Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 maart 2024 3:46



Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 7 berichten ] 
Te Koop: 987 Boxster S 3.2 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
^^^^ Deze ^^^^
Amsterdam
Bericht Te Koop: 987 Boxster S 3.2
Hi all,

Na meer dan acht jaar puur genot moet ook ik er aan geloven. Mijn eerste kind komt er begin volgend jaar aan, waardoor ik op zoek moet naar iets met een achterbank en ruimte voor alles wat de moedermaffia je tegenwoordig aanpraat. Je vraagt je toch af hoe je zelf in godsnaam zonder problemen groot geworden bent, maar dat is weer een heel andere discussie.

Omdat ik het bij één auto wil houden, betekent dit dat mijn Boxster S te koop is. Het is een 3.2 uit mei 2006. Ik heb deze auto in mei 2011 met 72.000 km op de teller van de eerste eigenaar in Italië gekocht. In de jaren daarna heb ik zo lang als dat het mogelijk was, de Boxster in de Porsche Approved garantie gehad. Al het onderhoud is door de Porsche dealer zelf uitgevoerd, wat keurig in het onderhoudsboekje staat aangegeven. Het meest recente onderhoud is een grote beurt waarbij ook de aandrijfriem vervangen is. Dit is in april 2019 bij PCA geweest. Van alle handelingen sinds mei 2011 zijn de facturen keurig bewaard, zodat alles volledig inzichtelijk is. Inmiddels staat er 260.000 km op de teller en ben ik verrast door het gemak waarmee de auto rijdt. Normaal gesproken ben ik altijd wat huiverig voor hoge kilometerstanden, maar mijn onderhoudskosten vallen reuze mee. Wellicht komt het doordat ik de Boxster voor woon/werk verkeer gebruik en daarmee veel snelwegkilometers maak, misschien komt het doordat de auto altijd keurig op tijd zijn onderhoud heeft gekregen en dit onderhoud door de dealer zelf is uitgevoerd, of is het een combinatie van beiden.

De Porsche is technisch in top staat. Cosmetisch zijn er gebruikssporen zichtbaar, wat niet gek is voor een auto van 13 jaar oud. Op de achterbumper zit een kleine schaafplek, op de voorbumper zit een oneffenheid. Beide zijn op bijgevoegde foto's te zien.

Naast de rijke standaarduitrusting beschikt de Boxster over de volgende opties:
C07: Graphite cabriolet roof fittings
X70: Stainless steel door entry guards with logo
026: Silver faced stopwatch
288: Headlamp washer
407: 19" SportDesign wheels
424: CD compartment
435: Grained leather steering wheel with round center design
490: Sound system A.S.K.
502: Produced at Valmet plant in Uusikaupunki, Finland
551: Wind deflector
573: Automatic air conditioning
584: Storage box on engine cover
601: Xenon
639: Sport Chrono
692: CD changer
946: Leather seats with leatherette rear side

Daarnaast heb ik er na het invoeren een SCM Klasse III alarm in laten bouwen en heb ik een set originele 18" velgen met winterbanden aangeschaft.

Ik heb de Boxster de afgelopen jaren met veel plezier gereden en zou het geweldig vinden als deze bij een liefhebber terecht komt die er minstens net zoveel lol aan gaat beleven.

Op Autoscout vraag ik €18.987,-. Als ik er een forummer er een plezier mee kan doen, dan komt voor dat geld de set winterbanden op originele 18" velgen (met naafkapjes) ook mee. Dit vertegenwoordigt al snel een waarde van meer dan €1.000.

Uiteraard zijn aankoopkeuringen toegestaan.

Laat het mij weten als je vragen hebt!

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding


11 aug 2019 22:45
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
M140i
Bericht Re: Te Koop: 987 Boxster S 3.2
Prachtige auto, en keurig onderhoud gehad elke 30.000 km. Transparante advertentie :thumleft: Succes met de verkoop!
_________________________________________
In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas


12 aug 2019 18:28
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
^^^^ Deze ^^^^
Amsterdam
Bericht Re: Te Koop: 987 Boxster S 3.2
Na wat goede input van een forummer denk ik dat €18.987 een betere prijs is. Klopt het dat ik dit niet in het oorspronkelijke bericht kan aanpassen?


17 aug 2019 13:55
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 993 ex 996
Bericht Re: Te Koop: 987 Boxster S 3.2
Klopt dat kun je niet zelf .Ff aan de moderator vragen suc6 met de verkoop


17 aug 2019 15:24
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: Te Koop: 987 Boxster S 3.2
Ik heb de vraagprijs voor je aangepast.

Succes met de verkoop :!:
_________________________________________
In the Dutch mountains ...


17 aug 2019 17:16
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
^^^^ Deze ^^^^
Amsterdam
Bericht Re: Te Koop: 987 Boxster S 3.2
Dank allen. Als de aankoopkeuring geen rare bevindingen geeft wordt deze over twee weken ingeruild voor een Panamera!


05 sep 2019 19:56
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
^^^^ Deze ^^^^
Amsterdam
Bericht Re: Te Koop: 987 Boxster S 3.2
Hier mag een slotje op


19 okt 2019 13:40
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 7 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
cron
   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.