Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
Plaats een reactie

Re: Wie kent deze 996: 86-JH-LG ?

30 aug 2009 22:34

viaa schreef:Ben zojuist langs geweest bij de 2 porsche's bij CarParc (Haaksbergen), uiteindelijk een flinke rit en een flinke teleurstelling.

De verkopers kijken niet naar je om, heb daar toch zeker 45 minuten beide Porsche's aan een grondig onderzoek onderworpen en in the mean time is er niemand komen kijken. Je voelt je haast niet serieus genomen. Anyhow....het ging natuurlijk om de Porsche's en die hebben beide een beetje een 'shabby' uiterlijk, handeltjes afgebroken, antenne afgebroken, veel krassen en butsen op de meest vreemde plaatsen, plasjes/druppels olie op de vloer, versleten banden etc etc. Overigens is het bezoekje in die zin wel erg nuttig geweest, ik heb nu toch wel duidelijk het verschil in onderhoud & uiterlijk gezien tov de eerste 911 uit Barneveld die ik heb gezien.

Grappig... Ik had daar 2 jaar geleden exact dezelfde ervaring... Enorm end gereden voor een Boxster, auto's stonden er zeer belabberd bij en verkopers waren druk met elkaar aan het koffie drinken...
Na een half uur zelf maar gaan vragen en uiteindelijk 'kwaad' weggelopen vanwege de desinteresse en jippie...
Maar blijkbaar werkt deze taktiek daar al jaaaren... :scratch:

Inmiddels al geslaagd...???

31 aug 2009 7:37

Nog niet geslaagd, woensdag 2 proefritjes en dan hak ik de knoop door :-)

31 aug 2009 22:35

Neem rustig de tijd voor de ritjes en voordat je de knoop door hakt! Het gaat niet om 1 ons vleeswaren :mrgreen: maar de blackbeauty ziet er :thumleft: uit!

De stoelen die erin zitten wil ik zo met je ruilen...... :mrgreen:

Overigens met welke 2 ga je rijden? De zwarte en ?

01 sep 2009 7:22

En deze:
http://picasaweb.google.com/joris.verwa ... irectlink#
De Carrera 4 die in dit lijstje staat:
http://www2.autodealers.nl/zoekschermAu ... x?did=2952

grtz

01 sep 2009 13:10

succes....hoop dat je deze week eigenaar bent.... :thumleft:

01 sep 2009 14:19

@bully: voor m'n gevoel wel, ik heb toch wel een zeer sterke voorkeur voor 1 van de 2 hoor ;-) En ik zie mezelf over een paar weekjes al helemaal rijden....het moet deze week gewoon gebeuren :-)

03 sep 2009 18:20

En?????

04 sep 2009 15:31

En, ik heb zojuist die van Lammertink gekocht :-)

04 sep 2009 15:41

Gefeliciteerd ! Ziet er mooi uit :thumleft:

Ik heb hem zelf nu 1 dag (996 C2) en echt 1 groot feest is het :D

Veel plezier!

04 sep 2009 15:42

viaa schreef:ik zie mezelf over een paar weekjes al helemaal rijden....het moet deze week gewoon gebeuren :-)

gelukt...toppie :res:
Plaats een reactie