19 nov 2012 17:09
Ik zou graag zo een Turbo 3.6 willen maar dan in amathyst met zwarte interieur...was en is nog steeds mijn droomwagen.
19 nov 2012 17:36
w.w.doet. schreef:Maarten schreef:dirty gertie schreef:Kan zijn, maar deze handgeschakelde is wel goedkoper is dan de 2Sen met tip elders. Dus als de auto goed en schadevrij is...
Dan zal er een reden zijn waarom hij goedkoper is.
hallo, ik heb veel intresse in deze 993 2s , en weet het een en ander over de auto, hij is heel goed maar niet schade vrij
rechts of links achter blik schade gehad maar niets ernstigs alleen als je er verstand van hebt kun je het zien en voelen aan de binnen kant van het scherm,
als de auto geen schade had gehad was het geen moeilijke keuze geweest, nu wel denk ik
wat zouden jullie doen
groeten wilco
19 nov 2012 17:40
Doen wat jij wil, een goeie specialist de AKK laten uitvoeren enwat zouden jullie doen?....
19 nov 2012 17:47
w.w.doet. schreef:hallo, ik heb veel intresse in deze 993 2s , en weet het een en ander over de auto, hij is heel goed maar niet schade vrij
rechts of links achter blik schade gehad maar niets ernstigs alleen als je er verstand van hebt kun je het zien en voelen aan de binnen kant van het scherm,
19 nov 2012 17:56
19 nov 2012 19:18
19 nov 2012 19:26
Johannvb schreef:Jeroen C3.0 schreef:Ook lekkerrrrrr!!!
Maar volgens mij is een 965 3.6 in ALLE EXW kleuren prachtig!
Ik vind deze wel erg![]()
Joh? goh!n![]()
![]()
Op een '73 RS zeker, en op de jouwe ook, maar op mijn 3.6 Turbo? Denk het niet, gewoon lekker ordinair op z'n paars
19 nov 2012 19:28
19 nov 2012 19:34
Sow what, laat er iemand met verstand van zaken naar kijken en beslis dan.w.w.doet. schreef: maar geen documentatie van de reparatie
19 nov 2012 21:29
19 nov 2012 22:41
Deze RSR deed zijn eerste circuit ervaring op in de Porsche Supercup. Het succes dat daar werd geboekt smaakte naar meer en zodoende ging de racewagen in '94 terug naar Weissach om volledig omgebouwd te worden naar RSR specificaties. Hiervan zijn er tussen 1993 en 1994 slechts 45 gebouwd. Deze prachtige door ons gerestaureerde RSR heeft het eerste jaar dienst gedaan als de nummer 1 rijdende 964 Cup ingezet door Porsche in Stuttgart. Het jaar daarop is de auto compleet door Porsche omgebouwd tot langstreckenfahrzeug 964 RSR. De auto beschikt over vele aluminium delen zoals deuren en kofferklep. Wij hebben de auto in 2009 compleet body off gerestaureerd. De auto is voorzien van een 3.8 Turbo motor afkomstig uit het 993 model. Specificaties: Inhoud :3800cc 993..
19 nov 2012 22:54
19 nov 2012 22:56
19 nov 2012 23:24
Jeroen C3.0 schreef:ver boven de 200 schreef:Geen koopje, maar wel erg gaaf!
http://www.porschecentrumamsterdam.nl/p ... 42886.html
"The Wasp"
Geweldig! En dan mensen die van verbazing omvallen en opmerkingen maken over dat vreselijke gele interieur uitleggen dat je voor het geld dat je voor deze bijna 20 jaar oude gele maja de bij ook ongeveer een nieuwe had kunnen kopen....![]()
19 nov 2012 23:42
20 nov 2012 0:00
Olaf schreef:Had je zo'n 2 jaar geleden moeten kopen
20 nov 2012 0:05
20 nov 2012 0:16
ver boven de 200 schreef:Er staat er nu 1 voor €89,5k bij Wolbert!
20 nov 2012 0:18
erwin996 schreef:Bij Wolbert zijn soms eigenaardige koopjes te vinden, en dan met name bij de wat meer unieke auto's.
20 nov 2012 0:36
20 nov 2012 0:53
20 nov 2012 0:56
20 nov 2012 2:26
Maarten schreef:Die RSR die jij post is volgens mij de enige straat legale RSR. Affengeil ding.
20 nov 2012 2:46
20 nov 2012 3:02