Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
15 feb 2020 22:57
steef schreef:Categorie 'échte snoepjes'....

Een snoepje idd ... duur ook in gebruik ...na een weekendje rijden kan je een versnellingsbak revisie doen.
16 feb 2020 18:22
200 uur oid. Dat is voor mij wel meer dan een weekje
16 feb 2020 19:34
De 997 Cup heeft een sequentiele bak. Die is iedere 30 uur aan de beurt voor plm. 10-15k. Als je trackdays rijdt gaan ze soms wel 50 uur mee, maar sla je een revisie over dan wordt het nog veel prijziger. Daarom zakken de prijzen voor een gebruikte 997 Cup inmiddels onder die van de 996 Cup (gewone handbak).
16 feb 2020 19:56
Duur grapje dus.. neem aan dat dat met een willekeurige cup ferrari nog veel hoger ligt?
16 feb 2020 20:32
Past waarschijnlijk wel een normale gt3 schakelbak op? Dat is dan de kostprijs van 1,5 revisie.
16 feb 2020 21:24
Ja klopt. 997 Cup wordt wel eens omgebouwd naar schakel. Het is echter niet alleen de bak. Ook motor software moet worden aangepast, maar het kan allemaal wel. Net als dat er ABS op wordt gezet van de 996 Cup (997 Cup werd standaard zonder abs geleverd en gereden)
31 maart 2020 11:10
Normaal zou ik altijd voor groen gaan, maar de rode is een 3, dus doe de rode maar.
31 maart 2020 11:19
Als ik een milde sponsor vind, allebei
31 maart 2020 11:30
Cazzo Super Veloce schreef:Normaal zou ik altijd voor groen gaan, maar de rode is een 3, dus doe de rode maar.

wat is er mis met een 2?
31 maart 2020 11:32
Te snel voor mijn beperkte rijkunsten.
Bovendien vind ik atmosferisch gaver dan turbo.
31 maart 2020 11:38
Da's waar, maar vermogen kun je toch nooit genoeg hebben? Niet in je auto en niet op de bankrekening.....
31 maart 2020 11:48
Klopt, maar als ik zon ding zou kunnen betalen zou ik er ook op het circuit/Nordschleife mee gaan rijden, wat moet je er anders mee? (wegzetten zoals de vorige eigenaren gedaan hebben vind ik zonde)
Dan vind ik het vermogen/koppel van de 3 meer dan genoeg.
31 maart 2020 11:49
Hans44 schreef:Cazzo Super Veloce schreef:Normaal zou ik altijd voor groen gaan, maar de rode is een 3, dus doe de rode maar.

wat is er mis met een 2?
2 is minder dan 3...zelfs een zeven jarige kind weet dat
31 maart 2020 12:07
Schijnbaar nette nachtblauwe '92 964 C4 cabrio met 245k voor 46,5K EUR. Lijkt me op het eerste zicht een schappelijke prijs.
https://www.wolbert.nl/occasion/2474/porsche-964-carrera-4-cabrio
01 apr 2020 0:09
Cazzo Super Veloce schreef:Normaal zou ik altijd voor groen gaan, maar de rode is een 3, dus doe de rode maar.

Ook
hier is de keuze op de 3 gevallen. Ik zou zelf ook voor de 3 gaan vanwege "geen turbo" en max 9000 rpm, als in "beleving"....
01 apr 2020 8:53

Dat is volgens mij een "forum-auto"
01 apr 2020 9:22
Vind ik geen koopje. Een coupe in goede staat en zelfde km stand is al lastig te verkopen voor 42k. Een 964 cabrio is in de regel minder waard dus dit is zeker geen koopje.
01 apr 2020 9:54
Voor een dealerwagen, met garantie, vind ik het wel een schappelijke prijs. Een dergelijk fraaie coupé heb ik helaas nog niet voor 42k voorbij zien komen.
Deze C2 vind ik bijvoorbeeld fraai, maar die zit daar toch flink boven. Wordt nog sterk onderhandelen:
01 apr 2020 10:35
Godspeed schreef:Voor een dealerwagen, met garantie, vind ik het wel een schappelijke prijs.
Maar het is geen dealer-wagen, toch

Heeft meer dan een ton minder kilometers dan die cabrio
01 apr 2020 10:51
Olaf schreef:Dat is volgens mij een "forum-auto"

Zeker weten
Brings back swéét memories!In juni 2014 verkocht aan een forumlid die de
911 heeft verkocht/ingeruild in oktober 2018 wat ook de laatste datum tenaamstelling is en duikt duikt nu dus op bij Wolbert
..... en is blijkbaar jonger geworden, want is toch echt '91 964C4C
14 apr 2020 10:28
Deze GT4 bij
Leitner is toch wel erg lekker. EUR 84.5k plus nog een sloot BPM
14 apr 2020 12:20
Is NL geleverd, waarom dan ex-bpm? Op groene platen gereden? Of alleen op Zandvoort?
Overigens handbak, foutje van Douwe (pdk).
Wel een hebbeding!
Laatst bijgewerkt door
steef op 14 apr 2020 12:23, in totaal 1 keer bewerkt.
14 apr 2020 12:23
steef schreef:Is NL geleverd, waarom dan ex-bpm? Op groene platen gereden? Of alleen op Zandvoort?
Wellicht met name gedaan om de prijs voor buitenlandse kopers aantrekkelijker te maken. Bij export kan er toch BPM worden teruggevorderd?
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.