Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 27 apr 2024 1:45



Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
[TKA] 987.2 Cayman S met PDK 102.000km €35.987 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht [TKA] 987.2 Cayman S met PDK 102.000km €35.987
Voorbeeld aanbod:
- Type: Porsche 987.2 Cayman S Sport Design PDK
- Vraagprijs: €35.987
- Bouwjaar: 2019
- Kleur: Carrera Wit
- Interieur: Terracotta
- Kilometerstand: 102.000
- Historie: Geïmporteerd uit Qatar, onderhoudshistorie is compleet (maar moeilijk leesbaar :lol: )
- Bijzonderheden: Ik heb het stuur met de knoppen vervangen voor een stuur met flippers. Iets wat in mijn optiek het rijplezier enorm verhoogd.

Ik heb deze Cayman S nog niet zo lang, en toen ik hem kreeg was hij dringend aan wat aandacht toe. Ik heb hem dat gegeven zodat hij er nu weer fris bij staat. Ik heb zelf ook een 997.2 en hoewel de Cayman wellicht de betere sportauto is rijdt ik zelf liever in de 911. Deze is te goed om te lang stil te laten staan dus moet ik met pijn in mijn hart afscheid nemen van de Cayman. Ik had nog het plan om er een trackday auto van te maken, maar ook daar heb ik uit respect voor de auto uiteindelijk niet voor gekozen. Daardoor zijn BV remleidingen al wel RVS en zijn er nog geen 1000km geleden Ferrodo DS2500 remblokken op gekomen (originele zijn er ook nog bij). Tevens is er een set Team Dynamics 18" wielen bij met Nanking AR1's (banden voor zijn nog goed, achter kun je denk ik nog een trackday uit persen) Deze set heb ik gebruikt gekocht maar zijn toen de nieuwe banden er op gingen opnieuw gepoedercoat.

Het is de .2 dus alle zorgen van de 987.1 zijn niet meer aanwezig. Doordat de auto uit Qatar komt is er geen roest. De lak heeft wat steenslag hier en daar en het terracotta interieur is mooi, maar de plastics hebben hier en daar wat beschadigingen.

Bezichtigingen, proefritten en aankoopkeuring zijn uiteraard in overleg allemaal mogelijk

Ik verkoop hem liever aan een liefhebber hier die weet wat hij koopt. De prijs is realistisch gezien de staat en ik verwacht hier ook geen marktplaats taferelen.
Meer foto's op verzoek beschikbaar.
Bijlage:
WhatsApp Image 2024-04-25 at 6.20.44 PM.jpeg
WhatsApp Image 2024-04-25 at 6.20.44 PM.jpeg [ 225.23 KiB | 298 keer bekeken ]
_________________________________________
"If one does not fail at times, then one has not challenged himself."
Ferdinand Porsche


25 apr 2024 18:56
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Bericht Re: [TKA] 987.2 Cayman S met PDK 102.000km €35.987
Bouwjaar zal wel 2009 zijn (niet 2019). Ik zou iets meer info geven, bijvoorbeeld over recente onderhoudshistorie (bij welke kilometerstanden grote/kleine beurt)

Ook wat meer (interieur)foto's verkoopt wat makkelijker dan 1 foto....

Succes met de verkoop.
_________________________________________
https://www.instagram.com/outletvalve/

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."


25 apr 2024 19:49
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: [TKA] 987.2 Cayman S met PDK 102.000km €35.987
Je hebt gelijk 2009 natuurlijk.

Foto's zijn zeker in overvloed aanwezig. Maar deze site is zo enorm 2009 met zijn foto limieten dat het bijna onwerkbaar is. :lol:
Onderhoudshistorie zegt me niet zoveel. Ik vervang zelf iedere 5.000km mijn olie. Ik heb zelf de bougies vervangen, alle filters zijn gedaan, remvloeistof, AOS al die dingen zijn minder dan 1000km geleden gedaan (voor een roadtrip) maar daar is geen stempel van.

Ik ben wellicht niet zo'n stempelfetisjist als sommige hier op het forum. Maar dat wil niet zeggen dat ik de auto niet onderhoud. Ik log dat in mijn eigen excel, die lever ik mee met de auto.
_________________________________________
"If one does not fail at times, then one has not challenged himself."
Ferdinand Porsche


25 apr 2024 19:59
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Bericht Re: [TKA] 987.2 Cayman S met PDK 102.000km €35.987
Kijk dat maakt al een hoop duidelijk. :thumleft:
Die foto's plaatsen is niet zo moeilijk als je denkt.

Je plaatst foto's op een openbare site zoals imgbb. Iedere foto heeft een unieke url (het adres vanaf https.... t/m ...jpg). Dit adres plaats je per foto tussen IMG-tags (gebruik daarvoor de IMG-knop in de balk). Dat ziet er dan zo uit:
Code:
[img]https://www.website.nl/fotos/foto01.jpg[/img] [img]https://www.website.nl/fotos/foto02.jpg[/img]

:salut:
_________________________________________
https://www.instagram.com/outletvalve/

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."


25 apr 2024 20:48
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Sint-Niklaas (B)
Bericht https://www.hlRe: [TKA] 987.2 Cayman S met PDK 102.000km €35
Mijn ervaring is (n=1) dat zelf sleutelen met originele delen en facturen daarvan + alles mooi documenteren niet nadelig hoeft te zijn bij verkoop of inruil.

Voor onze 2 dailies kan het me niet schelen, die gaan gewoon naar de dealer en door de krasstraat, voor de hobby auto ligt dat anders. Die wordt liefdevol onderhouden in eigen beheer :lol:

Succes met de verkoop 911gt2!
_________________________________________
MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster
Honda VFR800FI


25 apr 2024 20:51
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: [TKA] 987.2 Cayman S met PDK 102.000km €35.987
Ik snap dat er wellicht wat weinig info is.

Intussen staat hij ook op Marktplaats. daar staat alle info bij.

Link verwijderd. Het PF is geen doorlink site naar Marktplaats
_________________________________________
"If one does not fail at times, then one has not challenged himself."
Ferdinand Porsche


26 apr 2024 14:33
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 6 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
cron
   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.