Beste Roger,
Bedankt voor de gestuurde informatieaanvraag. Hierbij een antwoord op uw vragen wat
betreft de zwarte Lamborghini Gallardo:
- lifting systeem: ik begrijp niet helemaal wat u hiermee bedoeld
- e-gear: is de Gallardo mee uitgerust
- achteruitrijdcamera: nee
- engine cover: zwart
- keramische schijven: nee
- bekleding: zwart met rode stiksels
Bekleding: de bekleding zit momenteel niet in de auto, dus deze is nog helemaal nieuw.
Uitvoer: de auto heeft nooit op kenteken gestaan, dus wanneer u de auto voor het eerst registreert, zal deze dus op 2008 (!) komen te staan. Aangezien de auto niet op (Nederlands) kenteken heeft gestaan, is er ook geen BPM betaald over deze auto.
BTW: indien u over een BTW-nummer beschikt, kunnen we de auto zonder BTW aan u belasten voor € 109.000,-.
De auto is te bezichtigen in Zandvoort en kan in feite op elke gewenst tijdstip en elke datum.
Dus 129k (ongeveer) met BTW, terwijl de oranje met een paar duizend kilometer meer erop stond voor 109k (met BTW).
Prijs ligt in de lijn van de verwachtingen; géén lifting system = drempels schrapen.
Inschrijving 2008, volle pond aan BIV & wegentaks betalen (+- 9000EUR tesamen).
http://www.circuit-zandvoort.nl/nieuws/ ... /index.xml &
http://www.circuit-zandvoort.nl/nieuws/ ... /index.xml maken me der ook niet vrolijker op. Ok, ok, "niet geraced", maar ik was in de veronderstelling dat die jongens er zélf mee gereden hadden. Blijkt dat iedereen er even in kan voor tussen de 300 en 450EUR (wat overigens nog niet extreem duur is).
Na de eerste euforie slaat de balans toch eerder negatief door.
Voor vergelijkbare prijzen zijn er in .de te vinden mét de camera én het lifting system, zélfs keramische remschijven & transparante engine cover (wel goed zoeken voor die combo dan). Die dan ook gewoon als een 2006'je' meetellen voor de BIV/wegentaks (heb nog niet gekeken hoeveel het scheelt met die 9k van hierboven, maar er moet een verschil van 500 - 1500EUR op zitten).
Die in .de zijn dan wel in de meeste gevallen maar door één "eigenaar" bereden.
Of til ik daar te zwaar aan? (..als de auto maar goed onderhouden is... ? Geloof eerder dat die gebakjes 't zwaar te verduren krijgen op die dagen :s )

op mijn handen zitten, mobile.de niet benanderen de komende tijd & volgend jaar een jonge LP 560-4 zoeken (nieuw model, dat ik testgereden heb).
Voilà, en nu ga ik het woord Lambo even proberen laten voor wat het is. Vooral hier

(allemaal uw schuld knauf, met die posts van die vette suntoy

)