Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
16 nov 2022 13:31
T is wel een 993 Targa hè, en dan is 50k voor deze staat natuurlijk wel een koopje
16 nov 2022 16:31
ja maar auto heeft een salvage title .. die leveren toch veel meer op
16 nov 2022 17:40
Daar gaatie nog lang plezier van hebben...
16 nov 2022 20:05
Belachelijke prijs.
16 nov 2022 20:29
Haha, wat een idiote prijs!!
16 nov 2022 21:09
outletvalve schreef:Lijkt me niet dat deze in dit “koopjes” topic thuishoort….

of is het sarcastisch bedoelt deze plaatsing?
Zekers, met ‘n gezonde dosis sarcasme
….heel even dacht ik 50k voor een mooie 993 targa met 130k km is best een koopje. Maar na nadere bestudering :0
16 nov 2022 21:20
Die lijkt me wel erg interessant…. 964 Carrera 4 Coupé - Handgeschakeld - 250.000 km - € 42.500,-
Het is dat ik net een 997 turbo gekocht heb maar ik begin toch bijna te twijfel om deze als investering nog op te halen…
16 nov 2022 22:24
Zou maar oppassen deze advertentie gaat al maanden rond...
16 nov 2022 22:50
emiel79 schreef:.. om deze als investering nog op te halen…
Advertentie prijzen Porsche 964
If it sound too good to be true
- Since 5 years + 27.7%
- Since 4 years + 30.7%
- Since 3 years + 30.4%
- Since 2 years + 21.4%
- Since 1 year + 11.1%
- Since 6 months + 6.4%
Iets met: resultaten behaalt in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst
17 nov 2022 9:23
In 2017, 2018,2019,2020 en 2022 zie je dat het na de zomer even naar beneden gaat en dan weer bergop, enkel in 2021 ging het steeds bergop. Het is normaal dat in de herfst en winter minder gekocht wordt, net als met motorfietsen.
19 nov 2022 15:31
In de afgelopen jaren zorgde de tot negatieve niveaus dalende rente en het zeer ruime monetaire beleid voor stijgende koersen in alle risicodragende asset classes. De sinds dit jaar allesbepalende inflatie en het ten gevolge daarvan verkrappende beleid met stijgende rentes van de centrale banken zorgt voor een kentering waarbij rentedragende asset classes weer aantrekkelijk zijn geworden. Als je dit type auto’s (mede) als asset class wilt zien, dan ontkom je niet aan de conclusie dat ook hier de waardes op korte termijn bij het huidige centrale bankenbeleid eerder zullen dalen dan stijgen. Op langere termijn spelen ook andere factoren een bepalende rol, ik denk aan vraag/aanbod, maatschappelijke en demografische ontwikkelingen en politiek beleid rond verbrandingsmotoren.
Maar ja, ik heb geen kristallen bol. Wie het weet mag het zeggen.
19 nov 2022 17:33
Ja ben het met je eens , en denk ook dat de waardes van de benzine Porsches hardhollend naar beneden gaan.
19 nov 2022 19:44
Strauss schreef:In de afgelopen jaren zorgde de tot negatieve niveaus dalende rente en het zeer ruime monetaire beleid voor stijgende koersen in alle risicodragende asset classes. De sinds dit jaar allesbepalende inflatie en het ten gevolge daarvan verkrappende beleid met stijgende rentes van de centrale banken zorgt voor een kentering waarbij rentedragende asset classes weer aantrekkelijk zijn geworden. Als je dit type auto’s (mede) als asset class wilt zien, dan ontkom je niet aan de conclusie dat ook hier de waardes op korte termijn bij het huidige centrale bankenbeleid eerder zullen dalen dan stijgen. Op langere termijn spelen ook andere factoren een bepalende rol, ik denk aan vraag/aanbod, maatschappelijke en demografische ontwikkelingen en politiek beleid rond verbrandingsmotoren.
Maar ja, ik heb geen kristallen bol. Wie het weet mag het zeggen.
Spijker op de kop.
20 nov 2022 10:52
Is een mooie index voor de luxe artikelen .. de Rolex index.. loopt meestal 100% paralel met luxe sportauto's
20 nov 2022 15:22

De huizenmarkt heeft decennia omgekeerd evenredig met de klassieke automarkt gelopen ….
… maar dat is al weer een paar jaar niet meer het geval
21 nov 2022 9:02
Op lange termijn kunnen de oudjes qua prijs maar 1 kant op. Nadeel is alleen dat je er niet op kunt wachten. Dus rijden maar zolang het nog kan.
21 nov 2022 21:01
Ik help het hopen, maar ik vraag het me af. Natuurlijk zullen er best wat Porsche’s op de markt gaan komen van mensen die het financieel wat zwaarder krijgen, maar de echt prijzige modellen zijn in handen van mensen die dat probleem niet hebben. Ik volg de markt nu de afgelopen 3/4 maanden, omdat ik in 2023 hoop een 911 aan te schaffen, maar veel neerwaartse beweging zit er niet in. Ik denk aan een 996 C2. Ik heb in het begin een paar 996’en rond de 22 gezien, maar iets nets gaat nu toch al wel naar de 28-30 en dan heb je geen lage kilometerstanden. Als je iets anders wilt, dan zit je toch snel tussen de 40 en 50K.
Het is een interessante zoektocht.
21 nov 2022 21:27
Gaat niet lager worden hoor… kijk eens wat er gebeurde met de waardes van de Lufties tijdens de kredietcrisis.
21 nov 2022 22:13
Kredietcrisis is wat anders dan de wetenschap dat er vanaf 2030 geen nieuwe fossiele brandstof auto s verkocht mogen worden en je zal dan zien dat de regering enorme heffingen gaat opleggen zoals wegenbelasting en benzine accijns verhogen. Ik hoop dat ik het mis heb,en ja het duurt nog ff.
21 nov 2022 22:19
Zal wel meevallen en wat maakt de benzineprijs uit als je maar een paar duizend km/jaar rijdt?
DD elektrisch en de funauto(-'s) op benzine, dat gaat nog een hele tijd goed.
21 nov 2022 23:04
Maak me meer zorgen over de 130 kmh limiet die er mogelijk komt in Duitsland.. Dat is pas vervelend dan....
21 nov 2022 23:15
Die snelheidslimiet gaat er komen, maar gelukkig hebben we ook veel plezier op Landstrassen

. En dat verbod op ICE’s: ik moet ‘t nog zien!
22 nov 2022 1:29
Wimpie67 schreef:Die snelheidslimiet gaat er komen…
Eerder ook niet doorgegaan - en met de EV’s die momenteel ontwikkeld worden waarvan de topsnelheid ruim boven de 300 km/uur is - denk ik dat het er nu ook niet zo snel van gaat komen
22 nov 2022 10:22
Pas op: de discussie is intussen wel veranderd. Het argument voor de snelheidslimiet was altijd dat deze de verkeersveiligheid ten goede zou komen. Dat is keer op keer onvoldoende krachtig bewezen. Vervolgens kon de autolobby met alternatieve maatregelen als de ingebouwde limiet komen. Het argument is nu geworden: de snelheidslimiet als energiebesparende en uitstoot-verlagende maatregel. Bovendien is de Duitse autolobby zowel in de landelijke politiek als in EU-verband al lang niet meer zo sterk. Ik moet het dus nog zien.
22 nov 2022 12:06
Als er een limiet komt van bijv 160-170 is dat nog prima te doen. 130 zou wel jammer zijn idd.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.