Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 05 jun 2024 23:39



Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ] 
Aangeboden 993 carrera 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
P 993 C2+996 carrera 4
Meerssen (L)
Bericht Aangeboden 993 carrera
We hebben al een tijdje 2 porsche's in het bezit, en vinden het toch een beetje overdreven worden want je kunt er maar in een tegelijkertijd rijden :D dus vandaar bied ik mijn porsche 993 carrera te koop aan!
Het is serieus de mooiste en technisch de beste 993 die er op het moment te vinden is, en overdrijf niet want ben zelf zeer kritisch en raak al geirriteerd als er een kraakje of tikje in zit :lol: ,auto heeft slechts aantoonbaar 82dkm gelopen (gehele historie aanwezig), en is voorzien van de juiste opties en een prachtige kleurstelling plus een half jaar garantie op alles. Heb een maand geleden nog een nieuwe radio (becker incl bleutooth) laten installeren, plus een nieuwe accu en een nieuwe voorruit.
Ik verkoop de auto via autosportbrouns waar ik hem destijds ook gekocht heb, dus voor meer specificaties zie

http://www.autosportbrouns.nl/
Vraagprijs 36950 euro

Groeten,

David


03 sep 2007 18:35
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
996 Carrera 4S MK2 Ex 964 Carrera 2 en 993 Targa
Bericht Re: Aangeboden 993 carrera
David986 schreef:
We hebben al een tijdje 2 porsche's in het bezit, en vinden het toch een beetje overdreven worden want je kunt er maar in een tegelijkertijd rijden :D dus vandaar bied ik mijn porsche 993 carrera te koop aan!
Groeten,

David


Zonde van die 993, mooie auto met weinig kilometers erop. Ik zou de 996 weg doen. Heb je de laatste luchtgekoelde over :D :D :D
_________________________________________
Life is nice, driving 300 in a Porsche even nicer


03 sep 2007 18:42
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Ik zou de 993 ook niet wegdoen, m.n. vanwege de luchtkoeling. Ruilen tegen een mooie 3.2 cabrio? :mrgreen:
_________________________________________
Verba volant, scripta manent.


03 sep 2007 19:03
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht 
klinkt goed, maar waarom zitten aan de eene kant cup velgen en aan de andere kant turbo's :roll:
_________________________________________
excellent


“Porsche” It’s like children. You can’t understand until you’ve had one.


03 sep 2007 19:12
Profiel WWW
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
scherp, zag het ook net.

de juiste opties?
brouns schreef:
airco, abs, climate control, centrale vergrendeling, elektrische buitenspiegels, elektrische ramen, lichtmetalen velgen, getint glas, lederen bekleding, Alarmklasse III, airbags (2)


leren bekleding is een optie. rest standaard.

wel een mooie auto met bijzonder weinig km's. Zal je wel vanaf komen. Succes.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


03 sep 2007 19:47
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
Bericht 
http://cdb.autopoule.nl/include/asp/thumbshow.asp?foto=/upload/autos/463_01_Carrera_96-JS-RB

wilde even linkje naar de foto maken, alleen gaat dit niet goed.!! :roll:


03 sep 2007 21:12
Profiel
Bericht 
Iets voor Arien :idea:


03 sep 2007 21:17
PorscheForum Rookie
P 993 C2+996 carrera 4
Meerssen (L)
Bericht 
Het was heel moeilijk kiezen tussen de twee 911's, vind de 993 de mooiste en absoluut wat rijsensatie betreft niet te overtreffen :!: . Maar moet toch steeds vaker langere afstanden rijden, en in dat opzicht vind ik de 996 toch een veiligere optie vooral met slecht weer (PSM, C4), plus de 996 heeft een stinger radardetector :lol: De foto waar mijn 993 met 18 inch turbowielen en gele pinkers staat is een oude foto uit het archief.. Maar ik ben ervan overtuigd dat degene die deze 993 aanschaft jarenlang zeer gelukkig zal zijn, want heb toendertijd echt heel veel 993's bekeken maar die waren veelal slecht onderhouden en vaak was de historie niet compleet, of had ik gewoon geen vertrouwen in de handelaar, autosportbrouns is trouwens een aanrader voor iedereen die een Porsche wil gaan aanschaffen, betrouwbaar en zeer kundig :!:


04 sep 2007 19:48
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
cabrio wim schreef:
Iets voor Arien :idea:


Noticed, zeker de moeite van het overwegen waard :D

Ik zou er best in kunnen rijden overigens met nat weer hoor 8)
Gewoon rustig met het gas :P

Die half jaar garantie op alles zie ik overigens helaas niet in de ad van Brouns terug, die biedt slechts 3 mnd op motor en versnellingsbak :?
Zie ik ht goed en zijn het imitatieturbovelgen?
Misschien kun je iets meer vertellen over de historie van de 993?


11 sep 2007 20:57
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
993 C2
Bericht 
vind het wel erg knap dat je kan zien vanaf een foto of het echte of immitatie velgen zijn? Leg eens uit :shock:
Volgens mij zijn ze nl 100% identiek (voor het zicht) en bestaan er 2 soorten orginele en immie's holle spaak en volle spaak zeg maar :lol:
_________________________________________
Ut et Zeeuwse


13 sep 2007 23:24
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
horn schreef:
scherp, zag het ook net.

de juiste opties?
brouns schreef:
airco, abs, climate control, centrale vergrendeling, elektrische buitenspiegels, elektrische ramen, lichtmetalen velgen, getint glas, lederen bekleding, Alarmklasse III, airbags (2)


leren bekleding is een optie. rest standaard.

wel een mooie auto met bijzonder weinig km's. Zal je wel vanaf komen. Succes.


nee hoor alarm kl-3 is ook een optie....

Mooie auto, veel zal van de prijsstelling afhangen....en hoeveel haast je er mee hebt, want voor de rest is het gewoon een hele prima wagen....
_________________________________________
Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present


13 sep 2007 23:35
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
ex 997 Carrera S, ex 3,2 ex 993 C2 PF#233
Limburg
Bericht 
Als je er ook nog airco bij doet heb je alle echte optie's uit het rijtje wel gehad.


14 sep 2007 8:27
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Jammer, geen stoelverwarming,... :?


14 sep 2007 18:11
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 964 C2 1991
Bericht 
Is dat een reden voor je om zo'n auto te laten staan?? :? :roll: Ik zou dan gewoon wat thermo-ondergoed aandoen en de airco op 30 graden zetten; dan mis je de stoelverwarming echt niet :wink:
_________________________________________
Porsche 964C2 Nachtblauw


14 sep 2007 18:34
Profiel
PorscheForum Rookie
P 993 C2+996 carrera 4
Meerssen (L)
Bericht 
De 993 beschikt over originele cup 3 velgen, met z.g.a.n banden, airco, leer+stoelverwarming!, kl 3 alarmsysteem met centrale deurvergrendeling ( op afstandsbediening), een nieuwe becker radio/cd speler, een veerpootbrug voor extra stabiliteit, rode pinkers achter + witte voor, en vast nog meer opties die ik zo even niet meer kan herinneren. Autosportbrouns heeft mij destijds een jaar garantie ( op alles ) aangeboden, omdat ze zo achter deze auto stonden, dus een half jaar zit er nog op en is gewoon te regelen! Als je opzoek bent naar een top 993 moet je deze absoluut gaan bekijken :wink: Mochten er nog vragen zijn hoor ik het graag :!:

Groeten,

David


14 sep 2007 19:18
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 964 C2 1991
Bericht 
In dat geval; afspraak maken Arien :D :wink:
_________________________________________
Porsche 964C2 Nachtblauw


14 sep 2007 20:33
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
3.2S
010
Bericht 
Klinkt als een goede P voor een nette prijs.... :wink:
_________________________________________
That's thirty minutes away. I'll be there in ten.


15 sep 2007 14:10
Profiel WWW
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 17 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.