Switch to full style
Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
Gesloten onderwerp

Re: Snoepje van de week ... Deel I

19 maart 2017 20:25

pat69 schreef:Wel mooi dat iemand 285K kms in 5 jaar tijd op een 911 gezet :drive:

Je bedoelt: dat de teller nog niet is teruggezet :mrgreen:

Re: Snoepje van de week ... Deel I

19 maart 2017 20:32

vind die auto er (met zo'n km stand) er wel geweldig uitzien, kijk eens naar die bestuurdersstoel. :thumleft: Veel kwaliteit (maar inderdaad niet voor weinig..) :scratch:

Re: Snoepje van de week ... Deel I

20 maart 2017 14:28

Een GTS heeft toch centrale wielmoeren, alcantara en nog wat zaken anders?
Zie hier alleen de instaplijsten van een GTS

Re: Snoepje van de week ... Deel I

20 maart 2017 18:16

Velgen met centrale wielmoeren zijn niet standaard voor de GTS.
Alcantara wel, maar veel kopers kiezen voor leer (Alcantara entfall)
Ik heb ook liever leer aangezien het veel duurzamer is.
Ik heb nog niks kunnen ontdekken wat qua uitrusting niet klopt aan deze GTS.

Wat de GTS echt onderscheidt is de "kont".
408 PK is ook als optie op een 977.2 S mogelijk.
En alle andere opties in het GTS pakket waarschijnlijk ook.

Van het web:

"Om te beginnen is dit de enige achterwiel aangedreven Carrera voorzien van de 44 mm bredere achterkant die voorheen exclusief aan de vierwiel aangedreven versies was voorbehouden. Verder is de GTS voorzien van een Sportdesign voorspoiler, sideskirts, geleend van de GT2 RS en een sportuitlaatsysteem met twee dubbele pijpen, gemonteerd in een zwarte achterspoiler met diffusor look. Het meest in het oog springend zijn de 19” RS Spyder wielen met centrale wielmoer.

Binnen is de GTS voorzien van de (gedeeltelijke) Alcantara bekleding die aan de GT-modellen was voorbehouden; de achterzitjes ontbreken (op verzoek wel leverbaar) en er is een sportstuur gemonteerd.
Veel belangrijker dan de uiterlijke kenmerken zijn de wijzigingen aan het onderstel en de motor. De spoorbreedte achter is met 3,2 cm toegenomen en biedt een sterk verbeterde wegligging in samenspel met dikkere stabilisatorstangen en een aangepaste vering . PASM is standaard voorzien zodat het onderstel naar keuze in de stand Comfort, Sport of Sport Plus ingesteld kan worden. Een sperdifferentieel hoort ook bij de uitrusting. De motor is opgewaardeerd met de powerkit die als optie op de standaard Carrera’s leverbaar is en afkomstig is van de 911 Sport Classic en de 911 Spyder. Met deze powerkit levert de 3.8L motor 408 pk bij 7.300 tpm en 420 NM bij 4.200 – 5.600 tpm. In dat laatste zit het grote verschil met de standaard S motor, die het maximum koppel levert bij 4.400 tpm. De GTS motor presteert daardoor veel gelijkmatiger en heeft veel meer trekkracht over een breed toerenbereik. De nieuwe 991 Carrera S beschikt overigens over nog meer Newton meters, maar die vergelijking kunnen we in de praktijk nog even niet maken."

Re: Snoepje van de week ... Deel I

20 maart 2017 18:37

Volgens "het web" dus wel centrale wielmoeren........
Verder is een "dikke kont" volgens mij altijd op een 4(S)

Re: Snoepje van de week ... Deel I

20 maart 2017 19:19

http://photos.stuttcars.info/upload/201 ... 997GTS.pdf

dit lijkt me tamelijk officieel.


In het wild blijken niet alle GTS-en deze velgen te hebben

Let’s get straight to the detail, beginning with the dynamically accentuated cooling air intakes in the front apron and the
additional spoiler lip with a black painted finish. These are distinctly sporty characteristics, with components that have been optimised in the Porsche wind tunnel to improve aerodynamic efficiency. On the sides of the vehicle, black sideskirt trims are a bold indication of the performance in store.
The rear end is just as expressive. Compared with the 911 Carrera S, the body is 44 mm wider at the rear axle and the rear track has been
widened by 32 mm for greater roll stability and improved

Re: Snoepje van de week ... Deel I

20 maart 2017 22:56

Over hoge kilometerstanden gesproken, deze 996 4S heeft meer dan 3 ton gelopen: http://link.marktplaats.nl/m1144905189
Wel goedkoop maar als je een revisie moet uit laten voeren dan is het weer niet zo goedkoop?

Afbeelding

Re: Snoepje van de week ... Deel I

21 maart 2017 17:41

Cazzoooooooooo

Re: Snoepje van de week ... Deel I

21 maart 2017 17:46

Echte snoejeskleur ook! :mrgreen:

Re: Snoepje van de week ... Deel I

21 maart 2017 17:49

giulia schreef:Cazzoooooooooo

Wat een lelijk ding! Die combinatie die vloekt toch ook.

ricardo964 schreef:Over hoge kilometerstanden gesproken, deze 996 4S heeft meer dan 3 ton gelopen: http://link.marktplaats.nl/m1144905189
Wel goedkoop maar als je een revisie moet uit laten voeren dan is het weer niet zo goedkoop?

Wie gaat er preventief een revisie doen (of alleen betalen) voor 7 duizend euro op een auto met 3 ton op de teller? :scratch: Lijkt mij dat je of aanleiding hebt om een revisie uit te voeren. Of wanneer de auto 'waanzinnig goed rijdt' dat je lekker doorrijdt. Revisie kan nog altijd, maar is dan meer noodzaak (of pech).

Re: Snoepje van de week ... Deel I

21 maart 2017 17:52

Oef...
Als die 2 kleuren groen nu een beetje zouden matchen...
Dit is zelfs voor mij too much.

Re: Snoepje van de week ... Deel I

22 maart 2017 14:25

Watje...

70613

Re: Snoepje van de week ... Deel I

22 maart 2017 14:44

Das al beter :thumleft:

Re: Snoepje van de week ... Deel I

22 maart 2017 14:49

7 jaar geleden de kans gehad om er een te kopen voor 17 mille...vond ik te duur :bang:

Re: Snoepje van de week ... Deel I

22 maart 2017 15:49

Met zo'n interieur vind ik 50 euro ook nog te duur.

Re: Snoepje van de week ... Deel I

22 maart 2017 15:58

Waaruit maar weer blijkt dat smaak niet te koop is.

Re: Snoepje van de week ... Deel I

22 maart 2017 16:01

Als je als interieurdesigner aan het schetsen gaat kun je beter van de LSD afblijven.

Re: Snoepje van de week ... Deel I

22 maart 2017 16:06

Juist niet, dan krijg je allemaal van die saaie Duitse interieurs.
Flink aan de coke, vraag het maar aan Lapo :lol:

Re: Snoepje van de week ... Deel I

22 maart 2017 16:23

Die Duitse auto's worden dan wel weer in elkaar gezet door een paar doorgesnoven polen. :idea: :mrgreen:

http://www.msn.com/nl-nl/auto/nieuws/lopende-band-bmw-stil-door-blowend-personeel/ar-BByycgw?li=AA8mH6&ocid=spartandhp

Re: Snoepje van de week ... Deel I

22 maart 2017 18:03

Ewout schreef:Met zo'n interieur vind ik 50 euro ook nog te duur.


Dat vind ik weer voor zoiets als een 997 (cabrio)...ken je dat? :mrgreen:

Ik hou nou eenmaal van de "gekkies" in autoland, Shamal, ES 30, Fulvia & Flavia Zagato, De Tomaso Guara, enz.

Re: Snoepje van de week ... Deel I

22 maart 2017 19:27

Afbeelding
997 Carrera Cabriolet Mooie kleur :!: 22L Sonderfarbe Oakgrun metallic. Alleen redelijk veel kilometers, 164.000. Prijs : 39.500,00 euro

Re: Snoepje van de week ... Deel I

22 maart 2017 19:31

Zo mooie car zeg. Dus die prijzen zakken ook al aardig

Re: Snoepje van de week ... Deel I

22 maart 2017 20:34

1+1=........ :drive: :wink:

Re: Snoepje van de week ... Deel I

22 maart 2017 20:46

Wat een topper zeg, die kleuren combi. :thumleft:

Re: Snoepje van de week ... Deel I

22 maart 2017 22:32

Rijkspolitie targa te koop
Gesloten onderwerp