Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
Gesloten onderwerp

25 jan 2008 21:16

denk dat je te laag geprijsd bent.

liefhebbers denken dan dat het niks kan zijn en dan hou je de bandentrappers over die voor een dubbeltje op de eerste rang willen.
dus of echt laag of lekker hoog prijzen. my 2c.

25 jan 2008 21:54

wolf schreef:denk dat je te laag geprijsd bent.

Wolf, :evil: :wink:

25 jan 2008 22:06

Ach, ik denk dat iedereen die weleens een auto heeft verkocht, hierover kan meepraten. Ik wel in ieder geval, boeken kun je erover schrijven. :roll:

26 jan 2008 11:45

ach ja, je doet het toch nooit goed :roll: :!:
te hoog, te laag, ik denk dat ik een nette prijs voor mijn liefie vraag en omdat ik er (snel) vanaf wil ben ik nog wat gezakt, is toch juist aardig van mij :?: :wink:
zij is niet moeders mooiste maar haar karakter is geweldig, een vriendje zal ze uiteindelijk dus wel vinden :!: :twisted:

29 jan 2008 16:32

het wachten is voorbij, zij is verkocht :!:
ze gaat terug naar die Heimat waar een P-liefhebber haar zal gaan vertroetelen.
voor hem is het zijn 1e Porsche (net zoals bij mij idd) en van hem zal ze een nieuwe jas krijgen :wink:
net zo'n persoon als ik, gek van de oer-911 en niet teveel centjes maar wel plenty liefde te geven; ik ben er zeker van dat ze op haar oude dag nog een fijn leven krijgt :!:
heb afgesproken om volgend jaar eens langs te gaan, kijken hoe het met haar gaat...

dus bij deze Porscheloos maar ik blijf op het forum 'zweven', is tenslotte een verslaving geworden waar ik niet vanaf wil kicken :!:

29 jan 2008 16:37

vreemd dat het zo lang heeft geduurd. toch mooi dat je een goede koper hebt gevonden. en als je een keer een stoeltje zoekt - gewoon hier posten :thumleft: :idea:

29 jan 2008 17:30

niet teveel centjes en dan "een nieuwe jas" geven, dat wordt wat

29 jan 2008 17:35

Gefeliciteerd, Craze, het was een lange bevalling, maar, zoals altijd, de aan(deel)houder wint.

29 jan 2008 19:19

De aanhouder wint :wink:

Gefeli of Gecondo :?: Jij mag het zelf zeggen in deze .... 8)

29 jan 2008 19:31

Nou goed man! waarschijnlijk n last van je schouders afgevallen.
Wellicht koop je er ooit weer 1! :wink:

29 jan 2008 19:34

Craze, gefeliciteerd met de verkoop, weer een zorg minder. :wink:

29 jan 2008 21:14

Gefeliciteerd Craze! Nu maar hopen dat men niet de teller terugdraait en ook deze 911 tracth teverkopen tegen woekerprijzen! Maar goed, het is bekend, wil je verkopen dan lijken er geen kopers te vinden, wil je kopen dan lijken de auto's niet te vinden!
Gesloten onderwerp