Switch to full style
Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
Plaats een reactie

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel XI

03 sep 2020 22:58

Dat laatste zal ik nooit voor zeker nemen.....

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel XI

03 sep 2020 23:16

Als ik hier naar kijk, heb ik al vraagtekens :wink:

Afbeelding Afbeelding

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel XI

04 sep 2020 7:01

Leg eens uit Olaf, als technische nitwit leer ik graag wat bij. :wink:

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel XI

04 sep 2020 8:05

Scherp geprijs en deze/een handelaar die weet wat hij verkoopt lijkt me een lastige combi

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel XI

04 sep 2020 9:21

Ewout schreef:Leg eens uit Olaf, als technische nitwit leer ik graag wat bij. :wink:


Maarten schrijft het al, Ewout :idea:

Op de tweede foto zie je de roest al onder de lak zitten ;)
Zo zijn er nog een paar van dat soort puntjes op andere foto’s in de advertentie te zien.
Bestuurders-stoel is opgelapt - maar zo te zien ook doorgezakt.

Dit is MI geen pareltje .... en als je zelf niks kunt, denk ik dat je uiteindelijk de aanschafprijs dubbel betaald kunt hebben.

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel XI

04 sep 2020 9:24

Olaf schreef:Dit is MI geen pareltje .... en als je zelf niks kunt, denk ik dat je uiteindelijk de aanschafprijs dubbel betaald kunt hebben.


Misschien iets voor die meneer drie.twee uit dat klaagtopic!

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel XI

04 sep 2020 10:33

@Olaf: :thumleft:

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel XI

04 sep 2020 13:49

Hij is sowieso al een keer gerestaureerd en dan is de vraag door wie en wanneer.

Afbeelding

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel XI

04 sep 2020 16:04

Maarten schreef:Hij is sowieso al een keer gerestaureerd en dan is de vraag door wie en wanneer.


En hoe. :wink:


Lijkt mij overigens best een leuke auto voor als je gewoon lekker wilt rijden en 't niet erg vindt dat het allemaal niet helemaal perfect is. Qua looks vind ik 'm wel gaaf.

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel XI

04 sep 2020 16:10

MI te duur om gewoon mee te gaan rijden.
Op veel foto's is duidelijk roest onder lak/coating te zien - vroeg af laat prik je door dat topje van de ijsberg heen.

Voor (bijna) € 60K koop je zeker een goede 993 of 964 ... mocht je perse een luchtkoeler willen.
Je kunt zelfs iets minder geld uitgeven - een een SC of Carrera 3.2 aan schaffen :idea:

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel XI

04 sep 2020 17:01

Mee eens, maar als je perse een F-je wil dan koop je geen 993, 964 of 3.2. :wink:

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel XI

04 sep 2020 17:04

Ronaldo schreef:... maar als je perse een F-je wil dan koop je geen ... 964 of 3.2. :wink:


Dat denk jij :lol:

68907

100% goed en mag weg voor net niet 2x de vraagprijs van het F-je bij W&O 8)

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel XI

04 sep 2020 17:06

Ik begreep inderdaad laatst uit conversatie uit een ander draadje dat je probleemloos rond de 30K een bomvrije drie-punt-twee kunt rijden. :mrgreen: :roll: AKK is niet nodig.

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel XI

04 sep 2020 18:35

Olaf schreef:100% goed en mag weg voor net niet 2x de vraagprijs van het F-je bij W&O 8)


Sluikreclame Olaf?

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel XI

04 sep 2020 19:11

Topic vervuiling maar ik sta het toe walgelijk mooie auto

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel XI

04 sep 2020 22:33

Porschenot for moderator :mrgreen:

Kheldar schreef:Sluikreclame Olaf?


Nee hoor, ...dacht toch wel dat ik erg duidelijk was zo :P

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel XI

05 sep 2020 7:27

Ok wat klopt er niet aan deze GT4 voor 33k. “Nür Export” staat er op de plaatjes...

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... =307255621

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel XI

05 sep 2020 8:10

Klopt geen snars van. Zijn vaak gehackte accounts. Staat nu ook steeds een 991 GT3 voor 49.500 op.

Deze auto staat in Hongarije te koop voor een hele andere prijs;

https://kocsi.hu/porsche/cayman/porsche ... sid-5nu8pt

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel XI

05 sep 2020 8:18

Zo kwamen er laatst ook plaatjes voorbij van bovenstaande oranje 2.7 RS die voor 70k werd aangeboden terwijl ie hier op het forum voor een heel ander bedrag stond. Dus meteen geld overgemaakt..... en ben nog in onderhandeling over aflevering in welke haven. Maar heb een goed transportbedrijf via de verkoper dat alles regelt.

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel XI

05 sep 2020 8:49

Ronaldo schreef:
Maarten schreef:Hij is sowieso al een keer gerestaureerd en dan is de vraag door wie en wanneer.


En hoe. :wink:



Dat bedoel ik met wie :wink:

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel XI

05 sep 2020 9:01

DLotus schreef:Klopt geen snars van. Zijn vaak gehackte accounts. Staat nu ook steeds een 991 GT3 voor 49.500 op.

Deze auto staat in Hongarije te koop voor een hele andere prijs;

https://kocsi.hu/porsche/cayman/porsche ... sid-5nu8pt


Slechte zaak dat mobile de boel niet beter in de gaten houdt.

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel XI

05 sep 2020 10:06

de GT4 staat ook niet meer op mobile

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel XI

05 sep 2020 10:53

996 Tip cab met geld over voor een toekomstige revisie https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/porsche/m1596111899-porsche-911-996.html?c=9b26ed2a557deff636f4f8b9c5b7a618&utm_campaign=socialbuttons&utm_medium=social&utm_source=ios_social&utm_content=app_ios

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel XI

05 sep 2020 12:23

hansw schreef: Slechte zaak dat mobile de boel niet beter in de gaten houdt.


Dit gebeurd niet alleen op Mobile :idea:

Ruviano schreef:Zo kwamen er laatst ook plaatjes voorbij van bovenstaande oranje 2.7 RS die voor 70k werd aangeboden terwijl ie hier op het forum voor een heel ander bedrag stond.


Kreeg 'm doorgestuurd van PF'er PaulW :thumleft: - en 1 melding was genoeg om de nepadvertentie binnen 'n minuut off-line te krijgen.

Nu is het helaas wel zo dat de buren denken dat ik deze 911 goedkoop heb kunnen kopen :mrgreen:

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel XI

05 sep 2020 12:42

En dat is weer handig voor je belastingverhaal? :popcorn: :mrgreen:
Plaats een reactie