Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
24 jan 2014 13:38
Ik las in een van de reacties dat er in Duitsland meer vraag zou zijn (en/of minder aanbod) naar 964's. Op mobile.de kom ik er echter een hoop tegen, tegen redelijke prijzen...
24 jan 2014 14:01
horn schreef:tip: zorg dat je een rechtsbijstandsverzekering hebt als je hem naar Duitsland verkoopt. Kleine kosten, goede investering.
Dat laatste bestrijd ik. Rechtsbijstandverzekering = schijn zekerheid

. Als je écht juridische bijstand nodig hebt dan heb je er niets aan en zul je dus alsnog .....
24 jan 2014 14:14
Klopt, heb ook ervaring met rechtsbijstandsverzekering, tsjonge wat zitten daar een .......
Dan maar dik betalen voor een goede advocaat.
24 jan 2014 15:20
En ik heb er ook al zeer slechte ervaringen mee...
25 jan 2014 14:18
Gewoon niet verkopen michael ! Deze auto's gaan cashen de komende jaren....
Zie trendlijn 911 afgelopen 50 jaar...

Wolf of walstreet...
Succes peter
25 jan 2014 15:31
964. first of the losers
14 feb 2014 19:15
Hij is verkocht aan een belg
14 feb 2014 19:18
Gefeliciteerd
15 feb 2014 11:18
EriC4C schreef:horn schreef:tip: zorg dat je een rechtsbijstandsverzekering hebt als je hem naar Duitsland verkoopt. Kleine kosten, goede investering.
Dat laatste bestrijd ik. Rechtsbijstandverzekering = schijn zekerheid

. Als je écht juridische bijstand nodig hebt dan heb je er niets aan en zul je dus alsnog .....

Ach. Je verkoopt een auto voor 24,5K aan een duitser die een fulloption rechtsbijstands verzekering heeft. En geen poot om op te staan. Maar als je een dergelijk traject ingaat kost het je voor je het weet 10K om je te verdedigen tegen een rechtsbijstands loterij zonder nieten…. Doe wat je wilt, maar 10K zat niet in de marge van die 24,5K
15 feb 2014 12:36
Jouw "doe wat je wilt" is gebaseerd op de aanname dat een rechtsbijstandverzekering die kosten voor hun rekening zouden hebben genomen en bovendien hetzelfde resultaat zouden hebben bereikt. Die naïviteit heb ik helaas niet meer

, maar het zóu kunnen dat ik er anders over ga denken aangezien ik weer een zaak heb aan moeten melden

Ben benieuwd!