inderdaad daar gaat mijn provisie
had niet de intentie om je tegen je schenen te schoppen, maar als je het zo ziet kan ik er weinig aan veranderen.
Ik ken door mijn vak denk ik door het hele land veel goede ( en ook minder goede autobedrijven) Wat mij opvalt bij sommige mensen is dat als je positief wilt praten over een autobedrijf, juist omdat je het bedrijf zo goed kent men direct denkt dat je provisie ontvangt.
Door mijn werk in autoland word er vaak gevraagd aan mij of ik een bepaald bedrijf ken, en heb inderdaad al te vaak meegemaakt , en nu dus helaas weer, dat men enkt dat ik er iets mee verdien, Ja ik verdien er iets mee, Mijn klanten waarderen het als ze een auto kunnen verkopen aan iemand die mij gevraagt heeft naar eenreferentie, en dat leverd mij uiteraard weer een stukje goodwil op. Zo werkt het nu eenmaal in de commerciele sector, de ene hand wast de andere, hierdoor heb ik in de afgelopen 15 jaar mijn netwerk kunnen opbouwen. Als ik alleen maar jippie ophang, dan ben je in autoland snel afgeschreven, want daar is deze wereld te klein voor.
Laatst bijgewerkt door
Jos Targa op 19 dec 2008 22:32, in totaal 1 keer bewerkt.