Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
25 jan 2020 14:37
Verwachte prijs over half miljoen.. dan heb je toch legio keus uit ander mooi spul zou ik zeggen, incl de gt2’s en gts erbij voor de fun zou ik zeggen.. maar goed, wie betaalt bepaalt:)
25 jan 2020 17:34
Het is maar net wat je hart sneller doet kloppen, idd.
Ik blijf het echter mooi spul vinden, alhoewel ik een Singer liever in het oranje of groen zou willen hebben.
25 jan 2020 18:57
Olaf schreef:.... die in 1998 voor het eerst naar NL is gekomen.....
Amerikaanse import dus. Is hier al zo vaak besproken, moet je niet willen.
26 jan 2020 9:36
Ewout schreef:Het is maar net wat je hart sneller doet kloppen, idd.
Ik blijf het echter mooi spul vinden, alhoewel ik een Singer liever in het oranje of groen zou willen hebben.

Ben benieuwd hoe dat met BPM gaat overigens
26 jan 2020 10:38
Datum eerste toelating is oud genoeg voor NUL bpm, toch
26 jan 2020 20:04
Eens maar vraag me dus af wat de regelgeving is als je hem exporteert en dan importeert (lijkt mij makkelijkste) of wat als je een Amerikaanse op kenteken zet. Betaal je dan BPM over de verbouwing?
De prijs is op aanvraag. Elke door Singer verbouwde Porsche 911 slokt minimaal 4.000 manuren op en kost minimaal 356.000 euro om te verbouwen, maar gemiddeld kost een verbouwing 541.000 euro. Wanneer de Singer Porsche per vliegtuig terug in Nederland aankomt, moet je nog invoerrechten over het gedane werk betalen en zo komt er nog minimaal 100.000 euro bovenop. Reken er maar op dat de eerste eigenaar van deze Nederlandse Singer Porsche ruim een half miljoen euro betaalde.
27 jan 2020 0:22
Ik denk dat je er goed mee weg komt - type (en daarmee de goedkeuring bij de RDW) veranderd niet

Je importeert geen nieuwe Singer, maar gewoon een oude 911 waarvan de catalogus-waarde bekeken wordt a.d.h.v. het kenteken (datum 1ste registratie)
27 jan 2020 7:52
Deze auto importeer je toch niet? Die is op een boot naar Amerika gegaan om te verbouwen. En is vervolgens weer terug te komen met een paar aanpassingen. Blijft dan toch een Nederlandse auto?
27 jan 2020 8:37
Op zich eens maar ik vraag me dus af wat de douane daar van vindt
30 jan 2020 21:24
Prijs lijkt me niet gek (en zeker als je de BTW af kunt trekken...)
30 jan 2020 21:44
Ik denk ook niet te duur, maar wat moet je ermee? Km's maken is weer zonde. Het is wel zo'n ouderwetse automaat en ik denk ook gewoon een 3.6 Metzger ipv een 3.8. Ruf boorde de metzger motoren nooit naar 3.8 volgens mij. Een beetje extra turbodruk en wat noodzakelijke aanpassingen is voldoende voor 600pk
30 jan 2020 22:55
2.000 km en de bestuurdersstoel ziet er dan zo uit?

Vorige eigenaar heeft dan niet gereden, heeft er wel elke dag een paar keer in gezeten. Wang ziet er behoorlijk belabberd uit...
01 feb 2020 10:15
Nog even terugkomend op de Singer, vraagprijs, hou je vast, 775.000 pond.
01 feb 2020 10:30
Iemand denkt geld te verdienen dus
01 feb 2020 12:57
porschenot schreef:https://www.autoleitner.nl/nl/index/aanbod/1579212284-2009-14-911-997-turbo-ruf-kopen
1.JPG)
Das echt een koopje. En dat bij Leitner. De markt is blijkbaar echt naar de kloten...
01 feb 2020 13:07
CSV zegt het ik dacht het
05 feb 2020 21:11
Ongelooflijk dat zo'n 997 Turbo RuF met 2.000 km op de teller 'slechts' 19.000 euro duurder is dan een 43 jaar oude 911 met 142.000 km op de teller (92,5K vs. 73,5K)

Dan moet je wel heel veel van oude Porsches houden.
05 feb 2020 22:42
En vooral: een 2.7. Niet echt een heel gewild type
06 feb 2020 12:47
Die 997 turbo is dat zo bijzonder dan. Enkel
gekieteld door een gerenommeerde tuner?! Is er dan zoveel meer bijzonders aan? Waarschijnlijk wel totaalpakket. Ook Tiptronic fysiek en softwarematig aangepast (kleppen huis en schakelcomputer getuned) voor wat vinniger schakelen.
Ik vind het een geweldige auto daar niet van. Als ik ooit nog het geld heb om een mooie P te kopen dan staat de 997.1 turbo hoog op het lijstje samen met de 996 gt3.
De Tiptronic is met dit aantal pk’s en koppel wel een ok match. Door de inertie van de vloeistofkoppeling ook geen echte turbo-lag, of ik bedoel dat de motor en de turbo makkelijker op toeren blijft. En bij zulke kracht explosies niet verkeerd om beide handen aan het stuur te kunnen houden.
07 feb 2020 21:37
Dat dacht ik ook. Mooie auto die 997 turbo en bijzondere km stand maar een koopje? Denk dat als je hem in de garage laat staan (gezien de km stand) je hem liever origineel hebt.
15 feb 2020 10:41
Categorie 'échte snoepjes'....
https://www.early911s.de/en/cars/sales/ ... neuzustandBij deze gasten kan je je met een zak geld helemaal uitleven!

(Bij nader inzien: die gasten zijn gekkkk

Wat een prijzen!)
15 feb 2020 10:53
Dan liever deze:
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.