Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
Plaats een reactie

10 maart 2009 8:32

Ook jouw onderkant van je dashboard is anders Gizmo :wink:

5/1991 is wss datum van eerste registratie --

De aangeboden 911 hier is echt 'n airbagloze :arrow: ... daarnaast moet je je mss 'n afvragen of airbags van pak 'm beet 18 jaar oud nog werkzaam zijn :idea:

Ik zie het afwezig zijn van airbags in zo'n auto als geen probleem :arrow: ... ben nog steeds benieuwd naar details omtrend de motor-revisie :idea:

10 maart 2009 8:36

rob964.c4 schreef:Nogmaals geen kritiek maar op de foto's lijkt het of geen volledige revisie is


ook al gekeken naar de spullen die onder de tafels staan :?:

10 maart 2009 8:50

Robto schreef:Nu ben ik benieuwd geworden! Wat kost zo'n revisie dan?


Afhankelijk wat je moet doen globaal tussen de 40 en 60 uren werk plus onderdelen. Onderdelen zijn prijzig, je zit zo op 3000 euro tot veelvouden daarvan wanneer je zuigers/clinders, nokkenasssen, etc.. moet vervangen.

10 maart 2009 9:11

ironpatje schreef:
rob964.c4 schreef:Nogmaals geen kritiek maar op de foto's lijkt het of geen volledige revisie is


ook al gekeken naar de spullen die onder de tafels staan :?:


ja volgens mij nokashuis, dus nog steeds het onderblok niet in delen.

Ik mis bv de olie retour buizen die tussen de twee helften moeten gemonteerd worden.
Je kan ook twee delige monteren maar als het blok toch compleet los is zou ik weer die uit een stuk monteren.
Zie ook nergens de distributie ketting,de krukas, drijfstangen,lagers voor de krukas enz.

het kan beste een volledige revisie zijn maar dat is niet zichtbaar op de foto's

10 maart 2009 9:24

rob964.c4 schreef:Ik mis bv de olie retour buizen die tussen de twee helften moeten gemonteerd worden.
Je kan ook twee delige monteren maar als het blok toch compleet los is zou ik weer die uit een stuk monteren.

:?: :?:

Je kan beter een revisie aan iemand anders overlaten :wink: :wink:

10 maart 2009 9:58

Heel mooi maar helaas voor mij te duur :?

10 maart 2009 11:29

Peter 993 schreef:
rob964.c4 schreef:Ik mis bv de olie retour buizen die tussen de twee helften moeten gemonteerd worden.
Je kan ook twee delige monteren maar als het blok toch compleet los is zou ik weer die uit een stuk monteren.

:?: :?:

Je kan beter een revisie aan iemand anders overlaten :wink: :wink:


ok die kunne ook vervangen worden zonder het onderblok te scheiden maar je begrijpt toch wat ik bedoel. nogmaals als jij aan de foto's kan zien dat het onderblok gedeeld is licht dat dan even toe.
http://www.porscheforum.nl/album_pic.php?pic_id=26776

10 maart 2009 11:46

Olaf schreef:... daarnaast moet je je mss 'n afvragen of airbags van pak 'm beet 18 jaar oud nog werkzaam zijn :idea:

Ik zie het afwezig zijn van airbags in zo'n auto als geen probleem ....

Functioneel (wellicht) niet maar optisch ....
Olaf schreef:Ook jouw onderkant van je dashboard is anders Gizmo :wink:

Het stuur met airbag en gewijzigde dashboard vind ik veel mooier en was voor mij ook een reden om voor een M-serie-met-wijzigingen of later te gaan ;).

12 maart 2009 22:38

Peter 993 schreef:
Robto schreef:Nu ben ik benieuwd geworden! Wat kost zo'n revisie dan?


Afhankelijk wat je moet doen globaal tussen de 40 en 60 uren werk plus onderdelen. Onderdelen zijn prijzig, je zit zo op 3000 euro tot veelvouden daarvan wanneer je zuigers/clinders, nokkenasssen, etc.. moet vervangen.


Heb mijn 964 cabrio laten reviseren (en dan ook echt alles laten vervangen wat nodig was en uit voorzorg ook de complete koppeling) en wat erg belangrijk bij een 964 is zijn de draadstangen van de cillinders: ook gelijk laten vervangen; dat maakte het wel een stukje duurder maar je hoort regelmatig dat ze knappen en dan ben je verder van huis dus ik wilde dit goed aanpakken. Ik heb voor de totale revisie iets meer dan 6400 euro betaald. Daarnaast ruim 1800 euro voor het dak (en dan ook echt alles vervangen!) dus hij moet er weer een paar jaar tegen kunnen. Oja, mijn kmstand nu is 185.000 en bij 178.000 was de revisie (drijfstanglager begon te kloppen...)

12 maart 2009 22:59

Dat is volgens mij zeker geen slechte prijs. Dacht zelf meer richting de 10. En is er hier niet eens een revisie van 15k voorbij gekomen??

12 maart 2009 23:13

Maarten schreef:En is er hier niet eens een revisie van 15k voorbij gekomen??


Ja, maar de prijzen die ik heb gehoord liggen toch echt onder de 10K bij goed bekend staande specialisten, tot daar fiks boven bij specialisten die m.i. meer vragen dan reëel is.

E.e.a. is natuurlijk wel afhankelijk van wat er moet gebeuren.

12 maart 2009 23:41

Bij Elfer dus alles inclusief de headstuts/draadeinden (wat is het NL woord daar ook al weer voor?). Die dingen kosten 25E per stuk en je hebt er 24 nodig...

12 maart 2009 23:55

Maarten schreef:Bij Elfer dus alles


Alles wat nodig was...

13 maart 2009 0:04

Ouwe jurist :mrgreen:

13 maart 2009 0:05

mooie auto

13 maart 2009 15:46

Maarten schreef:Dat is volgens mij zeker geen slechte prijs. Dacht zelf meer richting de 10. En is er hier niet eens een revisie van 15k voorbij gekomen??


Vorig jaar toch nog iemand met een grijze 964 die 20k(!) had betaald? :shock:

13 maart 2009 15:54

Mooi ding man!!

Helaas heb er al 1.... :wink:

14 maart 2009 1:23

Steven, misschien ook effe melden dat de wagen de M220 optie heeft... sperdifferentieel... leuke optie voor de liefhebber!

Betreffende de revisie... het wil toch niet zeggen omdat er bepaalde onderdelen niet op de foto te zien zijn dat ze niet vervangen zijn...

14 maart 2009 14:39

Steven schreef:
Stijn van Kooten schreef:Mooie wagen en succes!
Wat is ervoor in de plaats?


Merci, er is een BMW M3 CSL in de plaats gekomen...


Hey Steven,

Eerst en vooral succes met de verkoop! Het is echt een nette en correcte wagen!

ivm je CSL : Is het een RHD geworden? (heb ff ergens een "draadje" gevolgd hierover op een ander forum)

Zo ja,laat je me ff je bevindingen weten? Mn broer is nl. aan het overwegen een M3 RHD aan te schaffen...

Thx!

Grtz

15 maart 2009 0:03

Mooi wagen! De dubbele pijp heb ik nog niet eerder gezien, welk merk?

Deze auto moet gewoon goed te verkopen zijn, mooie wagen tegen een goed prijs!

Weet nog een mooie 993 carrera 4 op Belgisch kenteken?? Iets meer als een 100.000 op de teller.

15 maart 2009 12:32

als je een complete revisie wil zien moet je op de site van porschespecialist van de berg kijken daar staat er een van mijn p (fototreportage)en die kostte ongeveer 20.000 euro. Dat was gelukkig voor ik hem kocht. :)

15 maart 2009 14:09

emmanuel schreef:als je een complete revisie wil zien moet je op de site van porschespecialist van de berg kijken daar staat er een van mijn p (fototreportage)en die kostte ongeveer 20.000 euro. Dat was gelukkig voor ik hem kocht. :)


Turbo is toch anders dan een NA.

15 maart 2009 14:30

ver boven de 200 schreef:Mooi wagen! De dubbele pijp heb ik nog niet eerder gezien, welk merk?




volgens mij ruf eindstukje.

Re: Porsche 964 Carrera 2

03 dec 2013 2:05

Hallo is uw wagen nog te koop zoja graag een seintje op mvsw68@telenet.be
Mvg
Manon

Re: Porsche 964 Carrera 2

03 dec 2013 7:44

advertentie is uit maart 2009. de markt is idd stroperig, maar zoooo stroperig? :shock: :wink:

Topictstarter/verkoper is hier voor het laatst geweest in februari 2010. Denk niet dat je snel antwoord op je vraag gaat krijgen...
Plaats een reactie