Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
Gesloten onderwerp

30 nov 2007 21:35

Mooi, Mooi!!!! :lol:

Veel fun kilometers met je nieuwe aanwinst :lol: :D

01 dec 2007 0:41

Gefeliciteerd Gert! :D

Even RDW erbij gehaald en een leuk iets ontdekt:
Datum eerste toelating: 09-11-1999

:lol:

01 dec 2007 1:12

Bedankt voor de reakties en Leoh: veel wijsheid en fun met de zoektocht!

01 dec 2007 17:13

Ruim 2 jaar heb ik genoten van de cabrio. Zowel rustig toeren als knallen op het circuit; iedere kilometer was geweldig.
Mede door de meetings en evenementen van het forum en de NPC is het plezier nog eens extra vergroot.
Vandaag was een prima dag om de GT3 goed uit te proberen.
Na eerst een beetje last van Knauferitus te hebben gehad (na 1 dag was ie al vies, dat kan natuurlijk niet :lol: ) vanuit Rotterdam via A29 Zeeland in gegaan, dus eerst flink wat snelweg en toen wat smallere wegen in het Zeewse.
Wat kan ik er over zeggen, de auto daagt je uit... het lijkt wel of ie vraagt: druk dat gaspedaal in, dan ik zal je belonen met een heerlijk geluid, perfecte wegligging en uiteraard een snelheid die waanzinnig snel oploopt.
Rustig rijden kan, maar het gaat niet van harte, in een druk centrum van de stad voelt ie zich niet echt in zijn element.
Zodra je de toerenteller kan laten dansen is het echt een feest waar ik nooit genoeg van zal krijgen.

AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Laatst bijgewerkt door Gert op 02 dec 2007 2:21, in totaal 1 keer bewerkt.

01 dec 2007 17:23

Echt een plaatje Gert! Gisteren "live" mogen bewonderen @Luna's en was zeer onder de indruk.

Het is dat ik nog wat centjes te kort kom anders was de GT3 zeker mijn eerste keuze geweest :!:

Veel plezier dit weekend...

02 dec 2007 2:22

kvind er geen pleuris aan dat ding :mrgreen: :wink:

hij is op zekah sexy man dat ding die gt3 rules 8)

enjoy the ride bro :wink: hijs vetcool

02 dec 2007 10:18

Mooie plaatjes, Gert :!: En wat een poetische tekst weer. Wat een GT3 al niet met je doet... :wink:

04 dec 2007 10:05

Josh schreef:Gefeliciteerd Gert! :D

Even RDW erbij gehaald en een leuk iets ontdekt:
Datum eerste toelating: 09-11-1999

:lol:

zelfs het kenteken is er op aangepast.... :wink:
Gesloten onderwerp