Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 apr 2024 7:47



Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nachtblauwe 968 coupe handgesch., lim.sper, werkende airco 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 4S Cabrio ex. 993 4S, ex. 964 C4, ex. 968
Nederland
Bericht Re: Nachtblauwe 968 coupe handgesch., lim.sper, werkende air
Mooie auto Sylvia :ba: . ...maar met de nieuwe “oude” 968 voor de deur blijft het probleem toch precies hetzelfde :D .
Jammer van het downgraden, maar de prijsdaling is dan natuurlijk OK.
Succes met de verkoop...... :thumleft:
_________________________________________
Fietste ik maar net zo hard als mijn Porsche!!!
https://manfredmilatoertocht.nl


29 dec 2019 12:29
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
911T ex. 924 CGT, 924 turbo, 997, 3.0 SC, 3x 968 en 996
Bericht Re: Nachtblauwe 968 coupe handgesch., lim.sper, werkende air
kristof schreef:
Is er evt interesse om een 924S in te ruilen?

Lionhunter schreef:
Helaas, inruil is geen optie (tenminste, als ik geen ruzie met mijn wederhelft wil). Onze zoon Michiel had dolgelukkig geweest van opnieuw een 924S


Het leven kan soms raar lopen...

De nachtblauwe 968 is nog steeds te koop, maar sinds vanmorgen staat er een rode 924S op de oprit... :shock:

Gelukkig was ik niet degene die de confrontatie met mijn wederhelft is aangegaan, maar mijn zoon Michiel :mrgreen: Toen Michiel van de vraag van Kristof hoorde, bleek dat hij veel spijt had van de verkoop van zijn oude zwarte 924S. Kristof had uiteindelijk geen interesse in inruil (de 968 is van 1994, niet interessant om nu in Belgie te rijden ivm wegenbelasting), dus heeft Michiel besloten om de auto van Kristof's vader alsnog zelf aan te kopen.

Dus ja, er is op dit moment nog steeds een probleem met voldoende beschutting (lees dak) voor het zooitje ongeregeld. Financieel scheelt het ons wel omdat Michiel hem zelf betaald en we hebben besloten om na verkoop van de nachtblauwe 968 een extra garage te bouwen. En Jan, het klopt dat de recente aankopen de initiële reden van verkoop teniet gedaan hebben, maar alsnog is geen van de Porsches mijn dagelijkse auto meer. Dat was een van de hoofdredenen. Tijd was een andere reden, maar het geeft ook wel weer een excuus om de komende jaren, voordat het door de milieulobby onmogelijk gemaakt wordt, met het hele gezin met de auto's mooie ritten te maken. Scheelt weer ruzie over wie er mag sturen.
:drive:

Een foto (van Facebook gelinkt, mogelijk dus niet voor iedereen zichtbaar)
Afbeelding

Afbeelding

De 968 slaapt nu tijdelijk buiten
Afbeelding
_________________________________________
Een erg hardnekkig virus, dat Porschevirus...


12 jan 2020 13:54
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Nachtblauwe 968 coupe handgesch., lim.sper, werkende air
968 is niet meer te koop volgens verkoopster. Eea aangepast en topic gesloten. :salut:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


03 jun 2020 13:18
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.