Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
Gesloten onderwerp

27 maart 2009 0:05

MS964 schreef:
Piet schreef:Ik vind 'm veel te duur. Maar succes!

Waarom dan deze opmerking? :roll:

Ironie kent verschillende uitingsvormen:

De omkering, de vorm waarbij precies het tegengestelde gezegd wordt van wat men bedoelt.

[...]

Het gebruik van ironie heeft zich ook uitgebreid naar het internet. Dit veroorzaakt nogal eens misverstanden. Zuivere geschreven tekst kent immers intonatie noch lichaamstaal, noch díe signalen die bij persoonlijke communicatie (irl) duidelijk maken of een opmerking al dan niet ironisch is.

:idea:

27 maart 2009 1:03

Emoticons zijn symbolen die emoties weergeven door middel van een plaatje of een combinatie van lees- en lettertekens. Het emoticon begon als een korte tekenreeks die een gezichtsuitdrukking uitbeeldt en waarmee de schrijver van een tekst een gevoel wil uitdrukken. Vooral bij computertoepassingen als e-mail, sms en chat, waar vaak korte berichten uitgewisseld worden, helpt het emoticon om de bedoeling van de schrijver toe te lichten.

Bron: Wikipedia.nl

:idea:

27 maart 2009 8:38

8)

27 maart 2009 9:11

Van mij was het dus géén ironie. Een 964 cabrio voor 17K is een weggeefprijs, als de auto idd zo goed is als geschreven wordt. En ik vind het jammer dat iemand zo'n auto móet verkopen door andere dwingende redenen.

27 maart 2009 10:27

En gereserveerd.

27 maart 2009 10:35

En het is nog niet eens weekend...

27 maart 2009 17:31

Hoop voor je dat het lukt om hem dit weekend te verkopen.
Voor ons cabriorijders natuurlijk niet zo goed als er mooie 964's cabrio voor een dergelijke weggeefprijs aangeboden worden. Gezien de omstandigheden echter wel begrijpelijk. Succes met de verkoop.

Re: 964 cabrio carrera 2 rood met beige leer.(scherpe prijs)

31 maart 2009 17:37

geen geld als ie goed is !
blijft een lekkere auto.
succes met de verkoop

08 apr 2009 14:58

Heb het idee dat het al gebeurd is, ik kan de advertentie niet meer terugvinden op marktplaats...

22 apr 2009 23:02

Na smsje is duidelijk geworden dat de auto is verkocht.
Gesloten onderwerp