Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
Plaats een reactie

964c2

14 dec 2007 23:11

http://shop.kapaza.be/mr-cars/7588801/9 ... STAAT.html

Lijkt me een heel nette prijs, staat wel bij de zuiderburen dus er komen nog wat taksen bij

15 dec 2007 9:49

Mmm toch wel wat vragen en detail opmerkingen bij:

Bj 91 maar wel geen airbag stuur?
Witte pinkers vooraan maar oranje op de flanken...
Ik vind ook flaporen eigenaardig staan als je cup velgen hebt, op een 964.

15 dec 2007 12:04

1 jaar garantie!

15 dec 2007 12:06

idd vreemd verhaal he rafv, maar wel een nieuwe motor erin met idd (jawel tali :wink: ) plastic buizen erop :?

15 dec 2007 13:11

de eerste maanden van '91 waren airbags nog een optie

Re: 964c2

15 dec 2007 13:21

torquey schreef:http://shop.kapaza.be/mr-cars/7588801/911_964_carrera_2_NIEUWE_STAAT.html

Lijkt me een heel nette prijs, staat wel bij de zuiderburen dus er komen nog wat taksen bij


Wellicht voor onze zuiderburen, maar voor ollanders (met taksen) vind ik die prijs nou niet echt heel bijzonder. :roll: De auto heeft inmiddels al 180 k gelopen. Voor de ollander prijs kan ik nog wel wat beters vinden. :wink:

15 dec 2007 20:31

Prijs is niet bijster laag, maar als de auto echt goed is verder... EN de prijzen van de 964 zijn de laatste tijd over de hele linie gestegen, met name bij auto's met een km-stand onder de 200k :idea:

16 dec 2007 17:22

*vraagt zich af of die prijzen van de 964 nou ECHT wel gestegen zijn...

bijzondere modellen zoals de JUBI en met km-stand <100K waren altijd al hoger. maar verder valt het m.i. best mee met de 'stijging'.

of niet soms?!

16 dec 2007 17:48

wel iets toch geloof ik misschien...

16 dec 2007 18:18

Zeker wel.

16 dec 2007 19:44

De 964 werd gekenmerkt door aanloopproblemen, vooral de eerste exemplaren hadden last van olielekkage's en het vliegwiel is ook geen onbekend fenomeen. Daardoor was het model redelijk ondergewaardeerd en stond altijd in de schaduw van zijn succesvolle broer, de 993.

Inmiddels zijn modificaties en revisies voor goede exemplaren doorgevoerd en ziet het liefhebbers publiek het 964 model als het laatste oer exemplaar met (redelijk) moderne techniek als abs en stuurbekrachtiging.

Veel vraag en beperkt aanbod, dus prijzen stijgen. Je praat dan over een paar duizend euro. Vooral exemplaren tot een kilometerstand van 130 k zitten behoorlijk in de lift (psychologische grens ? :roll: ) Reken jezelf niet rijk want dat geld ben je ook zo weer kwijt aan onderhoud, want het beesie wordt ook ouder en zoals met alles wat ouder wordt heeft dat meer onderhoud nodig.

Tevens koop je een porsche niet voor de investering (uitgezonderd een paar exemplaren) maar om te sturen. :drive: Dat het leuk is dat je exemplaar zijn waarde behoudt is mooi meegenomen.
Plaats een reactie