Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 apr 2024 16:42



Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 11 berichten ] 
911 SC TARGA 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht 911 SC TARGA
Zelf uit amerika gehaalt een:
911SC Targa
bj. 1980
55000 mijl
blauw metallic
beige lederen interieur
mooie orginele auto
€ 17.500
voor foto's op volgende link klikken
http://www.mijnalbum.nl/Album=JIVVCNKU


28 jun 2008 1:02
Profiel
Bericht 
Hmmm dus nu heb je het waterreservoir met sproeiermotor ok ? de tellerunit ongeveer gelijk gezet met 55000 miles naar km's want die liep niet meer.. nog eens goed het ingeslagen chassisnr bekeken ... apart .... laat je daar in de states toch eerst controleren? en nu gooi je em in de verkoop : suc6 ;)
Oja en een proefrit gaat ff niet want je tijdelijke verzekering is verlopen op 27.06.2008 ........


28 jun 2008 2:35
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: 911 SC TARGA
hk schreef:
55000 mijl


hk, die eerder schreef:
Mijn kilometerteller werkt niet goed, hij geeft wel de snelheid weer maar niet de gereden km


Heb je een naspeurbare historie (onderhoudsboekjes, facturen) van die hele lage kilometer/mijlenstand? Anders is hij wat mij betreft waardeloos. 55000 mijl/80.000 km's is extreem laag voor een '80er. Dus zonder documentatie zal die stand zeker niet aan de waarde bijdragen.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


28 jun 2008 7:00
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht 
Even ter verduidelijking,
Ik ben zelf naar de US geweest om deze auto te halen.
Dit omdat het leuk is en om te kijken of er handel in zit.
Ik heb er geen boekje bij maar heb de auto gekocht naar aanleiding van de algeheel goede staat. Daar haal ik meer uit dan alleen een lage kmstand..
Ik vind het jammer dat er mensen zijn die het nodig vinden hier gelijk een suggestieve reactie te plaatsen.
Je weet niet waar je over praat en het schaadt de verkoper.
Als er na deze reacties nog mensen zijn die interesse hebben in een mooie en goede 911 SC Targa, nu met Nl kenteken en APK en proefrit graag reactie!


28 jun 2008 10:19
Profiel
Bericht 
hk schreef:
Ik ben zelf naar de US geweest om deze auto te halen.... jammer dat er mensen zijn die het nodig vinden hier gelijk een suggestieve reactie te plaatsen.


Als je zelf bent geweest waarom check je dan pas in NL het chassisnummer? En welke suggestieve opmerking is door wie geplaatst dan? Je haalt zelf de problemen omhoog hier op forum als met name ik daar dan naar verwijs dan zou dat suggestief moeten wezen? Zie zelf geen vraag waar het antwoord al in zit.... maar desondanks suc6 met de verkoop


28 jun 2008 10:45
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
Idd. Eerst problemen met je auto posten zonder de afloop en dan die auto te koop aanbieden. Lijkt me logisch dat er gevraagd wordt naar de afloop van eerder door jezelf geposte problemen met deze betreffende auto. En mijn verhaal over (extreem) lage kilometerstanden post ik (of iemand anders hier) bij iedere auto met zo'n km-stand. Een lage gedocumenteerde km-stand is een absolute pre. Een lage km stand is helaas niet te bewijzen met een algeheel goede staat... :?

Dus niet te wantrouwig. Als je goede antwoorden op de vragen hebt, is er niks aan de hand. Heb je geen antwoorden op die vragen, lijkt het me terecht dat ze hier gesteld worden.

In dat geval zou ik hem op marktplaats aanbieden, daar heb je geen forum met lastige vragen. :idea:

hk schreef:
Je weet niet waar je over praat en het schaadt de verkoper.

Die moet je even uitleggen. Wie weet niet waar hij over praat en wat schaadt jou dan precies? :roll:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


28 jun 2008 10:48
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
Bericht 
hij gaat weer lekker, old skool forum style :!: :wink:
maar nappie en horn hebben gelijk in deze en ik denk dat we deze brave man niet meer horen over dit draadje (of toch wel) :roll:
wait and see...
_________________________________________
911 redenen om de 3.2 te pakken!
www.thefloorfactory.nl


28 jun 2008 11:09
Profiel
Bericht 
hk schreef:
Je weet niet waar je over praat en het schaadt de verkoper


Ja die triggerde mij ook wel..... Ben er haast van overtuigd dat er geen kwade bedoelingen bij zitten in dit verkoopverhaal ... alleen het roept bij mij dat soort vragen op sorry. En dan is het meer een support naar de kopende partij


28 jun 2008 11:30
PorscheForum Rakker
Utrechtse Heuvelrug
Bericht 
Je mag er vanuit gaan dat als jij (lees: HK) hier een advertentie neer zet er ook "kamervragen" worden gesteld op jouw advertentie. Als je iets pretendeert moet je het ook waarmaken.

Ik ben een groot voorstander van transparantie, omdat er veel troep tussen het aangebodene zit. Dus dat er vragen worden gesteld op jouw advertentie juich ik alleen maar toe. Ik suggereer dus niet dat jouw aanbod slecht is :!:

Kun je daar niet mee leven, dan moet je je conclusie trekken, heel simpel.


28 jun 2008 11:45
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht 
Iedereen mag van mij vragen stellen en dan krijg je er eerlijk antwoord op. Maar het Hmmm en het "en nu gooi je hem in de verkoop "
na het opsommen van mijn eerdere posten, suggereert toch wel iets.
Maar zou het ondanks dat er geen boekje bij zit niet toch zo kunnen zijn dat hij maar weinig km gereden heeft en waar kijk je dan naar.
En denken jullie niet dat een eventuele belangstellende, na het lezen van de reactie van zuugnap, zijn twijfels krijgt???
Maar goed ik wil de p verkopen en geen energie meer steken in dit soort zaken. Wat mij betreft kunnen we dit draadje stoppen.
Ik vraag me af of er nog iemand zal reageren die gewoon belangstelling voor de P heeft.


28 jun 2008 13:28
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
hk schreef:
Wat mij betreft kunnen we dit draadje stoppen.
Ik vraag me af of er nog iemand zal reageren die gewoon belangstelling voor de P heeft.

Bij deze :salut: en het antwoord op jouw vraag zal vast per PB volgen als er nog belangstelling is. ;)
_________________________________________
Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster! Afbeelding


28 jun 2008 13:31
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 11 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: erikk


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.