Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 16:34



Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Porsche Boxster S :: 2001 :: 162k km 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
986 S
040
Bericht Re: Porsche Boxster S :: 2001 :: 162k km
Precies Horn. En Paulus, handelaren zullen blij zijn met jouw code. Mijn ervaring is dat meeste gewoon meewerken aan proefrit als je serieus in de markt bent voor de betreffende auto. Testpiloten herkennen ze waarschijnlijk ook wel.


25 aug 2017 11:21
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Porsche Boxster S :: 2001 :: 162k km
Frits77 schreef:
Testpiloten herkennen ze waarschijnlijk ook wel.


Als dat nou eens zo zou zijn hè! Ik heb lui aan de deur gehad met de meest interessante blaatverhalen, die bij nader inzien werkelijk geen cent te makken hadden. Geloof me, dat zie je er aan de buitenkant niet aan af. Snel willen proefrijden zonder goed notie van auto en historie te hebben genomen, dat riekt daarentegen wel.


25 aug 2017 11:30
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht Re: Porsche Boxster S :: 2001 :: 162k km
horn schreef:
het hoort op de manier waar beide partijen zich in kunnen vinden. wat mij betreft.
Mee eens :thumleft:

Zowel verkoper als potentiële koper hebben blijkbaar geen probleem met de gang van zaken en niet betrokkenen maken er een probleem van :shock: :scratch:
_________________________________________
Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster! Afbeelding


25 aug 2017 12:06
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Porsche Boxster S :: 2001 :: 162k km
Snap het ook niet allemaal.

Ik heb ook wel eens dat ik een auto zie die helemaal aan mijn eisen voldoet maar die het toch niet wordt.

Heeft ook met gevoel te maken, als het gevoel niet juist is dan koop je hem niet, wat dus misschien in dit geval ook zo is.


25 aug 2017 12:59
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Administratief medewerker
Meppel
Bericht Re: Porsche Boxster S :: 2001 :: 162k km
Een ieder is vrij om de keuzes te maken die die wil maken, heb netjes van jeroen een bericht gehad dat hij een andere boxster gekocht heeft. Wellicht stelt hij deze voor op het forum. Goed om te weten dat er nog meer enthousiastelingen zijn die de weg naar dit forum weten te vinden.

Wat betreft mijn persoonlijke mening over een proefrit, aangezien deze mensen bij mij niet dagelijk op de stoep staan valt daar altijd over te praten. Echter heb je altijd op voorhand een dubbele natuurlijke selectie.
Ten eerste tijdens telefonisch contact wanneer iemand een afspraak wil maken, daarna op het moment dat je naast de auto staat, of binnen aan de koffie zit en over de auto spreekt. Dan bepaal je voor jezelf welke kant het op gaat. Wanneer iemand (porsche liefhebber) langskomt voor een bezichtiging zal een proefrit met mij ernaast ten allte tijde mogelijk zijn mits deze persoon in acht neemt hoe je met het eigendom van iemand anders omgaat.
(Lees, heb eens een Subaru Impreza 2.0 WRX verkocht waarbij een persoon meende de oprit af te moeten draaien en in een woonwijk met kinderen het pedaal volledig te moeten "floren" en dus volgas weg te rijden en op te trekken. Afgezien van het feit dat je een auto gewoon conform voorschrift warm rijdt is het ook nog gewoon gevaarlijk. Heb deze persoon ook verzicht gelijk uit te stappen en te vertrekken.) Met jeroen was dit vanzelfsprekend geen enkel probleem en hebben we erg leuk gesproken tijdens de rit (ook erna), tenslotte is er een gezamelijke interesse welke meer dan genoeg gespreksstof biedt.

Heb gedurende de vakantieperiode een aantal plaatjes gemaakt van de boxster die ik jullie niet wil onthouden:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Mvg,

Rene Dekker
_________________________________________
Een uur in de file duurt langer dan 2 uur autorijden


04 sep 2017 13:09
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Administratief medewerker
Meppel
Bericht Re: Porsche Boxster S :: 2001 :: 162k km
Prijsverlaging naar 12.999 euro
_________________________________________
Een uur in de file duurt langer dan 2 uur autorijden


24 sep 2017 20:30
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 993 ex 996
Bericht Re: Porsche Boxster S :: 2001 :: 162k km
zou ook ff de prijs in de eerste post aanpassen :salut:

suc6 met de verkoop


24 sep 2017 21:55
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Administratief medewerker
Meppel
Bericht Re: Porsche Boxster S :: 2001 :: 162k km
Thanks! Heb het aangepast.
_________________________________________
Een uur in de file duurt langer dan 2 uur autorijden


24 sep 2017 22:20
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Administratief medewerker
Meppel
Bericht Re: Porsche Boxster S :: 2001 :: 162k km
Nog even een aanvulling:

Tegen een meerprijs heb ik een hardtop in kleur beschikbaar.
_________________________________________
Een uur in de file duurt langer dan 2 uur autorijden


10 okt 2017 8:30
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Administratief medewerker
Meppel
Bericht Re: Porsche Boxster S :: 2001 :: 162k km
Mag een slotje op. Verkocht via ander medium.
_________________________________________
Een uur in de file duurt langer dan 2 uur autorijden


10 nov 2017 9:05
Profiel Facebook 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.