Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 jun 2024 4:10



Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2533 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 102  Volgende
Koopjes van het ogenblik - Deel X 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 964 Carrera 2 Cobalt blauw en een trackday 944 S2
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel X
964 3.3 Turbo. Veel geld, maar niet duur? http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/oldt ... ousPage=lr
_________________________________________
Kijken, rijden en genieten!
http://www.lievekampadvocaten.nl


16 dec 2015 21:53
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel X
Getver, die kleur.... :mrgreen:


16 dec 2015 21:55
Profiel
PorscheForum Rakker
sinds 14-11-17 ex-Cayman GTS (981), ex-Cayman 2.7 PDK (981), ex-Cayman S (987 MKII), ex-Audi TTS, ex-een boel auto's (van 2CV4 tot Saab95)
Gem. Overbetuwe
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel X
THE MUD schreef:
Waardeloze auto zo'n 981S. Maar ze zijn zo mooi :shock: [...]

Wat kost zo'n auto trouwens nieuw inclusief deze opties :scratch: ? De spreekwoordelijke kop lijkt er in ieder geval af te zijn.


1) het is een GTS geen S
2) zal zo'n €112,5k bruto gekost hebben
3) eigenaar is eern BMW-rijder die een nieuwe DD zocht en dacht dat deze GTS dat zou zijn
4) hij geeft zelf aan dat hij er een te korte proefrit mee gemaakt heeft
5) zijn klacht t.a.v. het stuurgedrag is m.i. gerelateerd aan de meest zinloze optie die je in Nl. bij een Porsche 911/boxster/cayman kunt bestellen: '658 Stuurbekrachtiging Plus'. :roll: Zoals Bert Amorison van Porsche import stelt: ' optie is bedoeld voor Amerikaanse markt, daar willen ze altijd met een vinger sturen'.
6) on top of it all: PCCB op een DD :scratch:

Wat ben ik blij met de mijne zeg; blijf lekker rijden, zowel als DD als hobby-auto :mrgreen:
_________________________________________
TwasunCayman,bleefunPorsche! Yes we Countryman now!


16 dec 2015 22:14
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel X
Reclame is niet toegestaan Porcay :cheers: :cheers:


16 dec 2015 23:30
Profiel
PorscheForum Rakker
sinds 14-11-17 ex-Cayman GTS (981), ex-Cayman 2.7 PDK (981), ex-Cayman S (987 MKII), ex-Audi TTS, ex-een boel auto's (van 2CV4 tot Saab95)
Gem. Overbetuwe
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel X
:?:

:scratch:

Ter voorkoming van (verdere) misverstanden: ik heb NIKS te koop en ook geen enkele intentie dat te veranderen.

Indien hier sprake is van sarcasme of ironie vraag ik op voorhand begrip: ik ben familie van Sheldon :pale:
_________________________________________
TwasunCayman,bleefunPorsche! Yes we Countryman now!


16 dec 2015 23:56
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel X
Porcay schreef:
zijn klacht t.a.v. het stuurgedrag is m.i. gerelateerd aan de meest zinloze optie die je in Nl. bij een Porsche 911/boxster/cayman kunt bestellen: '658 Stuurbekrachtiging Plus'. :roll: Zoals Bert Amorison van Porsche import stelt: ' optie is bedoeld voor Amerikaanse markt, daar willen ze altijd met een vinger sturen'.


Scherp. Zou een deel van die klachten kunnen verklaren.
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


Laatst bijgewerkt door MarkS op 18 dec 2015 23:59, in totaal 1 keer bewerkt.



17 dec 2015 0:05
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel X
Citaat:
Indien hier sprake is van sarcasme of ironie vraag ik op voorhand begrip: ik ben familie van Sheldon :pale:


Ik heb begrip :mrgreen:


17 dec 2015 8:39
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
P 944 MK II, P 993 C2, Audi TT, VW T2
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel X
porsje911 schreef:
964 3.3 Turbo. Veel geld, maar niet duur? http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/oldt ... ousPage=lr


De prijs valt inderdaad nog best mee gezien de huidige markt.
_________________________________________
*vrop*vrop*


17 dec 2015 11:22
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S 2009, 924 1977
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel X
Goed te horen Porcay dat je hem nog steeds hebt en dat je m niet verkoopt!

wist niet dat jij familie was van Blake Shelton :wink: (of heet ie nou Sheldon :ba: )
_________________________________________
Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!


17 dec 2015 13:27
Profiel
PorscheForum Rakker
sinds 14-11-17 ex-Cayman GTS (981), ex-Cayman 2.7 PDK (981), ex-Cayman S (987 MKII), ex-Audi TTS, ex-een boel auto's (van 2CV4 tot Saab95)
Gem. Overbetuwe
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel X
Nu ik Blake gezien heb begrijp ik dat je dat denkt :mrgreen: maar mijn omgeving ziet toch vaker Sheldon Cooper in mij :wink:
_________________________________________
TwasunCayman,bleefunPorsche! Yes we Countryman now!


17 dec 2015 23:12
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel X
911 voor ca 24.000. Maar die 2.7 motor is volgens mij minder geliefd betrouwbaar dan de 3.0sc
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=281897489

Koopje?
_________________________________________
Genieten van het rijden


18 dec 2015 1:03
Profiel
PorscheForum Rakker
928 S4 manual, ex 964 C2, ex 993 C2
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel X
24.5k om mee te beginnen. 10-12k erbij voor grondig aanpakken van de carrosserie, en dan nog een keer zo'n bedrag voor de motor, zeg 50k. En dan heb je een Amerikaanse 2.7 met nog steeds onduidelijke historie en km-stand. Ik laat hem even lopen.


18 dec 2015 9:12
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
LEEUWARDEN
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel X
Is al niet meer beschikbaar


18 dec 2015 21:09
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel X
Ok. Bedankt.
Is een 2.7 minder of meer waard dan een 3.0sc?
_________________________________________
Genieten van het rijden


18 dec 2015 22:32
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
P 944 MK II, P 993 C2, Audi TT, VW T2
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel X
peters911 schreef:
Ok. Bedankt.
Is een 2.7 minder of meer waard dan een 3.0sc?


Minder en de 3 weer minder dan 3,2.
Even uitgaande van dezelfde staat uitkering en uniekheid
_________________________________________
*vrop*vrop*


18 dec 2015 23:27
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel X
MarkS schreef:
Porcay schreef:
zijn klacht t.a.v. het stuurgedrag is m.i. gerelateerd aan de meest zinloze optie die je in Nl. bij een Porsche 911/boxster/cayman kunt bestellen: '658 Stuurbekrachtiging Plus'. :roll: Zoals Bert Amorison van Porsche import stelt: ' optie is bedoeld voor Amerikaanse markt, daar willen ze altijd met een vinger sturen'.


Scherp. Zou een deel van die klachten kunnen verklaren.


Enige nuances bij deze opmerkingen van de eigenaar van deze Cayman GTS op DF:

1 Stuurbekrachtiging+ is alleen actief onder de 30 km/h daarna valt ie weg, het doet niets bij en af en de de door mij genoemde stuur karakteristiek.

2 Dan de opmerking dat PCCP niet voor de straat geschikt zou zijn?

-Ze zijn voor de straat prima, voor circuit rijden wordt het afgeraden en gaan doorgewinterde circuit gangers over op staal.

-De rempower is briljant, directer dan staal

-Het on-afgeveerde gewicht gaat met +/-50% omlaag

-Geen remstof productie, dus schone velgen, grotere diameter (350mm rondom) waarbij de 20" beter gevuld lijken, killer looks

-Nadeel; aanschafprijs, maar was het op een M2 leverbaar was het voor mij de 1e aangevinkte optie !!
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


19 dec 2015 17:28
Profiel
PorscheForum Rakker
sinds 14-11-17 ex-Cayman GTS (981), ex-Cayman 2.7 PDK (981), ex-Cayman S (987 MKII), ex-Audi TTS, ex-een boel auto's (van 2CV4 tot Saab95)
Gem. Overbetuwe
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel X
@MarkS, als ambassadeur van de heer of mevrouw Romo, die zelf aan het woord op DF (een persoon consequent pratend over een 'Porker', vanuit de liefde voor het merk neem ik aan) zegt: '- Stuur karakter zowel bij langzaam als snel rijden (ook het bizarre Ackerman gebeuren waarbij je niet een normale haakse hoek kan maken zonder te schokken over de voorwielen als ware het een postkoets op kinderkopjes) weerstand met sturen op snelheid met veel te veel zelf centrerend vermogen, reagerend als een elastiek onder hoogspanning. Het sturen is voor mij het absolute dieptepunt.' :scratch:

Mijn reactie:
- sturen is iets persoonlijks; mijn kennismaking met een 981 met stuurbekrachtiging+ in Lelystad (RDW-centrum) was op lage en hoge snelheden dramatisch. Ik reed op dat moment een 987S en wist onmiddelijk dat ik geen 981 met extra stuurbekrachtiging wilde. Toevallig sprak ik daar toen ook Bert Amorison en dat voelde voor mij als bevestiging. De verkoper bij Porsche had de optie zelf al wel aangevinkt 'ach meneer Porcay, een optie van €210, eentje die u echt moet hebben'. NEE dus, ik laat er een 981/991 op staan. Ontzettende k-optie n.m.m.. Maar goed, je kunt natuurlijk alles weg rationaliseren met cijfertjes over snelheden op papier.

-ik heb het woord 'straat' nergens gebruikt. Van mij mag je bijna €8 k uitgeven aan keramische schijven hoor, omdat ze de wielen zo mooi vullen :roll: ik (dat is dus ook weer persoonlijk) vind het een kuloptie als je de auto als DD wilt gebruiken, maar goed, als je 'm kwijt wil dan rationaliseer je de behoefte aan PCCB uiteraard :bang:

Ondertussen heb ik dus schijnbaar een circuitwaardige GTS, met stalen remmen en zonder stuurbekrachtiging+ :cheers:
Goed voor nog jaren rijplezier :drive:
_________________________________________
TwasunCayman,bleefunPorsche! Yes we Countryman now!


19 dec 2015 19:44
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Voorlopig op de motor :). ex: Cayman S - 987
Den Haag
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel X
Porcay stuur me maar een PM hoor als die van jouw op de markt komt! :wink:

Met jouw historie van Caymans, had ik eigenlijk al een topic verwacht waar je bezig bent met GT4 configurator, of wordt je dat wat te gek? :mrgreen:




of wordt jij eerste op t forum met 4 cil Cayman?


19 dec 2015 20:11
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel X
Porsche 997 4S voor nog geen 43K:

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/porsche/m992959179-porsche-911-3-8-carrera-4s-navi-leer-bose-alcantara-hemel.html?c=bead941a5d4a2757e2fe39e5a5b2921a&previousPage=lr

In deze uitvoering, velgen, kleur, etc, zouden ze 'm zo bij mij voor de deur mogen zetten. Maar, het adres waar deze staat: dan sla ik toch liever even over.


20 dec 2015 1:07
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel X
Porcay schreef:
@MarkS, als ambassadeur van de heer of mevrouw Romo,


Een account aanmaken was idd handiger geweest, ben er wel klaar mee nu.
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


20 dec 2015 4:58
Profiel
PorscheForum Rakker
Het Gooi, ex 964 C2 Coupe, ex 964 C4 Targa, ex 911T Targa '72 , ex 964 C4 Coupe, ex Tannengrun 996C2
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel X
Wat is er mis met het adres?
_________________________________________
Ex 964 C2
Ex Targa 964 C4
Ex 911T 1972
Ex 964 C4 Coupe
Ex 996 C2
991 C2S Sportchrono


20 dec 2015 10:31
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel X
Tot een jaar geleden was dat een niet zo fijn adres. Echter hebben ze het laatste jaar het licht gezien en hoor ik meer en meer positieve geluiden. Keuring iets verderop in Leusden kan uitsluitsel geven.

Ze hebben overigens ook een dikke blauwe 997 Turbo staan die er wel erg smakelijk uitziet.


20 dec 2015 15:10
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel X
Citaat:
Echter hebben ze het laatste jaar het licht gezien en hoor ik meer en meer positieve geluiden.


Dat is nieuw voor mij maar wel goed om te horen. Een keuring brengt inderdaad evt rariteiten aan het licht.


20 dec 2015 21:23
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel X
Voor EUR 250,00 al een Porsche :mrgreen:

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/porsche/m1003606601-porsche-911-diverse-modellen-bj-2015.html?c=bead941a5d4a2757e2fe39e5a5b2921a&previousPage=lr


20 dec 2015 21:24
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel X
Volgens mij staat er 2500 maar dan krijg je er wel 30 plus nog wat anders "leuks" :mrgreen:
_________________________________________
Mvg,

René


21 dec 2015 0:18
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2533 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 102  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.