Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 apr 2024 1:51



Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 7 berichten ] 
Porsche Boxster S 2004 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht Porsche Boxster S 2004
Hierbij mijn Boxster S aangeboden. Na lang twijfelen toch besloten om de Porsche van te koop te zetten. Sinds 1,5 jaar mag ik genieten van een zoontje. Ik merk dat de laatste 2 jaar de gemaakte kilometers drastisch zijn afgenomen. Menig zullen deze situatie herkennen.

- Type: Porsche Boxster S
- Vraagprijs: 17.986,-
- Bouwjaar: 2004 origineel NL
- Kleur: antraciet grijs (lm7x e7)
- Interieur: Zwart volleder
- Kilometerstand: 111.000 (kan iets oplopen)
- Historie: Boekje ingevuld. (vanaf 2015 al mijn facturen)onderhoud bij vd Gugten
- Bijzonderheden: cargraphic uitlaat, rial Daytona's 19 inch 8,5 en 10j (originele 17 inch ook aanwezig) striping aan de zijkant(Porsche)

In augustus 2015 gekocht bij cabrioland te Den Haag. Toen met een kilometerstand van 88k. Voor de napcheckers, kilometerstand geeft met de nap check geen oordeel aan. Dit komt door een foutieve ingeving. Er werd mij verteld dat de auto langere tijd stil gestaan had en toen waarschijnlijk verkeerd is ingegeven. Gezien de staat van de auto leek het mij aannemelijk. Heeft mij niet gestoord en doet de auto naar mijn idee geen afbreuk.

-2015 schijven en blokken vervangen, rial Daytona aangeschaft.
-2016 ims lager vervangen, cargraphic uitlaat + regulier onderhoud
-2017 regulier onderhoud + airco condensor's vervangen (beide)
-2018 nieuwe Michelin pilot sport (voor met N codering, achter niet ivm de maat) 235/35/19 en 265/30/19, wat uitlaatklemmen voor de apk

De Boxster is in erg nette staat. Uiteraard zitten er gebruikerssporen op. Wat je verwacht van een auto met deze kilometerstand en jaartal. Heeft bij mij altijd binnen gestaan.
Keuringen zijn toegestaan. Vd Gugten is op de hoogte dat de auto te koop staat voor eventuele vragen. Ik probeer van het weekend goede en duidelijke foto's te maken.

Wie niet kan wachten :wink: mag mij contacten via mail of 0646710591.

Groeten,

Yann van Vliet
_________________________________________
Boxster S '04


21 feb 2019 19:03
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Porsche Boxster S 2004
Toch alvast wat foto's
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

linkje naar het voorsteltopic
viewtopic.php?f=23&t=45402&start=100


21 feb 2019 22:05
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
BMWX5 BMWe36M3 986 BoxsterS
Nieuwerkerk ad IJssel
Bericht Re: Porsche Boxster S 2004
Nice!

Toevallig een soundclip van de Cargraphics? Ik twijfel nog tussen de Carnewal bypass of de Cargraphics onder mijn S'je.

GLWS! :thumleft:


22 feb 2019 13:11
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
924
Den Bosch
Bericht Re: Porsche Boxster S 2004
Lekker modelletje !
_________________________________________
My other ride is a Volvo


22 feb 2019 18:59
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
986 S
040
Bericht Re: Porsche Boxster S 2004
Mooie Boxster! Reden verkoop herkenbaar. Dochterlief is bijna 6 maanden. Vorig weekend: even rondje rijden en foto's maken voor verkoop. 10 minuten later: foto's komt nog wel. Nog 10 minuten later: verkoop komt nog wel... :)
Succes met de verkoop!


22 feb 2019 20:42
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Porsche Boxster S 2004
Helaas geen soundclip. Wel eens geprobeerd maar het geluid komt niet mooi door op een iphone :mrgreen:
2 jaar geleden een boxster gehoord met een carnewal uitlaat maar was mij te luid. Cargraphic is in mijn ogen(oren) precies goed.

Vanmorgen wat foto's geschoten. Toch een dubbel gevoel :roll:

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding


Vergeten te vermelden: zit een originele binnenhoes bij incl Posche tas.
Te bezichtigen in het pittoreske Sommelsdijk.
Eventueel in te ruilen op een duitse sedan(coupe) benzine, automaat met bijbetaling. Bijv: Mercedes w210, Bmw e34 etc


24 feb 2019 13:58
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Porsche Boxster S 2004
Verkocht via marktplaats. Wordt vrijdag opgehaald
_________________________________________
Boxster S '04


01 maart 2019 15:33
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 7 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.