NIet meer te koop: 911 carrera 4 964 km stand 166K
Geplaatst: 20 aug 2010 16:01
Update: Omdat ik merkte dat ik steeds moeite had met het idee afscheid te gaan nemen haal ik de auto uit de verkoop.
Na 2 jaar en ruim 70.000 plezierige en probleemloze km’s wil ik mijn indischrode Porsche 911 Carrera 4 964 van 1990 gaan vervangen door een 993. Auto is door de vorige eigenaar uit Duitsland geïmporteerd en op 09-11-1999 te naam gesteld. Hij heeft de auto professioneel laten overspuiten en voorzien van een blanke lak laag waardoor de kleur nog als nieuw is. De auto is de laatste 15 jaar zeker garagegestald. Daarvoor weet ik het niet zeker. Km stand: 162.000 KM,
Afgestempeld boekje, NAP, kopie fahrzeugbrief, instructieboekje, originele reservewiel, originele compressor, originele gereedschapset en alle reserve sleutels aanwezig,
Handgeschakeld,
Alle stickers aanwezig,
17 inch cup 2 velgen (origineel Porsche) Continental banden met N2 codering voorbanden z.g.a.n., achterbanden z.g.a.n.,
Zwart lederen interieur in nieuwstaat,
Cupspiegels,
Verwarmde en elektrisch in hoogte verstelbare voorstoelen,
Elektrisch schuifdak,
De motor gebruikt en lekt geen olie, volgens diverse specialisten zijn er weinig 964 motoren die zo mooi draaien als deze!
In 2009 Bilstein en H&R verlaagd en voorste draagarmen vervangen,
daarna uitgelijnd en gewogen, ga vooral eerst in veel andere 964's rijden en merk dan wat zo'n upgrade met de wegligging doet!
Roest, rammel- en kraakvrij,
Koppeling en vliegwiel vervangen,
Lamdasonde vervangen,
Ontstekingsverdeler vervangen,
160K (grote beurt) uitgevoerd waarbij naast de gebruikelijk werkzaamheden ook de remschijven/blokken V+ A vervangen zijn.
Alle keuringen toegestaan,
APK 2.2012
reactie graag per Pb
voor foto's zie ook album.

Na 2 jaar en ruim 70.000 plezierige en probleemloze km’s wil ik mijn indischrode Porsche 911 Carrera 4 964 van 1990 gaan vervangen door een 993. Auto is door de vorige eigenaar uit Duitsland geïmporteerd en op 09-11-1999 te naam gesteld. Hij heeft de auto professioneel laten overspuiten en voorzien van een blanke lak laag waardoor de kleur nog als nieuw is. De auto is de laatste 15 jaar zeker garagegestald. Daarvoor weet ik het niet zeker. Km stand: 162.000 KM,
Afgestempeld boekje, NAP, kopie fahrzeugbrief, instructieboekje, originele reservewiel, originele compressor, originele gereedschapset en alle reserve sleutels aanwezig,
Handgeschakeld,
Alle stickers aanwezig,
17 inch cup 2 velgen (origineel Porsche) Continental banden met N2 codering voorbanden z.g.a.n., achterbanden z.g.a.n.,
Zwart lederen interieur in nieuwstaat,
Cupspiegels,
Verwarmde en elektrisch in hoogte verstelbare voorstoelen,
Elektrisch schuifdak,
De motor gebruikt en lekt geen olie, volgens diverse specialisten zijn er weinig 964 motoren die zo mooi draaien als deze!
In 2009 Bilstein en H&R verlaagd en voorste draagarmen vervangen,
daarna uitgelijnd en gewogen, ga vooral eerst in veel andere 964's rijden en merk dan wat zo'n upgrade met de wegligging doet!
Roest, rammel- en kraakvrij,
Koppeling en vliegwiel vervangen,
Lamdasonde vervangen,
Ontstekingsverdeler vervangen,
160K (grote beurt) uitgevoerd waarbij naast de gebruikelijk werkzaamheden ook de remschijven/blokken V+ A vervangen zijn.
Alle keuringen toegestaan,
APK 2.2012
reactie graag per Pb
voor foto's zie ook album.