Switch to full style
Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
Gesloten onderwerp

Porsche Boxster S (2002)

18 apr 2017 15:44

Na lang wikken en wegen heb ik toch besloten mijn Boxster S te verkopen. Na aanschaf van de Audi S4 merk ik dat ik de Porsche steeds minder gebruik (sorry jongens...), en dat vind ik toch wel zonde. ben ook een beetje uitgekeken op het open rijden.

Het is een Boxster S ingevoerd (door vorige eigenaar) uit DLD. De auto heeft de volgende gegevens/opties:

Bouwjaar: juli 2002, APK tot medio december 2017
Km stand: ca. 133.600
Kleur: basalt zwart

Auto heeft volledige onderhouds historie. Ordner vol met rekeningen, zelfs uit de "Duitse periode". In de tijd dat ik de auto heb, heb ik buiten het normale onderhoud, de volgende zaken aangepakt:
IMS lager preventief vervangen (bij 119.000 km, door vd Gugten);
Cargraphic uitlaat gemonteerd (ook bij vd Gugten);
Olieafscheider vervangen (bij 120.000 km)
Dynamo vervangen.

Auto heeft de volgende opties:
Fabrieks hardtop in kleur van de auto, met beschermhoes voor de hardtop en verrijdbare standaard;
Binnenhoes met Porsche logo;
Naast de originele velgenset, een velgenset welke nu gemonteerd is (zie foto's);
6 kanaals versterker, met luidsprekers gemonteerd in de opbergruimte achter de stoelen;
Volleder interieur;
Type aanduiding op achterklep, uitgevoerd in de letters van de laatste Porsche modellen (3e foto);
PCM 1 met navigatie;
handgeschakeld.

Ik zal wellicht nog wel iets vergeten zijn, maar dat vul ik nog wel aan.

Vraagprijs 15.986 euro

Voor de snelle beslissers: Limited Edition Porsche Boxster chronograaf is bij de prijs inbegrepen :D :D

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Laatst bijgewerkt door frans44 op 18 apr 2017 17:54, in totaal 2 keer bewerkt.

Re: Porsche Boxster S (2002)

18 apr 2017 16:02

Je bent het type schakelpook vergeten.... automaat of handbak? :roll:

Re: Porsche Boxster S (2002)

18 apr 2017 16:17

thanks, zal het aanpassen :D

Re: Porsche Boxster S (2002)

18 apr 2017 17:27

Dat is een nette prijs, Frans :thumleft:


Succes met de verkoop :!:

Re: Porsche Boxster S (2002)

22 apr 2017 20:58

Op marktplaats zien staan. In die advertentie niet duidelijk dat het om een S gaat...

Re: Porsche Boxster S (2002)

23 apr 2017 17:46

Inderdaad niet zo duidelijk. Inmiddels aangepast. Bedankt voor je opmerkzaamheid ;-)

Re: Porsche Boxster S (2002)

30 apr 2017 20:49

Auto is inmiddels verkocht via MP. Kan slotje op.
Gesloten onderwerp