Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 apr 2024 15:50



Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Te Koop 928S4 bj 1988 212000km 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
928S4
Aalsmeer
Bericht Te Koop 928S4 bj 1988 212000km
Hallo daar, heb een 928S4 bj 1988 model 1989(grijs metallic) dus het nieuwe model met de analoge klokken en de digitale comp. display onderin de cockpit.

Heb er een heleboel tijd en liefde ingestoken maar moet hem helaas door omstandigheden verkopen.

Alle boekjes zijn aanwezig en tevens alle nota's van de voorgaande eigenaren. Auto is in de jaren negentig naar nederland gehaald vanuit duitsland heb zelf ook van alles aan vernieuwd.

Hoor het wel als iemand intresse heeft.


02 jul 2008 22:33
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
912 1965, 964 C2 Coupe 1991 ganz original
Bericht 
Geen foto's vandaag? I.i.g. succes met verkoop..
_________________________________________
Porsche 912 eind 1965 geleverd door Mahag Duitsland, 964 C2 Coupe 1991 Ganz Original

The combination of performance and economy have made the 912 enormously popular with sports drivers


02 jul 2008 22:42
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
928S4
Aalsmeer
Bericht 
Als iemand intresse heeft dan heb ik foto's beschikbaar, motor loopt nu ook als een naai machine zo mooi en ik heb toch heel wat snelle auto's gereden maar tot nog toe heb ik nog nooit meegemaakt dat je wiel spin krijg als de auto al rolt bij het even aanraken van het gaspedaal.


02 jul 2008 22:51
Profiel
Bericht 
Drago63 schreef:
wiel spin krijg ...bij het even aanraken van het gaspedaal.

heb je gladde bande drago ;) ... tja foto's stellen ze hier wel op prijs en de prijs ook 8)


02 jul 2008 22:57
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
928S4
Aalsmeer
Bericht 
Ha,ha, Goeie zuignap...nee zijn spanking new goodyear's rond om, zal morgen foto's plaatsen en alle gegevens van de wagen, die heb ik op een andere pc staan waar ik nu niet bij kan.

Ben ook naar twee keer uitbreken van de achterkant er mee op gehouden want wilde de banden niet meteen weer hoeven te vernieuwen.


02 jul 2008 23:14
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
Drago63 schreef:
motor loopt nu ook als een naai machine

Da's dan weer jammer... :mrgreen: Geintje, succes met de verkoop. Zou me toch aan m'n hart gaan. Bijzonder icoon, zo'n 928S4 :thumleft:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


03 jul 2008 6:08
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
928S4
Aalsmeer
Bericht 
zo nu dan de gegevens:

928S4 V8 5.0Ltr. V32 Bj: 19-10-1988 model 89

chas.nr.: WPOZZZ92ZKS840231

auto heeft alle opties die je je maar kan bedenken autom.airco, cruise control, vol. lederen interieur, cockpit verlichting is rood in plaats van de standaard wit, elect. verstelbaar-en verwarmbaar voorstoelen.....etc.,etc.,

verder zijn dus de remschijven en remblokken vernieuwd en hij staat nu op nieuwe banden rondom merk Goodyear type Eagle F1 GS-D3 maat 255/40ZR17(a) 225/45ZR17(v) op Cup 1 velgen,originele 16" velgen en banden zijn ook bij de prijs inbegrepen. Ook is tevens de distributieriem vervangen, olie en oliefilter en luchtfilter en nog veel meer vervangen dit jaar nog.

hé zeg het lukt me niet om poto's te plaatsen. Zou iemand kunnen vertellen hoe ik dat nier doe? Alvast bij voorbaat mijn dank.


03 jul 2008 17:38
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
Gelukkig hebben we de foto's nog :salut:

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


05 jul 2008 0:18
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
928S4
Aalsmeer
Bericht 
Dank je wel Horn voor het plaatsen van de foto's, ik zie nu de procedure in(eigenlijk gisteren al) maar ik zag niet waar je de foto's kon uploaden tot vanochtend. (het knopje links boven in ALBUM GUI) :oops: (zal toch nog een keer naar pearl moeten); maar ik dacht laat ik Horn zijn aanbod maar niet afslaan daar hij wel precies weet hoe het moet.

Ok, dat alles gedaan nu allen nog de vraagprijs ik dacht zo € 17.500,- zou alleen wel graag zien dat hij naar een kenner c.q. liefhebber gaat daar de vorige eigenaar heb meer als een auto van A naar B zag met alle gevolgen van dien. :evil:


05 jul 2008 11:18
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII ...nu kappersauto
Bericht 
17500 :shock:

Zit je toch minimaal 5000 euro te hoog denk ik.... desondanks succes met de verkoop
_________________________________________
www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer
www.mh-schietsport.nl voor sportschutters


11 jul 2008 21:44
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht 
Drago63 schreef:
zou alleen wel graag zien dat hij naar een kenner c.q. liefhebber gaat daar de vorige eigenaar heb meer als een auto van A naar B zag met alle gevolgen van dien. :evil:


Zou mij echt m'n reet roesten wat de nieuw eigenaar er mee ging doen :roll:


(helemaal als ik 17,5 k voor zo'n wagen kreeg)
_________________________________________
excellent


“Porsche” It’s like children. You can’t understand until you’ve had one.


12 jul 2008 17:51
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
928S4
Aalsmeer
Bericht 
M a r c schreef:
17500 :shock:

Zit je toch minimaal 5000 euro te hoog denk ik.... desondanks succes met de verkoop


Marc ik denk dat je dan aan een S of S2 uitvoering denkt als je de moeite neemt om onderzoek te plegen naar de prijzen dan zul je ontdekken dat ik zelfs 2500 tot 3000 lager zit dan de gemiddelde prijs die er voor deze type 928 gevraagd wordt. En dan moet je je nog afvragen of je geen kat in de zak gekocht heb als je niet weet waar je naar moet kijken of luisteren :!: .


13 jul 2008 18:40
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
928S4
Aalsmeer
Bericht 
mr.burns993 schreef:
Drago63 schreef:
zou alleen wel graag zien dat hij naar een kenner c.q. liefhebber gaat daar de vorige eigenaar heb meer als een auto van A naar B zag met alle gevolgen van dien. :evil:


Zou mij echt m'n reet roesten wat de nieuw eigenaar er mee ging doen :roll:


(helemaal als ik 17,5 k voor zo'n wagen kreeg)


My dear Mr. Burns,

Ik spreek je nog wel als je een half jaar werk aan een wagen besteed hebt en enkele duizend euros en dan tel ik ook niet de talloze late uurtjes die je nog aan onderzoek moet besteden.

Maar goed niet iedereen is gelijk en dat is maar goed ook :wink:


13 jul 2008 18:46
Profiel
Forum Admin
Avatar gebruiker
Cayenne
Bericht 
mooie auto.................ik heb het al zoveel verteld...tis dat mijn garage te klein is...


14 jul 2008 10:27
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht 
ok

suc6 met de verkoop

ikzelf vind een 928 een mooie gt, maar uren die je er zelf in hebt gestoken,
krijg je meestal niet terug in valuta.

Wat ik wilde zeggen was : als je een wagen verkoopt, maakt het toch niets uit wat de nieuwe eigenaar er mee gaat doen.

en al helemaal niet als je er goed geld voor hebt gevangen.

maar dat is mijn bescheide mening :idea:
_________________________________________
excellent


“Porsche” It’s like children. You can’t understand until you’ve had one.


14 jul 2008 21:57
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII ...nu kappersauto
Bericht 
Drago63 schreef:
M a r c schreef:
17500 :shock:

Zit je toch minimaal 5000 euro te hoog denk ik.... desondanks succes met de verkoop


Marc ik denk dat je dan aan een S of S2 uitvoering denkt als je de moeite neemt om onderzoek te plegen naar de prijzen dan zul je ontdekken dat ik zelfs 2500 tot 3000 lager zit dan de gemiddelde prijs die er voor deze type 928 gevraagd wordt. En dan moet je je nog afvragen of je geen kat in de zak gekocht heb als je niet weet waar je naar moet kijken of luisteren :!: .


Nee hoor, kijk maar eens goed, de S4's zijn ook te vinden en meestal tussen de 10 tot 15K met deze km-stand. In Belgie staat er zelfs eentje voor 7500 euro met 94000 kms..... Vorig jaar stonden er diverse te koop voor veel minder zelfs. Maar het is jouw wagen en je kunt ervoor vragen wat je wilt, maar ik zeg je dat je een 88-er 928S4 niet voor dit geld gaat verkopen.... that's all.
_________________________________________
www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer
www.mh-schietsport.nl voor sportschutters


17 jul 2008 14:46
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
928S4
Aalsmeer
Bericht 
Marc ik raad je aan even naar Porscheclub928.nl te gaan ik denk dat je daar wagens tegen zal komen die wat betrouwbaarder zijn. Dan dat wat je tot nu toe heb opgenoemd, ook al is het zo dat niets 100% is...

Je kunt je eigen berichten altijd wijzigen middels een knop rechtsbovenaan jouw post. En direkt-bovenstaande posten hoef je niet te quoten omdat het duidelijk is dat je daarop reageert ; dit verbetert de leesbaarheid.

Jurgen
_________________________________________
Lead by Example


17 jul 2008 16:00
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
ex Midnight blue 928 GTS 1995
Heerenveen
Bericht 
wil er toch graag maar even iets van zeggen.

Als je een goede 928 wil hebben betekend het bijna altijd na aanschaf met prijzen zoals door Marc genoemd dat je binnen no-time flink aan de bak mag financieel.

Een vooral technisch knappe S4 kan wel oplopen tot 14-15K. Als ie optisch ook nog eens in bovengemiddelde staat verkeerd kan daar nog 2K bij.

Uiteraard is er veel te koop voor minder, daar heeft Marc wel gelijk in. Maar het plezier zal in heel erg veel gevallen dan wel kort zijn vanwege eerder genoemde reden. Ik heb daar al veel te veel voorbeelden van meegemaakt de afgelopen jaren.

Succes met de verkoop.
_________________________________________
Don't worry about tomorrow, God is already there.


17 jul 2008 21:57
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII ...nu kappersauto
Bericht 
Drago63 schreef:
Marc ik raad je aan even naar Porscheclub928.nl te gaan ik denk dat je daar wagens tegen zal komen die wat betrouwbaarder zijn. Dan dat wat je tot nu toe heb opgenoemd, ook al is het zo dat niets 100% is...

Je kunt je eigen berichten altijd wijzigen middels een knop rechtsbovenaan jouw post. En direkt-bovenstaande posten hoef je niet te quoten omdat het duidelijk is dat je daarop reageert ; dit verbetert de leesbaarheid.

Jurgen


Waarom zou een wagen van een 'clublid' beter onderhouden zijn? Leg met dat eens uit... want die logica ontgaat mij. Je hoeft toch geen clublid te zijn om je auto goed te (laten) onderhouden...? EN nogmaals: het is jouw wagen dus je mag ervoor vragen wat je wilt maar het lijkt erop alsof je de "duizenden euro's" die je er in hebt gestopt aan onderhoud en reparaties door de volgende eigenaar wilt laten betalen en dat vind ik (is dus mijn mening) vreemd.
_________________________________________
www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer
www.mh-schietsport.nl voor sportschutters


19 jul 2008 15:45
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht 
lekkere sleutel ruimte man 8) aan huis :?:
_________________________________________
WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:


19 jul 2008 17:03
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
928S4
Aalsmeer
Bericht 
@Marc

Het is niet de bedoeling om iemand voor al mijn kosten op te laten draaien dat zal ook zeker niet lukken, gezien de tijd die ik erin gestoken heb

En als je goed gelezen hebt is het een vraagprijs m.a.w. ik ben best bereid te zakken met mijn prijs.
_________________________________________
Lead by Example


20 jul 2008 17:00
Profiel
Bericht 
Vind het altijd een moeilijke discussie vraagprijs, daarnaast als hij onderbouwd marc dat dit DE 928 is die je moet kopen wat is dan teveel of te weinig , als ik sommige modellen bekijk van porsche vragen ze zonder knipperen met de oogjes 100.000 euries voor (waarom geen 90 of 80?) shoot me!! de koper bepaald. Dus hopen dat je je vraagprijs krijgt en zoniet merk je zelf wel of de markt er een oordeel over heeft niets anders

ben wel benieuwd of je het haalt drago suc6 alsnog!


20 jul 2008 18:02
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
928S4
Aalsmeer
Bericht 
Dank je wel zuignap maar of het DE 928 is die men moet kopen is misschien een beetje over de top.
Kijk, het is geen nieuwe wagen ik heb een minimum bedrag waarbij ik bij mezelf denk als hij daarvoor niet verkocht wordt doe ik hem weer in de opslag en wacht tot hij 25 jaar oud is. 8)


Direct bovenstaande quote geveegd... 8)


J
_________________________________________
Lead by Example


20 jul 2008 22:36
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
'03 996 4S/ '86 Toyota Supra (race)
Amsterdam
Bericht 
Prijs is relatief....voor een mercedes SL (W107) van dat bouwjaar betalen ze ook richting de 20K. Als de auto in nieuwstaat is waar je gewoon jaren plezier van hebt zonder enorme kostenposten dan lijkt me de prijs redelijk. Achterstallig onderhoud bij een Porsche (elke auto eigenlijk) maakt je zo maar een paar K lichter.

PS: voor evt. advertentiefoto's zou ik de S4 velgen er weer op zetten, staat wat origineler (ook zonder die witte letters op de zijkanten van de goodyears)

Succes
_________________________________________
Mooiste bloem? Het klaverblad


21 jul 2008 22:39
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
3.2 Carrera '87er J-serie
Bericht 
Mooie auto. Enkele duizenden euro's onderhoud geven we allemaal aan onze auto's uit.
_________________________________________
Gewoon 6J Fuchsen vóór, en niet gepolijst!


21 jul 2008 23:33
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 32 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Rob69


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.