Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
Plaats een reactie

23 jan 2009 20:54

hielkema993 schreef:Ben erg benieuwd wat deze moet kosten...

Schatting - 99.993 euri.
Laatst bijgewerkt door horn op 23 jan 2009 20:58, in totaal 2 keer bewerkt.

23 jan 2009 20:55

Nee. Voorlopig maar even pas-op-de-plaats qua exoten.

Ik heb me vergrepen aan de zwarte 996 Turbo met Boxsterrood leder bij Theo op de site. Lekker fout, lekker vol in de opties (weer eens wat anders dan GT3 en GT2) en lekker te rijden voor dagelijks.

23 jan 2009 20:58

even onderschrift nog aanpassen dan :idea: Hij is mooi overigens :thumleft:

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door horn op 23 jan 2009 21:02, in totaal 1 keer bewerkt.

23 jan 2009 21:02

500E schreef:Nee. Voorlopig maar even pas-op-de-plaats qua exoten.

Ik heb me vergrepen aan de zwarte 996 Turbo met Boxsterrood leder bij Theo op de site. Lekker fout, lekker vol in de opties (weer eens wat anders dan GT3 en GT2) en lekker te rijden voor dagelijks.
Die valt niet op ofzo :mrgreen: En die kost niet veel en die trekt niet enorm de aandacht :^:

zwart met rood, wel vet!

24 jan 2009 0:29

Euuhhh.... nou, wat mijn belangrijkste redenen waren is a) de enorme bak geld in een GT2 (toch essentieel minder geld in de Turbo) en het feit (en dat zal niet iedere Porschist meteen toegeven) dat ik de GT2 een té listige auto vind. Ik heb niet het idee dat ik het ding binnen nu en een jaar volledig zou kunnen beheersen, daar waar ik met de GT3 wél kon gooien en smijten. Daarnaast heb ik momenteel niet meer zoveel auto's waarmee ik rij (even op de kosten letten; er ging onderhand voor 2k per kwartaal aan Motorrijtuigenbelasting uit), dus een Turbo met tip en alle opties laat zich ook beter voor dagelijks gebruik inzetten. En de deal was goed, zondermeer. Wisselt lekker af met de R32 en de VR6.

24 jan 2009 1:21

Dat is wel zo: een 996 GT2 is een listige auto :!:

24 jan 2009 14:34

mooie auto die Turbo, mooie kleurcombi. Zeer zeker een leuke daily driver.

24 jan 2009 23:08

Blijkt wel weer wat een goede investering een GT2 is:
Eerst bij de Bock voor 125.000 Euro en nu een half jaar later een vraagprijs van 129.500 bij Theo Janssen!!
Of is Theo te duur?

24 jan 2009 23:20

Hangt ervan af. Hoeveel kilometers erbij? wat is er aan onderhoud/aanpassingen gedaan in de tussentijd? Is de garantie van De Bock en van TJ hetzelfde?

24 jan 2009 23:27

Daarbij is het ook zo dat ik verwacht dat TJ er een marge tussen heeft zitten van een 10-12 % (als er ook garanatie op komt), dus is de inruil zeg maar ca 112.000 geweest, dus een verlies van 13.000 euro in een half jaar. Slechte investering. Auto's moeten niet als investering gezien worden, maar als Hobby die geld kost.

25 jan 2009 0:04

Dan gaan jullie er van uit dat ik de hoofdprijs betaald heb en een handelsbod geaccepteerd. Ik ben wel gek, maar niet zo gek :roll:

Ik heb de auto gekocht met 9.007 kilometer, verkocht met 10.422 en in de tussentijd verlengde fabrieksgarantie er op gegooid bij Pon en een 10.000 grote beurt laten uitvoeren met alle vloeistoffen.

25 jan 2009 0:07

Eerst bij de Bock voor 125.000 Euro en nu een half jaar later een vraagprijs van 129.500 bij Theo Janssen!!
Of is Theo te duur?


Bij dit soort auto's maakt het toch helemaal geen moer uit of 'ie nou 120k of 130k kost? Je komt, biedt en koopt. Of niet natuurlijk. GT2 is heel andere koek dan een gewone C2 of C4; die selecteer je op prijs, een GT2 niet.

25 jan 2009 0:19

@500e ; eens!

25 jan 2009 0:33

Al heeft het geld gekost je bent wel GT2 eigenaar geweest en dat is een ervaring die niet altijd in geld is uit te drukken, hoeveel liefhebbers kunnen dat zeggen :!:

25 jan 2009 0:37

Och ja. Hij staat op de 'been there, done that-lijst' en we gaan vrolijk verder in de Turbo.

27 jan 2009 9:21

@500E, ik ben best wel benieuwd naar het verschil tussen de GT2 en de TT
met name de rij-eigenschappen. Je gaf al aan dat de GT2 een ongeleid projectiel is, maar is dat het enige? of zijn er meerdere zaken die echt hemelsbreed van elkaar verschillen, remmen? Power?

Ik lees het graag, Ricky

27 jan 2009 13:07

500E schreef:Dan gaan jullie er van uit dat ik de hoofdprijs betaald heb en een handelsbod geaccepteerd. Ik ben wel gek, maar niet zo gek :roll:

Ik heb de auto gekocht met 9.007 kilometer, verkocht met 10.422 en in de tussentijd verlengde fabrieksgarantie er op gegooid bij Pon en een 10.000 grote beurt laten uitvoeren met alle vloeistoffen.


Kosten per km van zo'n ding zijn dan niet heel laag gok ik zo :mrgreen:

27 jan 2009 21:55

Als je gewoon rijdt met de GT2 dan wijkt de auto niet af van een Turbo. Klinkt, rijdt en voelt hetzelfde. Pas als je serieus vermogen gaat vragen merk je dat de GT2 een handvol is en de Turbo gemoedelijker.

Kostprijs per kilometer.... tja. Dat zullen best dure kilometers geweest zijn, Maarten. Het waren ook leuke kilometers :D

28 jan 2009 5:41

Die laatste zin is een waarheid als een koe voor veel forummers denk ik zo... 8)

28 jan 2009 9:02

Ach: beter om te constateren dat iets het toch niet is dan om de rest van je leven te denken: hoe zou het zijn geweest als ;-)

31 jan 2009 22:54

Prijs Turbo S staat nu op de site: € 164.500,- vaste prijs.

Ik wilde serieus gaan kijken maar dit is toch net iets te veel van het goede........... 8) :cry:

Pffffffff....... moet wel een echte liefhebber zijn die zo'n auto aankoopt.

31 jan 2009 23:37

Dat is nog redelijk goedkoop :wink: 8)

Is dit ook een echte? :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

01 feb 2009 0:49

Duss :(



Wat denk je zelf? Dat er 164K voor een omgebouwde gevraagd wordt?

01 feb 2009 10:48

Stijn van Kooten schreef:Is dit ook een echte? :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Pas op. Is een kitcar op basis van een Pontiac Fiero :idea:

01 feb 2009 11:35

Vergeten link te plaatsen :lol:

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=lyrbbpssvjme
Plaats een reactie