Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
Plaats een reactie

Re: Tempting...

18 nov 2013 18:36

"Zat" denk ik / hoop ik voor haar ;)

18 nov 2013 18:48

Je weet hoe dat gaat met youngtimers. Die zijn weer snel weg.

18 nov 2013 19:25

Overgestapt naar Second Love... :wink:

Vind die Riva overigens zelf ook wel een lekker ding.

18 nov 2013 19:45

barolo schreef:
Targa Floriaan schreef:tenzij de goede Sint een half tonnetje of meer in mijn schoentje doet. Is maat 45, moet dus wel passen :mrgreen:

Die 993 inruilen met 10K erbij. :idea: Sla je de wintersport een X over.

Inruilen is geen optie met m'n gepersonaliseerde Targa. Als ik zou wintersporten kon ik daar wel op bezuinigen ja, maar helaas. Nog maar even blijven dromen...

18 nov 2013 19:54

frankv schreef:
Dial_888 schreef:240k.....en slechts 50k van overgebleven..... :mrgreen:

Ding is zo sterk opgevoerd dat je gelijk een afspraak kunt maken bij resto.

De turbo motor van de 996 is natuurlijk wel de oude Mezger motor die ook in de GT1 gebruikt werd. Ik heb gelezen dat dit blok erg veel kan hebben. Dus een enkeltje Resto zou ik niet verwachten.

Ben benieuwd naar de praktijk wat werkelijk stuk gaat......verhalen zijn leuk....... :mrgreen:

10 dec 2013 15:00

Dial_888 schreef:Ben benieuwd naar de praktijk wat werkelijk stuk gaat......verhalen zijn leuk....... :mrgreen:

De derde versnelling bij mij in de praktijk, alleen is dan niet direct gezegd dat dit het gevolg is van de tuning.

10 dec 2013 16:28

"Hans legt makkelijk contact"

maar wel een dating site nodig? :ba:

11 dec 2013 18:49

Ik vind er niets aan. Dat je als tuner probeert zo'n ding op te voeren snap ik nog, puur om te kijken hoe ver je kunt gaan, maar waarom zou je een opgevoerd ding willen kopen? Doe mij maar een GT2, vermoedelijk ook een betere investering.

07 aug 2015 9:59

barolo schreef:Die Hans zit dus op dating sites..... :thumleft: Kymco scooter kopen

nice love it! :)
Plaats een reactie