Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 05 jun 2024 23:24



Antwoord op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Te koop aangeboden zilvergrijze 924 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht Te koop aangeboden zilvergrijze 924
Ik wil (een beetje helaas) mijn 924 uit 1980 verkopen, hij is 3 jaar geleden in de stalling gezet (vlak bij Aalsmeer) en eigenlijk staat hij een beetje in de weg. Hij is zilverkleurig, schuifdakje en op de velgen na geheel in originele staat.

Motor loopt gewoon, maar de auto is geschorst voor de wegenbelasting. Voor verdere informatie mail me even op verkooy@gmail.com. Prijs is 1500 euro's (of doe een goed bod) voor de gelukkige koper :-)


Laatst bijgewerkt door verkooy op 11 sep 2007 16:10, in totaal 4 keer bewerkt.



31 aug 2007 15:56
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 964 C2 1991
Bericht 
Kun je misschien wat meer info (km-stand, opties, staat van de auto) geven? Zal zeker helpen bij diegenen die geinteresseerd zijn :idea: :D
_________________________________________
Porsche 964C2 Nachtblauw


31 aug 2007 17:45
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
gelukkig hebben we de foto's nog:

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

:salut:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


02 sep 2007 13:11
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Ook ik ben idd benieuwd naar de staat van de wagen.
Als ik dan toch een winterstalling moet gaan zoeken kunnen er misschien ook dadelijk 2 staan.
Kas (deuken , krassen) , roest , techniek , geschiedenis , interieur , je weet wel de gebruikelijke algemene vragen.
Ik hoop dat de "verkoper" hier nog komt buiten dat ene bericht om zijn wagen te verkopen
_________________________________________
www.porsche968cs.be

Laatste update 22/10/2013


02 sep 2007 19:52
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht Re: Te koop aangeboden zilvergrijze 924
verkooy schreef:
Prijs is 1500 euro's voor de meer dan gelukkige koper :-)

Laat Frost (die hier niet meer komt, en natuurlijk ook niet meer mee leest :mrgreen:), die vraagprijs maar niet weten want anders :pale: :wink:
_________________________________________
Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!


02 sep 2007 20:17
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 carrera 3.2 '86
Kapelle
Bericht 
Lijkt me gezien de foto's geen slechte aanbieding. Alleen ben ik niet op zoek.
_________________________________________
NPC 0577


02 sep 2007 20:20
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
Bericht 
Die is zo verkocht..... voor dat bedrag. Mits uiteraard de rest ook o.k. zal zijn. Foto's zien er netjes uit.


02 sep 2007 21:23
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0 nu: fiets, ov
Utrecht
Bericht 
Ik heb net een auto verkocht en zou deze er zo voor in de plaats zetten, ware het niet dat ik aan het opruimen ben... prachtige auto zo te zien, prima prijs.
_________________________________________
Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...


03 sep 2007 13:19
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Nissan 370Z roadster Ex-BWM Z4 3.0 Ex-350Z 313pk grijs Ex-350z in 't zwart (kort) Ex-944, 1984 Ex-968 targa ex-944 S2 Cabrio
Krimpen aan den IJssel
Bericht 
Tom80 schreef:
Ik heb net een auto verkocht en zou deze er zo voor in de plaats zetten, ware het niet dat ik aan het opruimen ben... prachtige auto zo te zien, prima prijs.


Een Audi minder neem ik aan.......


03 sep 2007 13:35
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0 nu: fiets, ov
Utrecht
Bericht 
Inderdaad.
_________________________________________
Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...


03 sep 2007 14:05
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Gerlderland
Bericht 
Ben zelf al een tijdje op zoek naar een 924. Deze kwam ik eerst op marktplaats tegen.

Heb al een aantal keren een mailtje gestuurd voor wat meer info maar helaas geen respons.

:?

Leek mij namelijk ook wel een leuke en nette auto, zo op de foto's te zien.


04 sep 2007 11:08
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
heb hem een linkje van je post gemaild. wellicht dan wel een reactie!
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


04 sep 2007 20:47
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Raar , dumpt hier één post neer om zijn wagen te verkopen.
Zijn er toch wel verschillende serieus geinteresseerden en laat de "verkoper" totaal niets meer van zich horen :?
_________________________________________
www.porsche968cs.be

Laatste update 22/10/2013


05 sep 2007 0:21
Profiel WWW Facebook 
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
nou nou, ik heb op 2 september nog contact met hem gehad. misschien is hij een paar dagen weg? er schijnen mensen te zijn die naast het PF nog een leven hebben... :cheesy:

effe geduld. of geen geduld en een andere auto kopen... :idea:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


05 sep 2007 6:47
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Ad Rem schreef:
effe geduld. of geen geduld en een andere auto kopen... :idea:


Expresso'tje al op deze morgen :?: :wink:


05 sep 2007 7:09
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rookie
Bericht 
Excuus allemaal! Allereerst een enorme dank aan Horn omdat hij mijn foto's plaatste en inderdaad.... ik ben een beetje een digibeet met deze site omdat ik totaal niet wist hoe ik een antwoord kon achterlaten!

En ja hoor, ook ik heb een leven naast dit forum, maar het wordt zo ongeveer ongeslokt door heel erg veel mensen die mij via Marktplaats benaderen om informatie. Bij mijn weten heb ik nu iedereen beantwoord en ga er vanavond even voor zitten om ook jullie vragen even te beantwoorden! In ieder geval dank voor alle reacties.


05 sep 2007 9:12
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Gerlderland
Bericht 
Netjes dat je reageert. Had via marktplaats geen reacties terug gehad.
Ik heb mogelijk interesse in je 924 maar is het gemakkelijker als ik je vandaag even bel?


05 sep 2007 9:27
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht 
Goed ReMo, ik ben vanavond gewoon bereikbaar.
Ik begrijp niet helemaal hoe je reactie via marktplaats mij ontgaan is, maar daar hebben we het dan ook meteen wel even over.

:-)


05 sep 2007 9:37
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht 
Zo heren! Inmiddels een hoop stille en minder stille hints verder, waarvoor mijn dank en ik ga er graag even op in!

Maar, allereerst geloof me, de auto is gewoon goed en in orde. Ik heb een beetje prijzen zitten vergelijken en realiseer me terdege dat hij iets tè goedkoop is. Maar (maar...) daar staat tegenover dat hij 3 jaar niet heeft gereden, in een stoffige (jawel 911-lover) stalling staat, olie en benzine zuipt (hij is uit 1980) dat het een lieve lust is en hij me toch een beetje aan het hart gaat. Hoop erg dat hij bij een andere liefhebber terecht komt.

Ik zelf heb hem ooit uitgekozen omdat ik als kind een schaalmodel kreeg en toen ik hem tegenkwam (beetje jippie van die niet-originele wielen) heb ik hem gekocht. Inmiddels heb ik er veel avonturen mee beleefd, de gebruikelijke bekijks en sores gehad, schokbrekers vervangen, radiator, uitlaat en nog wat kleine dingen. Geen deuken, geen roest en het interieur is ok (hij is bespaard gebleven van die treurige scheurtjes in het 924 dashboard). Eén klein detail, de vorige eigenaar heeft aan de km-teller zitten frunniken waardoor hij op 49.000 is blijven staan.
Mochten er nog vragen zijn hoor ik het natuurlijk graag.


05 sep 2007 18:48
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Ik zal even afwachten tot het met ReMo is afgehandelt en anders praten we verder.
Maar wat bedoel je met olie slikken ?
Normaal is dat niet echt.
Schraapveren eraan :?:
Dat stoffige is niet erg.
Ik poets graag :twisted:
_________________________________________
www.porsche968cs.be

Laatste update 22/10/2013


05 sep 2007 21:13
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Gerlderland
Bericht 
Heb vanavond gebeld. Klinkt allemaal wel aantrekkelijk. Het olieverbruik is hoog, hij rookt niet, maar verbruikt wel wat. (Misschien lekkage?)

Zijn wel andere geintresseerden die morgen en zaterdag komen kijken dus ik moet even afwachten.

Ben benieuwd of het ervan gaat komen, ben in ieder geval wel enhousiast, hoop alleen niet dat de 3 jaar stilstand veel schade heeft aangericht.


05 sep 2007 21:31
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht 
Olieverbruik is aan de hoge kant, maar er lekt geen enkele pakking of iets en roken doet hij inderdaad ook niet. Volgens de garage komt er met de jaren wat speling in het materiaal en is daardoor het verbruik wat hoger dan normaal.
Maar... wie het weet mag het zeggen!


05 sep 2007 22:48
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Hoe hoog is het verbruik dan?
_________________________________________
Verba volant, scripta manent.


06 sep 2007 16:37
Profiel WWW
PorscheForum Rookie
Bericht 
Ik denk dat ik er ongeveer (ben er niet helemaal zeker meer van) een flesje (liter?) per twee maanden ingooide. Meer was het zeker niet. Maar waar het bleef was het grote mysterie; als gezegd, hij lekte niet en rookte ook niet.


07 sep 2007 16:46
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Maar, op hoeveel kilometer?
_________________________________________
Verba volant, scripta manent.


07 sep 2007 16:48
Profiel WWW
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 33 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.