Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
06 feb 2011 12:40
quote: 'en andere lakdingetjes'
06 feb 2011 12:50
FreudeamFahren schreef:ralf996 schreef:http://link.marktplaats.nl/419252944
Iemand iets over die 964 te vertellen, ga er dit weekend eens op bezoek om hem te bekijken
Wanneer ga je? Ben benieuwd naar je bevindingen

Wou eigenlijk vanmiddag gaan, maar krijg nog geen contact met verkoper
straks nog eens proberen te bellen, anders is het pech
06 feb 2011 12:52
@MS964: Is natuurlijk nog geen reden om hem weg te doen, want allemaal te verhelpen.
Maar je moet toch wat verzinnen als je weer eens wat anders in de garage wilt hebben staan
Geeft niets hoor, ik heb ooit eens mijn passat station weggedaan omdat de tweede op komst was en "wat meer ruimte dan wel handig zou zijn".
06 feb 2011 12:58
kristof schreef:"omgebouwd" naar 3.2, incl remservo en zekeringkast naar de linkerbinnenvleugel ???????? Zelfs de wielbasis hebben ze verlengd

Ojeeeeee

En dat voor een lousy 22k.
06 feb 2011 13:53
Had de verkoper te veel vin achter zijn kiezen toen ie de vraagprijs intikte? Of staan de prijzen nu toch wat onder druk?
Dakloze 3.2 voor nog geen tien mille:
http://bit.ly/f6APQMDat moet toch een misverstand zijn?
06 feb 2011 14:08
.. zat te denken aan 'n gevalletje 419 maar ..
Dav auto, spécialisé dans la vente de berlines d'occasion, vous communique les coordonnées du centre Porsche
Centre Centre Porsche Marseille
IMPERIAL SAS
Impasse de la Montre
13011 Marseille
Tél: 04 91 19 63 40
Port: 06 11 52 87 28
.. dan zal het
of (hopelijk) toch 'n tikfoutje zijn
of is elferhenkie al onderweg
06 feb 2011 14:10
ppua schreef:@TD (zonder I)
De eerste auto valt dan af voor mij, thanks voor de info.
De tweede auto zal ik vd week eens bekijken waarschijnlijk dinsdag, is namenlijk niet zover uit de buurt van waar ik werk (Nijmegen).
En de kleur (paars) staat me wel aan. In het verleden heb ik ook een
golf Fire and Ice gehad


Leuk zo'n fire and ice. Had er toen ook bijna eentje gekocht.
Kijk eens op de site van hansbos, deze bijv
http://www.hansbos.nl/showroom/showroom ... php?id=348 Heb ik een beter gevoel bij dan die amethist.
Of wat dacht je van het exemplaar van forumlid Roel
viewtopic.php?f=10&t=30290
06 feb 2011 14:10
Dus niet eerst mailen, of bellen, maar meteen gaan rijden?
06 feb 2011 14:16
El René schreef:Had de verkoper te veel vin achter zijn kiezen toen ie de vraagprijs intikte? Of staan de prijzen nu toch wat onder druk?
Dakloze 3.2 voor nog geen tien mille:
http://bit.ly/f6APQMDat moet toch een misverstand zijn?
Laat me raden de auto staat in Frankrijk en ze wonen in England en momenteel niet thuis maar een vriend handeld alles af.
Kijk maar naar de andere auto's die ze aanbieden, allemaal op een totaal andere plaats genomen.
Oplichters dus.
06 feb 2011 14:18
El René schreef:Dus niet eerst mailen, of bellen, maar meteen gaan rijden?

Hoestnu met jouw rolletje plakband?...........
06 feb 2011 14:21
@bully: check mijn onderschrift
Maar je weet: je moet er gewoon tegen aanlopen...
06 feb 2011 14:23
@MY00: ik heb geen contact gezocht met les pipeaux, dus ik kan het je niet vertellen. Maar dat het een opvallende advertentie is, daar zijn we het wel over eens denk ik.
Dit is het bedrijf:
http://home.mobile.de/DAVAUTOMARSEILLEDit is hun locatie:
http://bit.ly/eqJbPzHet ziet er inderdaad wat shabby uit.
06 feb 2011 14:32
Meestal hebben jullie overal een mening over

, laat eens horen wat jullie vinden van deze 964 cabrio:
- vraagprijs
- kilometerstand
- is het ontbreken van airco op een 964 een probleem bij de verkoop?
Bedankt!
06 feb 2011 14:37
Motor gedaan bij 246000km
Wat is er gedaan?
06 feb 2011 14:45
Heb de auto een aantal maanden geleden bekeken.
Is een net exemplaar om te zien en voor zover te zien ook goed onderhouden (boekjes etc), maar met de volgende aandachtspunten:
- auto is ex KLPD en was vroeger wit. Is dus compleet over gespoten in deze (overigens zeer fraaie) nieuwe kleur
- motor is lek-vrij gemaakt ('gedaan' staat er in de advertentie) maar geen revisie oid. Nu hoeft dat niet direct een probleem te zijn overigens maar 265k voor een 964? Voor een 3.2 zou ik daar minder moeite mee hebben bijvoorbeeld, misschien technisch onzin maar gevoelsmatig en op basis van alle ervaringen oa op dit forum.
Carlo heeft overigens een goede reputatie en ik denk dat ook deze auto een prima auto is. Echter op basis van bovenstaande zaken viel ie voor mij af.
06 feb 2011 14:54
@Sjeezerr: schijnt een oude Rijkspolitiewagen te zijn, net als die andere blauwe 964 die bij meneer Van Krey staat. Op het kenteken zijn beide auto's wit, maar na verkoop door de pliesie zijn ze gespoten.
Dan kun je zeggen: wat moet ik met zo'n afgeragde politieauto. Je kunt ook zeggen: die zijn vast tot in de puntjes verzorgd. Voor beide geldt: je weet niet wat er gebeurd is na hun pensionering. En er is maar één manier om daar achter te komen: duik er in!
Ik zelf heb airco in een cabrio altijd een rare optie gevonden. Als er maar een goede kachel in zit. Maar anderen zweren erbij. De vraag hier is: wat wil JIJ?
Auto's met airco zijn duurder in aanschaf, en makkerlijker te verkopen aan mensen die een airco willen. Auto's zonder airco zijn goedkoper, maar moeilijker te verkopen aan mensen die een airco willen.
Airco's gaan soms stuk en reparaties kosten geld. Achteraf airco in laten bouwen is duurder dan een bestaande kapotte airco laten repareren. Let overigens op het systeem (R12 vs R134a zeg ik uit mijn hoofd). R12 mag niet meer (tenzij je in Belgie of Frankrijk woont of na laat vullen), R134a is de nieuwe norm.
Veel succes met je afwegingen.
06 feb 2011 14:58
El René schreef: Op het kenteken zijn beide auto's wit, maar na verkoop door de pliesie zijn ze gespoten.
.. ik kan nog steeds niet begrijpen dat men dat dan niet even bij de RDW laat wijzigen ... nieuw setje papieren met de juiste (nieuwe) kleur - en registratie in de RDW database - kost maar 'n paar tientjes ...
Scheelt ook dat je aangehouden wordt door 'n te bijdehandte politsist die achter je rijdt, je kenteken na vraagt en gaat controleren of de Porsche waarin jij rijdt niet gestolen is
06 feb 2011 15:06
Ik zelf heb airco in een cabrio altijd een rare optie gevonden
Als het bloedheet is is het met de kap dicht en airco aan een stuk aangenamer. Bv in de file of stad.
06 feb 2011 15:52
@Olaf: ik wist niet dat dat kon. Een goede tip, ook al om die gefrustreerde Volvo-rijders van je lijf te houden!
@Bully: als het bloedheet is, moet die kap toch juist open? Factor 45 en hupakee. Anders kun je net zo goed met de bus.
06 feb 2011 16:05
We wonen in Nederland he. Hier is het regelmatig warm i.c.m flinke plensbuien, dan heb je toch echt liever de kap dicht
06 feb 2011 16:07
Cabrio = condens!!
En dan heb je echt een airco nodig!
06 feb 2011 16:24
Ik heb ook geen airco. Als het heel heet is , zou het in de stad bij stilstand wel aangenaam zijn. Zolang je rijdt is het niet echt nodig.
Hier in nederland is het meestal niet bloedheet als het regent.
Ik mis het niet.
We gaan hier intussen wel weer lekker off-topic. Ik voel een bezem aankomen.
06 feb 2011 18:11
ppua schreef:@TD (zonder I)
De eerste auto valt dan af voor mij, thanks voor de info.
De tweede auto zal ik vd week eens bekijken waarschijnlijk dinsdag, is namenlijk niet zover uit de buurt van waar ik werk (Nijmegen).
En de kleur (paars) staat me wel aan. In het verleden heb ik ook een
golf Fire and Ice gehad


hier op het forum staat ook nog een amethist te koop geloof ik.
http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=22419
06 feb 2011 19:01
Hoe zeggen ze dat ook al weer? Als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat ook?
06 feb 2011 19:03
Idd.. 'If it sounds too good to be true, it probably is..' Dus lekker wegblijven daar..
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.