Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
Gesloten onderwerp

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel VIII

21 apr 2013 16:20

Crisis of niet, dit zijn de nieuwe prijzen van deze tijd schijnbaar. Of heb ik het verkeerd :popcorn:

Porsche Cayman 2006

21 apr 2013 17:36

THE MUD schreef:Vind ik die andere stuk leuker en British Racing Green + Savannah leder.........dacht dat Porsche's Duitse auto's waren, mis alleen de houtinleg nog om het af te maken :mrgreen:

die zwarte van George uit den haag is verkocht (geruild met een 964)

21 apr 2013 17:40

THE MUD schreef:Scam of koopje... :popcorn:

Helaas het eerste:

"Thank you for contacting me . Dank u voor contact met mij.

The car is in a very good condition, without mechanical problems, no scratches or dents,no hidden defects.It is a Dutch car with Dutch registration papers and Dutch plate numbers.

I bought it from Netherlands when I worked there in an exchange program as pharmaceutical scientist. Now i want to sell the car because i need an english car (with the steering wheel on the right side). I also tried to sell it here with no success because it's very hard to sell a Dutch car in UK. This is a Dutch car so the steering wheel is on the left side as a normal european car.

In this moment the car is in United Kingdom and if you are interested to buy it let me know and I can give you more details.

PS: I am sorry that I write in english but my dutch is not good / Het spijt me dat ik dit schrijf in het Engels, maar mijn Nederlands is niet goed.

Please , leave me your e-mail so I can contact you for further infos.

With Respect"

Het respect is niet geheel wederzijds...

21 apr 2013 18:23

yomusic schreef:Crisis of niet, dit zijn de nieuwe prijzen van deze tijd schijnbaar. Of heb ik het verkeerd :popcorn:

Porsche Cayman 2006

Ik denk inderdaad realistisch. Net een nieuw model, forse km-stand, bij Sleutelbloem meestal uit het buitenland ( Check of BPM er al bij is) en daardoor historie niet 100 % traceerbaar.

21 apr 2013 18:42

ver boven de 200 schreef:
yomusic schreef:Crisis of niet, dit zijn de nieuwe prijzen van deze tijd schijnbaar. Of heb ik het verkeerd :popcorn:

Porsche Cayman 2006

Ik denk inderdaad realistisch. Net een nieuw model, forse km-stand, bij Sleutelbloem meestal uit het buitenland ( Check of BPM er al bij is) en daardoor historie niet 100 % traceerbaar.

Datum eerste afgifte Nederland : 19-08-2011

21 apr 2013 19:40

Stephan Hoekstra schreef:
THE MUD schreef:Scam of koopje... :popcorn:

Helaas het eerste:

"Thank you for contacting me . Dank u voor contact met mij.

The car is in a very good condition, without mechanical problems, no scratches or dents,no hidden defects.It is a Dutch car with Dutch registration papers and Dutch plate numbers.

I bought it from Netherlands when I worked there in an exchange program as pharmaceutical scientist. Now i want to sell the car because i need an english car (with the steering wheel on the right side). I also tried to sell it here with no success because it's very hard to sell a Dutch car in UK. This is a Dutch car so the steering wheel is on the left side as a normal european car.

In this moment the car is in United Kingdom and if you are interested to buy it let me know and I can give you more details.

PS: I am sorry that I write in english but my dutch is not good / Het spijt me dat ik dit schrijf in het Engels, maar mijn Nederlands is niet goed.

Please , leave me your e-mail so I can contact you for further infos.

With Respect"

Het respect is niet geheel wederzijds...

Klinkt betrouwbaar, zo ken ik hier op het forum nog een Engelsman die beweert dat z'n Nederlands niet zo goed is.
Ik zeg kopen :thumleft: .
ver boven de 200 schreef:

Porsche Cayman 2006

De historie is prima traceerbaar bij Sleutelbloem.........leidt naar het kantoor waar een nieuw boekje besteld is en de stempels in de bureaulade gecombineerd met een drietal verschillende pannen eveneens in die lade :popcorn:

21 apr 2013 23:08

THE MUD schreef: zo ken ik hier op het forum nog een Engelsman ....

En een Fransman :wink:

22 apr 2013 8:32

En Belgen :mrgreen:

Lijkt me wel een interessante 968, 109.000km voor 14.500 euro...
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/porsche/m669155864-porsche-968-3-0-coupe-u9-1993-aventuragroen-metallic.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr

22 apr 2013 8:54

Koopje?
Porsche 996 GT2 mit Keramikbremse, 58.900 EUR
Afbeelding
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... =174394158

22 apr 2013 12:22

Eerste cayenne onder de 10K http://link.marktplaats.nl/669397759

22 apr 2013 12:44

Nee hoor: Deze staat ook al een tijdje te koop, vorig jaar voor een stuk meer aangeschaft door de laatste berijder...

22 apr 2013 19:46

Vraagprijs is 9950 en het bod van 16 april 9500, moet toch verkocht zijn onderhand :shock:

22 apr 2013 21:34

Godspeed schreef:En Belgen :mrgreen:

Lijkt me wel een interessante 968, 109.000km voor 14.500 euro...
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/porsche/m669155864-porsche-968-3-0-coupe-u9-1993-aventuragroen-metallic.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr

Volgens mij geen airco (zie recirculatieknop naast temperatuurknop) én geen targa - da's wel warm in de zomer! Verder wel interessant, zeker als de distri-wissel een uitgebreide (nokkenasketting, waterpomp?) is geweest?

23 apr 2013 3:49

Geen targa en geen airco (kan dus ook niet stuk gaan).........klinkt als iets voor mij :mrgreen:
Die zwarte Cup 1's staan ook errug goed i.c.m. de lakkleur waar ik normaal niet zo wild van ben. Helaas wel een grijze inboedel en 14.5K :roll:

23 apr 2013 8:14

Krijg deze link pas via een vriend

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/pors ... -rood.html

23 apr 2013 8:22

tiptronic en alleen historie over laatste 6 jaar :roll:

23 apr 2013 10:34

Dat lees jij dan anders dan ik. Hij schrijft dat over de laatste 6 jaar de historie volledig is. Kan zijn dat er van voor die tijd een onvolledige historie is, bijvoorbeeld met alleen maar stempeltjes in het boekie.

23 apr 2013 12:28

als hij melding maakt van de laatste 6 jaar, dan zou hij dat ook gedaan hebben over de jaren daarvoor, al zouden die jaren niet volledig gedocumenteerd zijn (althans, dat zou logisch zijn)

23 apr 2013 12:33

Toch vind ik 't een beetje glas half leeg ipv vol. Dit keer wel terecht trouwens: er zit geen boekje bij.

23 apr 2013 18:51

Porsche 911 997 C2 Coupé Xenon-Gps-Turboseats-Pasm-Pdc bj 2005 vol jaar garantie 118dkm 39.950 op ned-kent Afbeelding

23 apr 2013 20:07

THE MUD schreef:Geen targa en geen airco (kan dus ook niet stuk gaan).........klinkt als iets voor mij :mrgreen:
Die zwarte Cup 1's staan ook errug goed i.c.m. de lakkleur waar ik normaal niet zo wild van ben. Helaas wel een grijze inboedel en 14.5K :roll:

Jammer Mudje ene Stephan is de prijs aan het opdrijven :wink:

23 apr 2013 21:37

964 RS NGT in white..... :drive:

http://www.august-classics.be/carrera-1 ... -2129.html

Gr.peter

23 apr 2013 22:25

Ik weet de prijs niet, maar ik denk dat hij niet in dit topic thuis blijkt te horen.. :wink:

23 apr 2013 23:06

wat een geweldig ding zeg deze 928 :

http://www.autowereld.nl/porsche/928/40 ... tails.html

:cheers:

24 apr 2013 9:41

+1
(Als 't een handbak was kreeg 'ie een 10)
Gesloten onderwerp