Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 15:56



Antwoord op onderwerp  [ 56 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Cayman S 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Defender 110, Landrover 90, Boxster 986, Boxster 987, Cayman S 987.2 Boxster 981
Woudrichem
Bericht Cayman S
Goedemiddag,

is er iemand bekend met deze Cayman S, zou uit de buurt van R'dam moeten komen?

https://www.autoscout24.nl/aanbod/porsc ... ?cldtidx=2

Alle info welkom

groetjes, Edwin


21 nov 2018 18:09
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Cayman S
Ik ben ooit eens bij vaartland binnen geweest, maar die verkoper dacht dat als je in “werkkleding” loopt geen BMW kan betalen........ daarna er nooit meer geweest! :scratch:

Dus nette pak aan en gaan kijken :mrgreen: :mrgreen:


21 nov 2018 19:41
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche Macan S
Bergambacht
Bericht Re: Cayman S
Het is niet je vraag maar toch een reactie:

Ik woon een dorp verder en is een bijzonder bedrijf.
Verkopen rustig een auto met vier verschillende banden eronder en een mix van zomer- en winter (aan mijn zwager destijds een digibeet op autovlak).
Qua afleverbeurt en garantie ook een geval apart daar, wel/niet etc. enz alles goed voor jezelf op een rijtje zetten.

Zijn destijds ook gestart in Stolwijk, gegroeid als een raket en altijd veel, heel veel auto's op en om het pand.
Lijken nu in rustiger vaarwater te zitten en hebben zeer recent de buitenzijde aangepakt qua signing etc.

Ik ken de auto niet maar als je alles zo beziet, ziet er keurig uit, mooie kilometerstand en prijs is ook niet gek.
Ik zou gaan kijken en wens je veel succes!


21 nov 2018 20:14
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
ex. '77 911S US Targa __ex. '07 Cayenne__ ____'96 993 C4S____ ____’07 997 C2S____ ____’10 LP560-4____
Nederland
Bericht Re: Cayman S
Gewoon een AKK verlangen en bij Johan vd. Gugten brengen in Bodegraven. Die licht ‘m dan wel door voor je. Koop zelf altijd graag op emotie en redelijk impulsief. Johan behoedt me altijd van gekke aankopen. :wink:
Maar kan voor die tijd wel even informeren bij de eigenaar van Vaartland, die ken ik wel...
_________________________________________
IF IT ROLLS, THEN RACE IT!


21 nov 2018 20:20
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
993 4S, VTX1800N Twente
Bericht Re: Cayman S
Inderdaad een AKK laten doen.

Op internet zeer wisselende reactie te lezen van Vaartland. Van zeer positief tot uitermate negatief. Vind dit vaak lastig. Mensen hebben over het algemeen vaak de neiging om slechte ervaringen eerder te delen dan de positieve. Ga op je eigen gevoel af en met een AKK loop je naar mijn idee minder risico.

Op de foto zo wel een mooie wagen Edwin :thumleft: Succes met je beslissing/zoektocht :thumleft:
_________________________________________
Don't drive faster than your angel can fly
- Twentse Arretjes Rit -
http://www.instagram.com/twentsearretjesrit


21 nov 2018 22:44
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Verleden: Porsche Boxster S 987 2006 Porsche Cayman S 987 mk2 2009 Heden: Porsche Boxster 981 GTS 2015
Bericht Re: Cayman S
Ken het bedrijf, ik zou even wachten tot een super mega jackpot actie. Kun je een leuke korting krijgen.
Nee zonder gekheid, een keer naar een auto wezen kijken, kreeg toen het volgende te horen. Ah u heeft de prijs van vorige week gezien, dat was tijdens de super mega jackpot actie. Helaas geld die prijs nu niet meer en is de auto even 2k duurder.
Verder wel een mooie Cayman met weinig kilometers voor mooi geld! :D


21 nov 2018 23:18
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
Bericht Re: Cayman S
Haha, dat is ook een manier van verkopen. Kansloos, dat wel


21 nov 2018 23:30
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
ex. '77 911S US Targa __ex. '07 Cayenne__ ____'96 993 C4S____ ____’07 997 C2S____ ____’10 LP560-4____
Nederland
Bericht Re: Cayman S
Kennis van me geappt die daar parttime werkt. Is nog niet zo lang binnen, maar lijkt idd net karretje. Hij kende de auto nog niet goed. Gewoon die akk. En bij twijfel niet doen. Op het web altijd positieve en negatieve reacties te lezen, ook over dealers. Dus gewoon iemand mee laten kijken met verstand van zaken en waar je zelf vertrouwen in hebt.
_________________________________________
IF IT ROLLS, THEN RACE IT!


22 nov 2018 0:48
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 C4 ''00 955 4.5 V8 Turbo ''03, ex 2x 996 C2' ex 957 4.8 S, ex 968
Gelderland
Bericht Re: Cayman S
Zijn typische handelaren die goede en slechte auto’s voor nagenoeg zelfde prijs verkopen. Met een beetje geluk heb je een goede koop. Van garantie moet je niet veel voorstellen en met aflever afspraken heb ik ook slechte ervaringen mee.

Zo zou de aangekochte auto bij aflevering een nieuwe accu krijgen en twee nieuwe A merk banden.
De nieuwe accu werd opgeladen oude accu en de achterbanden werden vervangen voor gebruikte exemplaren.
Je kan er best zaken mee doen maar wees scherp en koop er echt niets zonder akk.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


22 nov 2018 2:17
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Cayman S
Een BMW 745D gekocht bij Vaartland, binnen no-time wat technische problemen. Fout van mijn kant is dat ik geen AKK heb laten doen, dat geef ik toe.

Problemen ook niet netjes opgelost/afgehandeld. ontzettend bot te woord gestaan bij melden er van.


22 nov 2018 8:40
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Defender 110, Landrover 90, Boxster 986, Boxster 987, Cayman S 987.2 Boxster 981
Woudrichem
Bericht Re: Cayman S
Heel erg bedankt hoor graag meer van de Vaartland insiders indien mogelijk, nu dacht ik aan van den Berg in Apeldoorn voor de AKK, is dat een goede keus? Ik deze mensen niet, misschien iemand van jullie?
Dank jullie wel,
Edwin


22 nov 2018 12:08
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht Re: Cayman S
De oude van den Berg was goeie vent, zat altijd aan het kanaal. Moet zeggen dat ik zijn zoon wel een hork vindt. Heeft destijds de volledige motorrevisie van de 964 van buurman gedaan. Weet wel goed waar het overgaat en dat is veel belangrijker!

Kunt evt ook voor Huisman in Lieren kiezen. Kennis van zaken en weet veel details van de 911.
_________________________________________
Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan


22 nov 2018 13:15
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Defender 110, Landrover 90, Boxster 986, Boxster 987, Cayman S 987.2 Boxster 981
Woudrichem
Bericht Re: Cayman S
Hoi Marco,
dank je wel, Dat is Fred Huisman toch?
Ik zal eens contact opnemen met Huisman.
groet Edwin


22 nov 2018 13:23
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht Re: Cayman S
Zou eerst maar eens informeren of een AKK uberhaupt toch de mogelijkheden behoort
_________________________________________
'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'


22 nov 2018 15:10
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
993 4S, VTX1800N Twente
Bericht Re: Cayman S
Zou zeer vreemd zijn wanneer een AKK niet tot de mogelijkheid behoort. Ik zou gelijk afhaken.
_________________________________________
Don't drive faster than your angel can fly
- Twentse Arretjes Rit -
http://www.instagram.com/twentsearretjesrit


22 nov 2018 15:48
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
BMWX5 BMWe36M3 986 BoxsterS
Nieuwerkerk ad IJssel
Bericht Re: Cayman S
Als die auto in vestiging Stolwijk staat, mag je blij zijn als je deze al mee krijgt naar vd Gugten voor AKK.
Een AKK veel verder weg gaan ze vast al helemaal niet mee akkoord.

In het verleden eens een aantal keer door de showroom gelopen en het zijn stereotype handelaren, dus ogen en oren goed gebruiken en iedere afspraak op papier laten zetten.

Ik zou er niet snel een auto kopen, maar je kan geluk hebben.


22 nov 2018 16:15
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 MK2 Targa
Etten-Leur
Bericht Re: Cayman S
Heran schreef:
Zou zeer vreemd zijn wanneer een AKK niet tot de mogelijkheid behoort. Ik zou gelijk afhaken.


Ik heb het toch al 2x aan de hand gehad.

Eerste keer bij een Cayman waar een FLINKE motorrevisie aan moest gebeuren (eigenaar melde zich hier later op het forum)

Tweede keer bij een 996 Turbo met een twijfelachtige servicehistorie, wel bij een gerennomeerd adres.

Succes met de zoektocht.


22 nov 2018 16:24
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Defender 110, Landrover 90, Boxster 986, Boxster 987, Cayman S 987.2 Boxster 981
Woudrichem
Bericht Re: Cayman S
Dank voor jullie input!
De auto staat in Apeldoorn, (Bovag garantie is waar Vaartland slecht op scoort, achten jullie Bovag belangrijk?)
AKK is geen probleem, fikse motor revisie?, zelfs na een AKK? :oops: was dat een Cayman S, wat was het probleem?
vandaar van den Berg of Huisman te Apeldoorn, (Schmidt Oss is jammer genoeg niet toegestaan, te ver vanuit Apeldoorn)
Weten jullie of de Porsche letters (vind ik zelf wat te) makkelijk te verwijderen zijn?
Groet,
Edwin


22 nov 2018 16:34
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
987.2 Cayman S
Roosendaal
Bericht Re: Cayman S
Mooi exemplaar zo vanaf de foto. De S-en van de 2e generatie 987 zijn schaars, zou zeker een AKK er aan wagen als je interesse hebt.
En die letters zijn er zo af, beetje opwarmen en een flosdraadje er onderdoor.
_________________________________________
"...indrukwekkend, collega...maar werkt het ook in theorie?..."


22 nov 2018 17:10
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht Re: Cayman S
Edy schreef:
Hoi Marco,
dank je wel, Dat is Fred Huisman toch?
Ik zal eens contact opnemen met Huisman.
groet Edwin



Klopt inderdaad, Fred Huisman. Heeft een mooie boerderij met een werkplaats naast zijn huis. Achterin de werkplaats 2 bruggen voor onderhoud. Voorin een wirwar van Porsches en Aries. O ja, naast de bruggen een ruimte waar de motoren onder handen genomen worden :cheers: .
_________________________________________
Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan


22 nov 2018 20:18
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Defender 110, Landrover 90, Boxster 986, Boxster 987, Cayman S 987.2 Boxster 981
Woudrichem
Bericht Re: Cayman S
Dank je wel Marco,
heb Fred reeds een email gestuurd maar ik zal hem morgen bellen,
om de AKK mogelijkheden te bespreken,
:D Krijg dank zij jullie input wel meer zin deze auto te kopen :thumleft:


22 nov 2018 21:17
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht Re: Cayman S
Ben benieuwd of het wat is. Erg mooie kleurencombinatie trouwens. Zou er geen vast dak op zitten dan zou die zo bij mij in de garage gezet mogen worden :ba:
_________________________________________
Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan


22 nov 2018 21:41
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Defender 110, Landrover 90, Boxster 986, Boxster 987, Cayman S 987.2 Boxster 981
Woudrichem
Bericht Re: Cayman S
Marco,
twijfel ook inderdaad wel of ik het cabrio gevoel niet te veel ga missen :pale:
Als een daily driver is het wel vaak vroeg in de morgen en laat in de avond te fris
maar zeker met mazzel een weekend dag of Porsche rit is open een genot.
Zeker dit jaar veel open kunnen rijden :drive:


22 nov 2018 21:47
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Defender 110, Landrover 90, Boxster 986, Boxster 987, Cayman S 987.2 Boxster 981
Woudrichem
Bericht Re: Cayman S
Update;
Maandag, afspraak voor een AKK bij Huisman en proefrit.
Ik laat het uiteraard weten
Fijn weekend,
Edwin


23 nov 2018 12:52
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Defender 110, Landrover 90, Boxster 986, Boxster 987, Cayman S 987.2 Boxster 981
Woudrichem
Bericht Re: Cayman S
Tussenstand,
1,5 jaar geleden ivm met te hoge snelheid :| mijn rijbewijs kwijt geweest (2 weken)
Bij nieuwe autoverzekering, is er geen daardoor geen normale acceptatie mogelijk. De komende 5 jaar :cry:
Weet er iemand een verzekeringmaatschappij die daar wat meer begrip voor heeft, zonder absurde premie te vragen?

Ik hoor graag, :idea:

Edwin


23 nov 2018 13:26
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 56 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.