Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 maart 2024 4:08



Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 85 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Te Koop Porsche 964 C2 1991 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 4S cabrio ex 964 cabrio 92 midnight blue
Bericht Re: Te Koop Porsche 964 C2 1991
Het is een onderhandelings techniek van de Duitser. Eerst heel enthousiast reageren op alles en als het moment daar is op allerlei zaken gaan zeuren .Willem laat je niet gek maken succes met de vekoop
_________________________________________
don't drive faster than your guardian angel can fly


28 apr 2019 9:44
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Te Koop Porsche 964 C2 1991
996Tom schreef:
Géén airco, géén schuifdak en geen achterwisser dragen bij aan een lager gewicht van de auto. 'leichtbau' bestuurder doet de rest. Simpel, toch? :-)
Hoop dat er wat moois (met 4 wielen) voor terug komt vriend

Nou ja, A/C kost gewoon vermogen (zelfs als hij uit staat) en een schuifdak kost stijfheid en een lagere hemel (probleem voor de langere piloot met helm).
Die achterruitenwisser: ik zou het niet weten.


28 apr 2019 19:12
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964 C2 nu 'n VW T2b Pickup
Keistad
Bericht Re: Te Koop Porsche 964 C2 1991
renetrzes schreef:
Het is een onderhandelings techniek van de Duitser. Eerst heel enthousiast reageren op alles en als het moment daar is op allerlei zaken gaan zeuren .Willem laat je niet gek maken succes met de verkoop


Rene, ik heb ruim 20 jaar auto's verkocht en zit nu ruim 10 jaar later nog in de verkoop 8) (B2B in equipment) maar
ik laat mij echt niet meer gek maken, het verkoop-"trucje" is in alle gevallen hetzelfde. :D


Laatst bijgewerkt door WillemB op 28 apr 2019 20:00, in totaal 1 keer bewerkt.



28 apr 2019 19:51
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964 C2 nu 'n VW T2b Pickup
Keistad
Bericht Re: Te Koop Porsche 964 C2 1991
996Tom schreef:
Hoop dat er wat moois (met 4 wielen) voor terug komt vriend


Daar heb ik al wel wat gedachten over, maar ga ik hier nog niet ventileren omdat A) ik eerst de 964 kwijt wil zijn en B) er nog iets loopt met de verkoop van het ouderlijk huis waarvan ik hoop dat dit nog dit jaar afgerond kan worden.

Als dat alles achter de rug is ga ik wel eens verder kijken wat de mogelijkheden zijn.


28 apr 2019 19:58
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964 C2 nu 'n VW T2b Pickup
Keistad
Bericht Re: Te Koop Porsche 964 C2 1991
Kreeg maandagavond laat een mail van m'n Duitse geïnteresseerde voor de 964 dat hij het hele weekeinde strijd met zichzelf
had gehad of hij nu airco in z'n 964 wilde hebben maar dat de voorkeur voor airco toch gewonnen had :bang:

Ik kon vanmorgen dus uitslapen i.p.v. al vroeg op het station staan... :wink:

Gezien het aanbod van 964-tjes hier de laatste tijd zal het nog wel ff duren........, maar ik heb geen haast. Als
in ons nieuwe huis e.e.a. op orde is zal ik de 6 cilinders weer eens schoon blazen :drive:


01 mei 2019 0:01
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: Te Koop Porsche 964 C2 1991
WillemB schreef:
een mail



'n telefoontje was wel zo netjes geweest.
Als je de mail niet gelezen had, had je toch voor niks bij het station gestaan :scratch:


01 mei 2019 10:56
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964 C2 nu 'n VW T2b Pickup
Keistad
Bericht Re: Te Koop Porsche 964 C2 1991
Besloten de 964 ook hier uit de verkoop te halen, was al langere tijd van de openbare sites gehaald.

Reden.......nog steeds hevig twijfel of ik er wel goed aan deed.... :roll: :lol:

Na een stevige rekening :pale: van de grote beurt, APK, Olie, filters, kleppen stellen, nieuwe warmtewisselaars en katalysator etc etc etc besloten zelf nog maar een paar jaar van de 964 te genieten :wink:

Mag dus een slotje op........


29 okt 2019 23:08
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: Te Koop Porsche 964 C2 1991
Goed nieuws Willem, maar ze zijn op dit moment ook onverkoopbaar, uitzonderingen daar gelaten. :?


29 okt 2019 23:17
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964 C2 nu 'n VW T2b Pickup
Keistad
Bericht Re: Te Koop Porsche 964 C2 1991
Nou ik had hem ook niet geprijsd volgens het Priced to sell princiepe, maar werd wel verrast door de markt direct na het posten van m´n verkooptopic.

Ook de taxatie in Juni bevestigde het markt beeld, maar ik wil hem eigenlijk gewoon niet kwijt.... 8)


29 okt 2019 23:48
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: Te Koop Porsche 964 C2 1991
WillemB schreef:
... wel verrast door de markt direct na het posten van m´n verkooptopic.


Die markt was al zo voordat jij je advertentie plaatste ;)

Topic op slot.

Mocht je toch besluiten 'm te willen verkopen, plaats dan maar een nieuwe advertentie - of geef even aan dat deze van het slot af mag.


Geniet er van :drive:


30 okt 2019 10:40
Profiel WWW Facebook 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 85 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
cron
   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.