Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
Gesloten onderwerp

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel IX

13 feb 2014 16:50

Master Ken schreef:
Pijk schreef:Enig idee waarom niet verkocht? De handelaar die m heeft gekocht biedt m nu aan mij aan.

Wat zoek je precies? Eventueel makkelijker om je eigen topic te maken. Er zijn er genoeg die graag met je willen zoeken naar jouw Porsche:
viewforum.php?f=23

Ok, thanks!

Ik zoek een 993, heb er een aantal gezien en kan helaas niet zo goed inschatten (nog) of ik een risico neem met een Amerikaanse met mijlenteller etc. die achteraf is omgebouwd naar een meer europees uiterlijk. Deze 993 schijnt mooi te zijn, goed onderhouden etc... alleen wil ik wel mijn risico beperken en probeer van nature goed in te kopen.

Een 964 is ook een optie, jullie merken er is enige ambivalentie :shock:

13 feb 2014 17:05

ok geen 993 en 964 maar koopje??

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=237482143

Afbeelding

13 feb 2014 17:25

us. mijlen. en dan nog.

13 feb 2014 17:28

Die 44k mijlen zie je er niet aan af :mrgreen:
Afbeelding

13 feb 2014 17:34

Pijk schreef:
Ik zoek een 993, heb er een aantal gezien en kan helaas niet zo goed inschatten (nog) of ik een risico neem met een Amerikaanse met mijlenteller etc. die achteraf is omgebouwd naar een meer europees uiterlijk. Deze 993 schijnt mooi te zijn, goed onderhouden etc... alleen wil ik wel mijn risico beperken en probeer van nature goed in te kopen.

Dan zou ik mezelf maar eens verbinden met iemand die een AKK voor je gaat doen :wink:

13 feb 2014 17:50

Dan zou ik mezelf maar eens verbinden met iemand die een AKK voor je gaat doen :wink:

Kom maar op met n GOED adres omgeving voorthuizen of steenwijk :-)

13 feb 2014 17:54

Al ge-googled..??
Moet niet zo'n probleem zijn om daar wat te vinden....

https://www.google.nl/#q=porsche+steenwijk

Zucht....

13 feb 2014 17:56

http://www.renntech.info/ :salut:

Edit: er is altijd iemand die sneller is zie ik... :wink:

13 feb 2014 17:57

Hahahahaa http://www.renntech.info/information.php?info_id=1
Om er maar 1 te noemen inderdaad

13 feb 2014 18:19

dubsport schreef:Leuke Cayman voor niet al te veel geld 22k. : http://link.marktplaats.nl/1005232060 Is al iets in prijs gezakt. dacht dat deze op net geen 25 k stond afgelopen week

Had je dit ook gelezen ?

Bijzonderheden
Prijs excl. BPM en BTW. Met Duitse brief.

13 feb 2014 18:29

Had ik even gemist.......

13 feb 2014 18:37

ik knap al af op de tekst.

13 feb 2014 19:17

Gedver, ja, helemaal mee eens wolf. We hebben wel meer van dit soort advertenties gezien van dit bedrijf.

13 feb 2014 20:26

Idd iets te gladjes

13 feb 2014 20:58

nee man super dik ;-)

13 feb 2014 21:25

Maarten schreef:Die 44k mijlen zie je er niet aan af :mrgreen:
Afbeelding

Wat zie je dan?

13 feb 2014 21:33

meer mijlen.

13 feb 2014 21:36

in de verhouding 1 mijn op 7 maakt: 308 miles :?

13 feb 2014 21:59

Pijk schreef:Wat zie je dan?

Daar moet je gewoon niet serieus op in gaan, dit Porscheloos persoontje mag graag een beetje jennen...

Totaal geen verstand van Porschetechniek en meent telkens vanaf de foto's te kunnen zien dat de KM stand gegarandeerd teruggedraaid is. :roll:

Blijkbaar moet alles nog glimmen na 30 jaar en 60.000 km :scratch:

13 feb 2014 22:07

Ik zou ook even een blik op het spuitwerk doen .... of lijkt het maar zo dat de rubbers tussen de schermen en achter bumper in de kleur zijn meegespoten :?:

Voor 60 Dkm vind ik de stoel(en) er ook niet al te netjes uit zien ... en zelfs als het een Amerikaanse betreft is 19K euro voor een SC met zo'n lage Km stand (inderdaad?) een koopje :popcorn:

13 feb 2014 22:17

Olaf schreef:Voor 60 Dkm vind ik de stoel(en) er ook niet al te netjes uit zien ...

Waar zien jullie dat toch altijd aan? :scratch:

Droogtescheuren hebben toch helemaal niks met de KM stand te maken?

Ik zie ook geen meegespoten rubbers tussen achterpanelen en achterbumper bij deze wagen... :oops:

13 feb 2014 22:25

Elferhenkie2 schreef: Ik zie ook geen meegespoten rubbers tussen achterpanelen en achterbumper bij deze wagen... :oops:

Afbeelding Afbeelding

.. en vergelijk dat eens met het kontje van de targa waar we het over hebben ...... Maar wellicht zitten er daar geen rubbers (meer) tussen - of geven de foto's een vertekend beeld :wink:

13 feb 2014 22:31

Ik zie op de foto's van autoscout (weet niet hoe ik ze hier plaatsen moet) gewoon links en rechts 2 zwarte rubbers..... :scratch:

Afbeelding

13 feb 2014 23:19

Ik weet het niet. Het rubber zit er tussen, maar het lijkt zeker (deels) rood.

13 feb 2014 23:36

Elferhenkie2 schreef:
Pijk schreef:Wat zie je dan?

Daar moet je gewoon niet serieus op in gaan, dit Porscheloos persoontje mag graag een beetje jennen...

Totaal geen verstand van Porschetechniek en meent telkens vanaf de foto's te kunnen zien dat de KM stand gegarandeerd teruggedraaid is. :roll:

Blijkbaar moet alles nog glimmen na 30 jaar en 60.000 km :scratch:

Als je geen Porsche meer hebt mag je dus niet meediscussieren? En ik heb totaal geen verstand van Porschetechniek? Wat een topargumenten weer. Wees nou eens eerlijk. Jij als handelaar die waarschijnlijk 5 van die dingen per week ziet: de kans dat deze 911 echt zo weinig heeft gelopen is toch 0,0? Ik denk dat je echt moeite moet doen om een 911 te vinden die 2k per jaar heeft gereden die er zo uitziet. Het meest voor de hand liggende argument is echter nog eenvoudiger: als de km stand echt geloofwaardig was dan was de prijs ook anders :wink:
Gesloten onderwerp