Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 apr 2024 1:53



Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 14 berichten ] 
-- VERKOCHT -- Porsche 968 Clubsport 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
964 C4 Martini 1989
Bericht -- VERKOCHT -- Porsche 968 Clubsport
Beste Forummers,

Ik bied hierbij mijn 968 Clubsport te koop aan:

Porsche 968CS uit 1994 - origineel NL geleverde clubsport chassisnr. RS81**** in Irisblauw (kleurcode 39V), km. stand nu 196.000. Ik heb de auto begin dit jaar gekocht van een bekende relatie die de auto aan mij aanbood maar gaat nu toch in de verkoop want 3 Porsche's blijkt toch teveel (geen tijd voor 3 stuks en ook ruimtegebrek !!).
Auto heeft in april 2010 een grote inspectie & onderhoudsbeurt gekregen bij Johan van der Gugten in Bodegraven, ik wilde weten hoe de algemene toestand van de auto was; de motor is open geweest waarbij de tandwielen van de Varioram zijn gecontroleerd en de nokkenasketting (alles ok), distributieriem en balansasriem zijn vervangen evenals div. span-& looprollen, div.keerringen enz. Er is ook besloten om een nieuwe versnellingsbak te monteren, was echt nodig. Remschijven, remblokken, schokbrekers en verdere techniek zijn in orde bevonden en na de beurt en met nieuwe bak rijdt de auto echt geweldig. Ik heb de auto ook nog bij Car Cosmetics Leusden gebracht waar ca. 25 kleine parkeerdeukjes zijn verwijderd, ik heb zelf met Meguiars producten de auto gekleid / lak gereinigd / gewaxd etc. Interieur ziet er op 1 klein gaatje in de bestuurders stoel prima uit. Auto is verder geheel origineel en heeft als enige opties een radio + alarm-& startonderbreking met centrale vergrendeling (dus geen M030, geen raceschalen). Vraagprijs euro 17.500,00.

48704 48705 48706 48707 48708 48709

(edit P: Na tip hieronder even het chassisnummer weggehaald!)


Laatst bijgewerkt door P-Driver op 11 feb 2011 21:55, in totaal 1 keer bewerkt.



25 aug 2010 12:16
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 911 1986 Porsche 911T 1972
Uddel
Bericht Re: Porsche 968 Clubsport
Mooie auto hoor, ik heb vorige week er precies zo een gehaald in duitsland. Ik zou als ik jouw was alleen niet de laatste 4 cijfers van je chassisnr overal plaatsen. Ik had bv je auto vandaag voor de "lol" kunnen afkeuren.

Succes met de verkoop en ik hoop dat je de vraagprijs krijgt want dan heb ik een zeer goeie deal gehad in duitsland.
_________________________________________
Mooi Spul


06 sep 2010 22:19
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht Re: Porsche 968 Clubsport
mooi hoor zo'n 968 CS. Succes!
_________________________________________
The difference between men and boys...
The size of their toys!


06 sep 2010 22:29
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
3.2S
010
Bericht Re: Porsche 968 Clubsport
Als tie helemaal tiptop is, dan vind ik het geen verkeerde prijs. Als je er zo eentje uit DL haalt, dan moet dat altijd nog maar blijken of tie wel zo goed is.
_________________________________________
That's thirty minutes away. I'll be there in ten.


06 sep 2010 22:56
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
964 C4 Martini 1989
Bericht Re: Porsche 968 Clubsport
Ik wist niet dat je iemands auto kan afkeuren (of je daar dan lol van hebt is een tweede) maar als dat zo is kan ik idd. beter het chassisnr. weghalen; had ik eigenlijk vermeld om discussie te voorkomen of het wel of geen echte CS is.

Citaat:
Als tie helemaal tiptop is, dan vind ik het geen verkeerde prijs. Als je er zo eentje uit DL haalt, dan moet dat altijd nog maar blijken of tie wel zo goed is.
Ik heb bijna precies gedaan wat iedereen op het forum aanraadt; :mrgreen: ik heb de auto eerst gekocht en daarna naar Johan gebracht voor een technische keuring, maar daar bleek gelukkig dat de auto in goede staat is, behalve de versnellingsbak dan. Maar ik moet zeggen dat een 968 echt heel fijn rijdt, een stuk rustiger binnen dan een 911 wat motorgeluid betreft maar het gaat wel serieus snel !!
_________________________________________
Wie sagte schon Ferry Porsche damals: „ Hubraum ist durch nichts zu ersetzen als durch Hubraum“


07 sep 2010 9:02
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
964 C4 Martini 1989
Bericht Re: Porsche 968 Clubsport
De Clubsport is nog steeds te koop en moet nu zo langzamerhand wel 'de deur uit' onder andere ivm. ruimtegebrek (er staan 3 Porsche's binnen nu, het staat veel te vol). Ik heb weinig aan de verkoop gedaan maar ook bijna niet in de auto gereden dus is tijd dat er een nieuwe eigenaar komt. De huidige km.stand is 197.600, auto heeft vorige week een nieuwe apk gekregen bij v.d. Gugten; 2 nieuwe voorbanden eronder (oude waren verdroogd), koplampmechanisme gangbaar gemaakt en nog wat kleine zaken. Nieuwe vraagprijs € 15500,00. Eventuele proefritten graag als de sneeuw weer weg is....... :)
_________________________________________
Wie sagte schon Ferry Porsche damals: „ Hubraum ist durch nichts zu ersetzen als durch Hubraum“


20 dec 2010 13:10
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 2003
Waterland
Bericht Re: Porsche 968 Clubsport
Probleem is dat je voor dit bedrag ook een 911 kan kopen :mrgreen:

FF zonder gekheid: hele mooie auto!
_________________________________________
Racing is about technique, no electrique....!


22 dec 2010 21:08
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
ex. 964 C4, '89. ex. 911 Carrera 3.2, '85
Leiden
Bericht Re: Porsche 968 Clubsport
Ontzettend mooie auto, 968 toch wel een heel mooi model :thumleft:
_________________________________________
Ben jij soms nieuw(s) hier?


22 dec 2010 21:32
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
964 C4 Martini 1989
Bericht Re: Porsche 968 Clubsport
Citaat:
Probleem is dat je voor dit bedrag ook een 911 kan kopen
of een BMW of een Audi of een Opel of een Trabant turbo........ uiteraard kan dat maar ik denk dat er genoeg liefhebbers zijn die een 968 (en dan zeker een Clubsport) geweldig vinden en een 968 of 944 verkiezen boven een 911..... het woord 'probleem' zie ik niet zo in deze, ieder z'n smaak & budget.
_________________________________________
Wie sagte schon Ferry Porsche damals: „ Hubraum ist durch nichts zu ersetzen als durch Hubraum“


22 dec 2010 21:49
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 911/996 cabrio, Porsche BoxsterS, Ex-968 Cabrio, ex-944 I, Porsche 928,
Haaften
Bericht Re: Porsche 968 Clubsport
Een goede 968CS voor 15.500 is als een goede 911 voor 25.000 (nog steeds niet teveel :cheers: )

Succes met de verkoop, als die maar naar een "forummer" gaat!
_________________________________________
Right here, right now!


04 jan 2011 15:15
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht Re: Porsche 968 Clubsport
Hallo, ik veronderstel dat je 968 is al verkocht? Zo niet, laat het me weten, zou ik geïnteresseerd zijn.

Dank je,

D


11 feb 2011 19:36
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 993 ex 996
Bericht Re: Porsche 968 Clubsport
effe een PB sturen


11 feb 2011 19:44
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF # 136
Bericht Re: Porsche 968 Clubsport
RDW schreef:

Historie
Datum eerste toelating 08-04-1994

Datum aanvang laatste tenaamstelling 17-03-2010



Kans is dus groot dat hij nog niet is verkocht.
_________________________________________
"Just be yourself, there are plenty of others"


11 feb 2011 20:51
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
964 C4 Martini 1989
Bericht Re: Porsche 968 Clubsport
dus wel...... ik was al even niet op het forum geweest maar ik heb een liefhebber (niet via het PF) gevonden die de auto volgende week komt ophalen.... gelukkig heb ik nog 2 Porsche's over :mrgreen:
_________________________________________
Wie sagte schon Ferry Porsche damals: „ Hubraum ist durch nichts zu ersetzen als durch Hubraum“


11 feb 2011 21:54
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 14 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.