Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
16 maart 2008 17:12
Blijft een erg mooi spartaanse bak met relatief weinig km.
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=lwqpa4flrxjz
16 maart 2008 19:36
Ziet eruit als een stoer ding! Gaaf die grote turbodruk meter ipv. klok en die turbodruk draaiknop tussen de stoelen.
Voor NL nog wel een beetje BPM erbij.
Weinig Km, zou dat de echte km-tjes zijn?
16 maart 2008 21:29
dat vermogen lijkt me wat overdreven (standaard 996 Turbo waarde). Die KM teller is wel echt, dus dan zou daar al echt mee moeten zijn gerommeld (is geen softwareverhaal bedoel ik). Velgen vind ik minder. Wel een echte turbo natuurlijk, in de spartaanse zin van het woord.
18 maart 2008 10:42
Als het een originele is dan klopt dat vermogen wel volgensmij. Vind het een gruwlijke bak om te zien en als ik het geld ervoor had om hem te kopen, maar vooral te blijven rijden dan weet ik wel dat hij dan bij mij in de garage zou staan. Wat een gruwlijk lekkere bak

Lijkt me prachtig mooi om daar een keer mee te sturen!
18 maart 2008 11:37
KM stand zou wel kunnen kloppen, vermoed ik. Dit lijkt me niet de auto waar je zakelijke km's mee gaat malen...
18 maart 2008 13:59
dat ga je zeker niet doen, zakelijke km's rijden met een BTR, verbruik is namelijk 1 op 2 als je em een beetje intrapt weet ik uit ervaring. de pk's kunnen makkelijk kloppen. die van mij levert hetzelfde bij 1.0 bar turbodruk.
18 maart 2008 14:03
1 op 2

economy class
18 maart 2008 16:22
Beetje jammer van die onduidelijke foto's...
Als je zo een gave auto wil verkopen dan zorg je toch voor een beetje goede foto's!
18 maart 2008 19:15
drknauf schreef:1 op 2

economy class

ach ja is goed voor de airmiles
19 maart 2008 8:37
RufBTR schreef:dat ga je zeker niet doen, zakelijke km's rijden met een BTR, verbruik is namelijk 1 op 2 als je em een beetje intrapt weet ik uit ervaring. de pk's kunnen makkelijk kloppen. die van mij levert hetzelfde bij 1.0 bar turbodruk.
Wist ik niet zeg! Enne, bij 5 bar is het vermogen nog aanzienlijk hoger? Wel erg fascinerend, maar ik zou zelf toch wel 2x nadenken voor ik zo'n auto zou aanschaffen, zou mezelf niet direct vertrouwen met zo'n spartaanse beul; hooguit na een gedegen rijcursus wellicht

. Gezien gewicht van de auto moet dit dus ook wel een 997 Turbo killer zijn?
19 maart 2008 11:48
5 bar ??????????? wil je meteen het blok opblazen ?
1.0 tot 1.2 is gangbaar. Er zijn grenzen.
997 turbokiller, in theorie misschien wel, in praktijk denk ik het niet.
vermogen van de 997TT word heel anders geleverd dan bij een BTR.
BTR is meer BIGBANG acceleratie, na je turbolag. en op dat stukje zal de 997TT het winnen door zijn variabele turbo's.
Maar ik denk dat een BTR een 997 TT een aardig stukje kan pesten.(mits de rijder een aardig stukje kan sturen)
20 maart 2008 14:47
...wat een beest...
20 maart 2008 15:00
Het lijkt me fantastisch om met deze auto een keer te sturen zeg
20 maart 2008 15:44
pics:
btw; het betreft hier een particulier. Ik ga zeker kijken...
Laatst bijgewerkt door
Newt op 20 maart 2008 21:20, in totaal 1 keer bewerkt.
20 maart 2008 17:00
Zeer bruut, en nog mooi en exclusief erbij...
Zal wel duurin onderhoud zijn owv specifieke RUF-onderdelen ? Weet je toevallig of de verkoper een particulier of handelaar is (aangezien foto's hebt) ?
20 maart 2008 17:07
Volgensmij rijd RUFBTR hier nog voor in dit filmpje.
Verder vind ik het echt een geweldige auto.
http://nl.youtube.com/watch?v=ZiGKklEO1zg
21 maart 2008 1:26
dreamcar
21 maart 2008 16:35
Vind dit wel een heel leuk verhaal om te volgen. Deel 1 van de history of RUF.
http://nl.youtube.com/watch?v=yfYHCbyo6CE&feature=related
31 maart 2008 16:04
Newt schreef:btw; het betreft hier een particulier. Ik ga zeker kijken...

En, ben je gaan kijken ??
31 maart 2008 17:25
die uitbouw set is toch niet van Ruf?
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.