Switch to full style
Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
Plaats een reactie

VERKOCHT Porsche 968 coupe metallic groen uit 1992

07 okt 2017 22:16

Porsche 968 coupe metallic groen uit 1992

https://myalbum.com/album/81xcGmRhUrVk

Doodzonde maar vanwege leaseauto en geen stalling binnen meer en bovenal rijd ik er te weinig mee is het maar het slimste om mijn 968 in de verkoop te zetten.
Daarom aan te bieden met en zonder uitdeuken van voorscherm en deels overspuiten door vakman + skirts rubbers vernieuwen. Prijsopgave 1000,- enkel deuk met scherm overspuiten. Of 2566,- voor algehele opfris incl weghalen deuk.

Vraagprijs 9000 Euro
Kilometerstand 221.000 + (teller 2014 defect)
Historie- Facturen compleet
Bijzonderheden: motor gereviseerd 2 nieuwe nokkenassen incl glijplaatjes en ketting - airco gedemonteerd (race bracket)

- Bak goed want schakelt lekker, ook koud. (olieverbruik 1 op 10.000 -12.000) Stil bij koude start.
- Motor echt goed (gereviseerd in 2007 oa 2 nieuwe nokkenassen en glijplaatjes en alle)
- Auto rijdt nog steeds erg lekker zonder piepen of kraken. (op winterpiep in linkerdeur na)

- Carroserie bovenzijde: Redelijk met 1 deuk voorzijde spatscherm=> daarom aan te bieden met en zonder uitdeuken van scherm
- Carroserie onderzijde: Beperkt aangetast door roest aan onderzijde want ieder jaar tectyl en vele jaren binnen gestaan (onder motorkap voor de motor meer roest)
- 2 series 16" velgen met oude zomer en winterbanden
- Remmen gereviseerd / Achterklep gereviseerd / Speling stuur opgeheven, kniekoppeling vervangen / dempers voor / koppeling vervangen / roestig ophangpunt voor opnieuw stuk ingelast door vakman
- Afhangende deur gesteld
- RVS uitlaat (2004)?
- Startmotor / dynamo/ stuurbekrachtigingspomp en -koeler vervangen.
- achterlichten vervangen. Nu Japanse achterlichten volgens een kenner.
- Interieur stoelen en achterbank vervangen
- APK tot okt 2018

Wat mankeert er aan?
- Uiterlijk niet meer ongeschonden. Daarom aanbieden met en zonder uitdeuken en deels overspuiten.
- 1 sleutel verloren
- Airco gedemonteerd want montage-oog afgebroken, alle riemen vervangen destijds nu racing bracket
- Temperatuurmeter (alleen de meter) "flippert" soms bij warme motor.
- Banden oud
- Marter heeft remleiding doorgeknaagd (stalling 2015- 2016 in Bayern) . Alle remleidingen inmiddels vervangen. Daardoor voor t eerst problemen met APK gehad dit jaar.
- Km teller bij 221.000 defect
- Rubbers tussen skirts en body en skirts zelf.
Laatst bijgewerkt door Henk Timme op 13 okt 2017 22:47, in totaal 1 keer bewerkt.

Re: Porsche 968 coupe metallic groen uit 1992

07 okt 2017 23:21

Hoi Henk, vind hem eigenlijk best mooi, vergeet z'n leeftijd niet hè?!

Volgens mij bied je hem veel te goedkoop aan, zeker als de motor zo fris is en er een knappe onderhoudshistorie bij zit.
Ik zou investeren in een knappe reparatie (voorscherm goed herstellen en wat rubbers vervangen) een paar knappe foto's en er minimaal € 15.000 voor vragen. :popcorn:

succes met de verkoop :thumleft:

Re: Porsche 968 coupe metallic groen uit 1992

08 okt 2017 8:38

Leuke auto wel! Ik stuur je even een PB.

Re: Porsche 968 coupe metallic groen uit 1992

08 okt 2017 10:58

Voor dat geld kan je hem blind kopen, is morgen weg

Re: Porsche 968 coupe metallic groen uit 1992

08 okt 2017 11:31

Uit een eerder bericht lees ik dat de auto in 2008 een 240.000 km heeft gehad.
Klopt het dan wel dat de tellerstand in 2014 bij 221.000 km defect is gegaan ?

Re: VERKOCHT Porsche 968 coupe metallic groen uit 1992

22 okt 2017 11:51

Hoi Henk, zo makkelijk kom je er niet mee weg! Doe eens wat details? Blijft hij in NL, verkocht aan particulier? Bekende van hier?

Re: VERKOCHT Porsche 968 coupe metallic groen uit 1992

22 okt 2017 12:19

ging niet helemaal soepel als ik het goed heb gelezen :popcorn:
Plaats een reactie