 968 Coupe
- 964 Carrera 4
- 968 Club Sport


16 dec 2015 1:58
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S MKII Speedgelb Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met. Stromer ST1 Platinum
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel X
Wel goed om een ervaring te lezen die open en eerlijk zijn beleving weergeeft. Is uiteraard persoonlijk maar lezende zijn het wel feiten waar iedere Cayman bestuurder mee te maken heeft.
Waardevolle informatie die je met een testrit mee kunt nemen of je dezelfde beleving ervaart.
_________________________________________
http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld
life is too short to drive boring colors


16 dec 2015 6:33
Profiel WWW Facebook  Twitter 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel X
Juist omdat het persoonlijk is, krijgt niet iedere Cayman eigenaar er mee te maken.
Als verkoper de zitpositie niet fijn vindt, kan die bij een ander juist perfect passen.
_________________________________________
GREEN IS GOOD


16 dec 2015 10:21
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S 2009, 924 1977
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel X
het sturen is natuurlijk DE grote aanpassing tov de vorige Cayman (buiten alle andere veranderingen zoals model en noem maar op :mrgreen:) . Die electronica vind niet iedereen top en dat blijkt dus ook wel uit dit verhaal. Dit is toch niet de Cayman van Porcay? hij is de enige die ik ken met een GTS in die kleur en bouwjaar..... :scratch:
_________________________________________
Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!


16 dec 2015 14:19
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel X
Eerlijkheid over zijn eigen "bevindingen" kan deze verkoper (Romo op drivingfun, dus niet Porcay) niet worden ontzegd.

Zijn over het algemeen wel hele persoonlijke subjectieve punten ten aanzien van ergonomie en karakter van de auto. Als ik op zoek was naar een GTS zou ik hem er niet op laten staan. Vraagprijs is niet gek en zelfs scherp te noemen als er nog wat onderhandelingruimte in zit. Hij maakt er ook geen geheim van dat hij voor een BMW M2 gaat. Dus dan weet je wanneer hij verkocht moet zijn. :wink:
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


16 dec 2015 15:19
Profiel
PorscheForum Rakker
911 -996 2004
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel X
gezien de prijzen tegenwoordig , zou deze wel in de koopjeshoek mogen ?

http://www.unionjack-vintagecars.com/li ... 1-t-targa/
_________________________________________
http://www.tr6.nl (sold) en ook tr3a.nl


16 dec 2015 17:58
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2533 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 102  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.