Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
Plaats een reactie

28 jan 2009 11:09

barolo schreef:http://www.devinciautos.fr/devinci/client/ficheVehicule.do?vehiculeId=981

Mike's natte droom.... :wink:



op zekert mooi is die dope of dope inut paarelemoeahhhh 8)


vooral die chinlip is hlml de baas en het interieur 8)



Afbeelding wel echte turbo S vleugelt :wink: de rest is S pakket
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding

28 jan 2009 11:18

Mike,

Dat ik aan de "Porsche" begon waren er meer "flat nose" op de weg.
Hans Suwerink van Alpo had ook een hele mooie, maar was nooit mijn keuze :oops:
Maar deze is wel héél erruug fraai :!:

28 jan 2009 11:26

vond ik ook 8)

28 jan 2009 18:06

en wat te denken van deze bij Hette ...

http://www.targaflorio.nl/website/details.php?id=297


pracht bak zo te zien maar prijzig

28 jan 2009 22:43

Die ken ik, ben ik al eens bij wezen kijken :idea:

29 jan 2009 22:14

hoezo ben al eens wezn kijken? hij staat net 4 dagen op zijn site ...

en wat was het oordeel over de auto ?

29 jan 2009 22:31

Nog een leuke 996 met slechts 5.500 km op de teller. 8)

http://www.albertweb.de/Shop/fahrzeuge/ ... stand.html

En al dat moois voor net geen 9 ton!

30 jan 2009 15:24

De prijzen zijn toch aardig aan het dalen a.g.v. de kredietcrisis. :mrgreen:

30 jan 2009 22:29

Leuk een lage km stand , maar voor jan met de pet niet betaalbaar meer , en dat vind ik een groot voordeel van P in vergelijking met andere sportauto's . Naast de dagelijkse inzetbaarheid , want ik zie mijzelf toch niet naar mijn werk gaan in b.v. een Ferrari .
Er zijn types P waar niet veel mee gereden wordt , door hun exclusiviteit , maar een 993 moet nog minstens 10 jaar bijna dagelijks op de weg zijn .

31 jan 2009 23:49

denk dat de 993-en nu al meer als hobbyauto worden gebruikt dan als daily driver

01 feb 2009 19:50

Hebben jullie al naar mijn Targa gekeken uit 1996? Vooralsnog 42k miles.

Inderdaad had ik wat problemen toen ik hem kocht met 30k miles. Maar voorals nog was dat te overzien:

1) Nieuwe banden, de Pirellis vervormen gemakkelijk als er weining gereden wordt.

2) Recharge en revisie van AC systeem

3) Vervanging van de pakking voor een klepdeksel (valve cover) vanwege olie lekkage.

4) Nieuwe Accu, benzine filter, etc

5) Rebuild van de rem calipers. Regelmatig vervanging van remvloestof is meest belangrijk, naast olie. Uiteindelijk was dat in mijn geval niet echt noodzakelijk. Maar heb toen gelijk de remmen professioneel rood laten verven met een speciale polymeer.

Hij is nog steeds te koop. En ik rij hen zo naar Charleston waar die op de boot kan (voor weinig). Nog even 10% import belasting, nieuwe lampen een KM teller plaatje, en dan ben je er volgens mij uit.

Bart

02 feb 2009 19:23

Je vergeet de BTW en BPM. Op kenteken kost hij hier toch echt rond de 42 mille.

06 feb 2009 22:54

Zag vanavond op zijn site dat zij verkocht is . :!: :?:

06 feb 2009 23:00

Ook bij Hette met 46.000 km :idea:

06 feb 2009 23:29

Nu ben ik de weg even kwijt .(toch jippie voor een chauffeur) .
Luitink heeft ook bv een 993 2s voor 36K .
Scheelt 34K :!: :shock:
Is dat omdat zij een 4s is , of puur de lage km stand :?:

06 feb 2009 23:32

Vraag mij af waarvoor ie verkocht is......

06 feb 2009 23:42

En een 2- of 4S is wel een stuk duurder :wink:

07 feb 2009 0:16

Dezelfde verkoper van die 4s van (vraagprijs)69K heeft ook diverse 993's onder de 36K staan.

Kan jij mij dat uitleggen Do993tupperware :?:
En wil even duidelijk maken , dat dit puur intresse is , en niet bedoeld om iemand te benadelen :!:

07 feb 2009 1:50

Do993tupperware schreef:Ik zal proberen het iets duidelijker te maken de 993 is zoals je weet de laatste luchtgekoelde porsche , en daardoor toch wel een beetje de afsluiter van een tijdperk waar de meeste die-hard porscheliefhebbers toendertijd voor zijn gevallen en die ze tot de dag van vandaag nog steeds liefhebben


Dat lucht water verhaal snap ik wel , maar begrijp ik niet .
Maar omdat ik een 996 rijd betekend niet dat ik voor watergekoeld ga .
Ik ben toch een PORSCHE liefhebber . :!:

07 feb 2009 8:47

voor veel mensen is de luchtgekoelde 911 de 'traditionele' 911. 993 nog 'handgemaakt' waar de 996 een 'massaproduct' werd. Vandaar, als je de nieuwprijzen van een 993 vergelijkt met het vergelijkbare 996 model van 10 jaar later zie je dat er de 993 tien jaar eerder duurder was nieuw dan de 996 in zijn eigen tijd. Dit heeft zowel zijn verklaarbare economische gevolgen als zijn 'onverklaarbare' emotionele gevolgen voor de verkoopprijs van gebruikte auto's.

Horn - die bijvoorbeeld een 964 weer mooier vindt dan een 993. Iedere Sjaak....
Plaats een reactie