Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
Gesloten onderwerp

Re: Snoepje van de week ... Deel I

05 aug 2016 17:22

Is idd nog net iets cooler dan deze greenbird. :!: :mrgreen:

Re: Snoepje van de week ... Deel I

05 aug 2016 17:43

Grappig...alles wat daarna in andere kleuren kwam werd steevast Yellowbird genoemd.

Ze mogen hem in elke kleur neerzetten...doe ik nie moeilijk over.

Re: Snoepje van de week ... Deel I

05 aug 2016 18:36

Deze is prachtig, ik heb hem al paar keer gezien. Prachtige combinatie met het chrome en het rood, met een heel mooi donkerbruin alcantara interieur.

Afbeelding

Afbeelding

Re: Snoepje van de week ... Deel I

05 aug 2016 18:45

giulia schreef:Grappig...alles wat daarna in andere kleuren kwam werd steevast Yellowbird genoemd.

Ze mogen hem in elke kleur neerzetten...doe ik nie moeilijk over.


Weet ik, maar ik vind 'm persoonlijk in 't geel nog net een % gaver dan in een andere kleur.
Als ze m neerzetten mag t idd in elke kleur. :salut:

En naast geel vind ik gulfblauw ook altijd nog top. 8)
Afbeelding

Re: Snoepje van de week ... Deel I

05 aug 2016 19:02

Mooi kenteken ook..... 8)

Lekkerrrr

06 aug 2016 12:41

http://www.lutziger-classiccars.ch/pors ... dpFnA.aspx

Re: Snoepje van de week ... Deel I

07 aug 2016 6:09

Afbeelding

http://www.pannhorst-classics.de/fahrze ... car_id=547

Re: Snoepje van de week ... Deel I

07 aug 2016 20:15

Een gele 3.6 Turbo 965.
Bij deze dealer staan er 3 ! te koop.

http://www.speedstar.fr/listing/porsche ... rbo-3-6-6/

Re: Snoepje van de week ... Deel I

07 aug 2016 20:53

Die is wel de bom idd. 8)
(helaas ook een bom geld)

Afbeelding

Re: Lekkerrrr

08 aug 2016 10:43

Enguess schreef:http://www.lutziger-classiccars.ch/porsche-911-Carrera-2-7-RS--1973-Silber_ZDdQyfsZJaxzZyIwDdpFnA.aspx




Moet deze niet bij de snoepjes van de week? :cheers:


MOD: samen gevoegd :salut:

Re: Lekkerrrr

08 aug 2016 12:23

Nice 8)


Maar vind het in de motor-ruimte best een zooitje :|

... en ik snap niet waarom men er 90'er jaren deurpanelen in heeft gezet :roll:


Afbeelding

Re: Snoepje van de week ... Deel I

09 aug 2016 8:43

Dank voor de samenvoeging.
Wat vinden de experts van de prijs?

Re: Snoepje van de week ... Deel I

09 aug 2016 9:47

€ 110K plus ..... wat er nog bij komt aan belastingen (BTW?) voor import vanuit Zwitserland ....

Het lijkt mij een eerlijke prijs waarvoor je 'op dit moment' geen 911 kunt kopen én om kunt laten bouwen ...

Voor "iets" meer, koop je de mijne :cheesy:

Re: Lekkerrrr

10 aug 2016 21:51

Olaf schreef:Nice 8)


Maar vind het in de motor-ruimte best een zooitje :|

... en ik snap niet waarom men er 90'er jaren deurpanelen in heeft gezet :roll:


Afbeelding


Is dat niet gewoon RS look?

Re: Snoepje van de week ... Deel I

10 aug 2016 21:59

RS (Lightweight) deurpanelen uit die tijden hadden een Fiat handgreepje en een leren band om de deur open te doen :arrow:

Afbeelding

Re: Snoepje van de week ... Deel I

11 aug 2016 9:41

Nu je't zegt, ik heb nog ergens zo'n Fiat greepjes liggen, ooit nieuw gekocht voor lightweight project dat niet is doorgegaan.
Blijft toch cooler dan die '92 RS grepen.

Re: Snoepje van de week ... Deel I

19 aug 2016 21:41

Afbeelding

https://www.rmsothebys.com/en/auctions/ ... gt2/384593

Re: Snoepje van de week ... Deel I

20 aug 2016 9:01

My goodness :shock:

Re: Snoepje van de week ... Deel I

21 aug 2016 9:55

1973 Porsche 911 1973 Carrera RS

... voor circa 835.000 euro :arrow:

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

This Grand Prix White M472 Touring model was first registered on March 2nd 1973 by Roland Kistler of Switzerland. He would compete in local slaloms and competitions with the car until he sold it in July of 1981 to another Swiss gentleman, Arno Flach, with 107,615 km. Flach recalled having seen the car at the Porsche dealership 8 years earlier before Kistler picked up the car, and actually took a picture of it, which is included with the sale. Flach would also take the car out for a bit of competition from time to time, including a first place at the Automobil-Slalom Altenrhein in 1982. The RS would move on to another Swiss owner in 1986 with 145,000 km on the clock, and then shortly after it made its way to its first British owner in 1987.
Jim Ablett was an accountant at Cognos Limited in England, and he also fancied a bit of auto racing. In April of 1987 he first registered the car in the UK, and by July he was racing. From July 1987 to October 1989 he would enter the RS in almost 70 different events, including the Pirelli Porsche Club GB Championship, the Pirelli Autofarm Modified Porsche Championship, the 750 MC Racing Championship, and the Gordon Russell Intermarque Championship. The car would be managed by Porsche racer Neil Bainbridge, and Bainbridge and Canadian Jacques Robichon would occasionally co-drive with Ablett. All of his efforts with the RS are documented in 5 binders full of race results, programs, pit passes, and newspaper/magazine clippings.
In June of 1990 the RS was for sale at Dick Lovett Limited in Swindon, and on June 14thSimon White of Cheltenham put a £1000 deposit down on the car. He would end up owning the car for the next 16 years. During that time he would work at bringing the car back to use as a street car, spending vast amounts at Jaz Porsche, Legends, and Mech Repairs doing extensive mechanical and interior refurbishments, including a £8000 engine rebuild in 2001 and a new transmission in 2003. During his ownership the RS would be photographed byRobert de la Rive Box for use in his book, “Darf es ein Ferrari sein? Bugatti, Ferrari, Mercedes…” and would also be on the cover of ClassicCars magazine in May of 2006.
In November of 2006 the car would change hands briefly to Timothy Underwood also of Cheltenham. He would own the car for less than a year before the cars last owner, Anthony Lucas of Bristol, would purchase it in October of 2007. In January of 2008 he would have Autofarm of Weston-on-the-Green do a major mechanical service on the car, which would be follow by Lucas’s participation in the Pomeroy Trophy the following month. Over the next few years he would have BS Motorsports Ltd do extensive work on the car including a full engine, transmission and LSD rebuilt. An interesting note is that BS Motorsports is owned by Neil Bainbridge, the Porsche expert that took care of the car during Ablett’s racing days in the late ‘80s. At a dyno test in 2010 the car was putting out 216 hp @ 6450 rpm and 192 ft/lbs of torque @ 5260 rpm. Lucas would continue to use the car for touring purposes, including a trip to the Monoco Grand Prix in 2010.

Afbeelding Afbeelding

Porsche options:
Electric Windows :shock:
Heated Rear Window
Headrests L&R
Sports Seats L&R

VIN (Vehicle Identification Number): 9113600595 ___

Vintage Point Miami
14800 SW 136th St.
Miami, FL 33196

Phone (786) 732-0718

Re: Snoepje van de week ... Deel I

21 aug 2016 10:42

2 ton teveel lijkt me,

(bovendien durf je niet meer te rijden met zo'n ding)

Re: Snoepje van de week ... Deel I

21 aug 2016 11:19

outletvalve schreef:2 ton teveel lijkt me


Google eens met het VIN nummer :wink:

Re: Snoepje van de week ... Deel I

21 aug 2016 15:10

Een slordige 750,000 waardestijging in 10 jaar! :pale:

Re: Snoepje van de week ... Deel I

21 aug 2016 15:24

Prachtig....not.

Met deze overrestauratie is wat mij betreft de ziel uit de auto gehaald. Amerikanen zullen het geweldig vinden, ik vind het een dooodgeslagen RS.

Re: Snoepje van de week ... Deel I

02 sep 2016 18:12

Iemand nog een miljoentje rondslingeren...? :shock:
klikkerdeklik

Re: Snoepje van de week ... Deel I

03 sep 2016 10:02

Mag ook in koopjes denk ik...WOW wat een gaaf ding en voor Leitner begrippen netjes geprijsd (denk ik)

http://autoleitner.nl/nl/index/aanbod/1471988264
Gesloten onderwerp