Pagina 1 van 1

VERKOCHT 997, nieuwe poging

Geplaatst: 15 jun 2015 13:03
door vonk
Hoi,

Nieuwe poging, zie hieronder het stuk van mijn maatje en als het goed is heb ik ook 3 foto's geupload. Hopelijk deze keer wel gelukt.

Gr. Jurgen.


Het betreft een Porsche 911 Carrera 2s.
Bouwjaar: nov 2004.
Nederlandse auto.
Ex lease auto waarbij de bestuurder de auto prive heeft gekocht. Ik ben de 2e berijder.

De auto heeft als zijn beurten gehad bij Porsche Adam en Porsche Eindhoven.

2006 is de complete motorblok en schakelbak vervangen door Porsche Adam bij km stand 36.000. Het blok en schakelbak hebben dus minder kms afgelegd dan de 152dkm wat de huidige kmstand is.

Kleur is nacht blauw met vol leder camel interieur. Daarnaast betreft hier een tip tronic model met vele opties zoals full navi, parkeer sensoren, schuifdak, 19inch velgen 305mm achterband, stuurbediening etc

Gedurende mijn bezit heb ik nog de ramen getint, voorkant gespoten (steenslag), velgen gespoten, ed...

Alleen de airco happert een beetje maar moet ik nog nalaten kijken. Het airco systeem is ergens verstopt.

Vraagprijs €32.000

Re: 997, nieuwe poging

Geplaatst: 15 jun 2015 13:06
door mbembe
Prijs?????

Re: 997, nieuwe poging

Geplaatst: 15 jun 2015 13:25
door MarcoB
€ 32.000,- dacht ik ergens gelezen te hebben...

Re: 997, nieuwe poging

Geplaatst: 15 jun 2015 13:31
door vonk
Ja, 32 is inderdaad de prijs

Re: 997, nieuwe poging

Geplaatst: 15 jun 2015 13:35
door horn
Prima advertentie. Vraagprijs even toegevoegd in openingspost. :salut:

Re: 997, nieuwe poging

Geplaatst: 15 jun 2015 13:36
door vonk
Dank je Horn ;-)

Re: 997, nieuwe poging

Geplaatst: 08 jul 2015 14:16
door spectral
Waarom wordt er niet gereageerd op mail of pb's?

Re: 997, nieuwe poging

Geplaatst: 09 jul 2015 23:18
door geertsabine
TS is niet meer op het forum geweest sinds 18 juni...... auto inmiddels verkocht?

Re: 997, nieuwe poging

Geplaatst: 10 jul 2015 10:55
door erwin996
TS is niet meer op het forum geweest sinds 18 juni. Misschien op vakantie. Of ziek.

Re: 997, nieuwe poging

Geplaatst: 16 jul 2015 22:44
door reboq
Heb mailcontact gehad, dus mocht iemand interesse hebben stuur ff een pb dan geef ik zijn mailadfes wel even door. Al blijft gewoon reageren natuurlijk wel handig als je 'm hier neer zet.

Re: 997, nieuwe poging

Geplaatst: 24 jul 2015 14:01
door vonk
Reactie liet even op zich wachten omdat eigenaar bezig was de auto aan zijn zus te verkopen, zijn gisteren tot een principe deal gekomen dus auto is als het goed is verkocht. Er staan, mocht dit onverhoopt niet door gaan, twee geinteresseerden op de reservelijst dus deze advertentie kan op slot. Gr. Jurgen.