Pagina 1 van 1
Kent iemand deze? Porsche 964 C4 (1991) YZ-79-ZS
Geplaatst: 07 mei 2010 16:14
door MvdB035
Hallo allemaal,
Ben nog druk aan het zoeken naar mijn eerste P en weet nu zeker dat het een 964 gaat worden. Ik kom steeds dichterbij aanschaf, heb er de afgelopen twee weken een aantal gezien en een enkele die in aanmerking komt en ga dan ook nu hopelijk snel de knoop doorhakken...
Zag alleen vandaag deze nieuw bij Wolbert. Is een origineel Nederlandse auto dus aan jullie de vraag of iemand hem kent? 139.000 op de teller.
964 C4 YZ-79-ZS
Re: Kent iemand deze? Porsche 964 C4 (1991) YZ-79-ZS
Geplaatst: 07 mei 2010 17:01
door bully
Ken de auto niet maar ziet er goed uit....AKK elders en je weet meer...succes

Re: Kent iemand deze? Porsche 964 C4 (1991) YZ-79-ZS
Geplaatst: 26 mei 2010 22:21
door Wanneer komt hij er?
Volledige en onnodige quote van direct bovenstaande post geveegd
O.Ben je al wezen kijken bij Wolbert?
Re: Kent iemand deze? Porsche 964 C4 (1991) YZ-79-ZS
Geplaatst: 26 mei 2010 22:28
door cabrio wim
gewoon op nieuw antwoord drukken, en niet steeds op quote, wanneer komt hij er.

Re: Kent iemand deze? Porsche 964 C4 (1991) YZ-79-ZS
Geplaatst: 26 mei 2010 22:30
door MvdB035
nee, bleek ten onrechte schuifdak in de advertentie te hebben staan (is nu aangepast) en dat is een optie die ik perse wil...
Ben er wel uit welke het wel gaat worden, na het weekend weten we meer...
Re: Kent iemand deze? Porsche 964 C4 (1991) YZ-79-ZS
Geplaatst: 26 mei 2010 22:32
door Olaf
.. wat 'n geld voor 'n niet originele 964

Re: Kent iemand deze? Porsche 964 C4 (1991) YZ-79-ZS
Geplaatst: 26 mei 2010 22:32
door Richard
had hij ook andere foto's bij de advertentie staan dan ? ik zie daar ook geen schuifdak

Re: Kent iemand deze? Porsche 964 C4 (1991) YZ-79-ZS
Geplaatst: 26 mei 2010 22:33
door Wanneer komt hij er?
Wel een 964 toch? En met flaporen e.d.?
Excuses Carbio Wim.....

Re: Kent iemand deze? Porsche 964 C4 (1991) YZ-79-ZS
Geplaatst: 26 mei 2010 22:35
door Richard
niets excuses

boete krijg je stort jij maar eens een donatie
zeg €175,00 dat zal je leren

Re: Kent iemand deze? Porsche 964 C4 (1991) YZ-79-ZS
Geplaatst: 26 mei 2010 22:39
door bully
Wanneer komt hij er? schreef: En met flaporen e.d.?
Excuses Carbio Wim.....


Re: Kent iemand deze? Porsche 964 C4 (1991) YZ-79-ZS
Geplaatst: 26 mei 2010 22:40
door MvdB035
Nee, cupspiegels & velgen, je kunt niet alles hebben...

Re: Kent iemand deze? Porsche 964 C4 (1991) YZ-79-ZS
Geplaatst: 26 mei 2010 22:46
door Wanneer komt hij er?
Richard schreef:niets excuses

boete krijg je stort jij maar eens een donatie
zeg €175,00 dat zal je leren

En hoeveel wordt de boete nu

?
Re: Kent iemand deze? Porsche 964 C4 (1991) YZ-79-ZS
Geplaatst: 26 mei 2010 23:00
door ralf996
181 euro, er komen sinds kort namelijk ook op het pf 6 euro administatiekosten bij
Re: Kent iemand deze? Porsche 964 C4 (1991) YZ-79-ZS
Geplaatst: 27 mei 2010 14:22
door MickRS
29.500 €

Daar heb je tegenwoordig ook al een nette 3.2 Carrera voor
