Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 maart 2024 17:58



Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 13 berichten ] 
Originele oer-Boxster 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 987S Tip; Ex-986 2.5
Berkel en Rodenrijs
Bericht Originele oer-Boxster
Na lang aarzelen, ga ik toch echt die upgrade doorzetten. Vandaar dat ik voorlopig alleen op PorscheForum mijn prachtige (natuurlijk...), oer-Boxster aanbied:

Porsche Boxster 2.5 - 1998
    Zwartmetallic & zwart leer
    124.000 km (aantoonbaar)
    Vraagprijs 12.986,-
    Historie: auto is 7 jaar in mijn bezit, maar ook de volledige historie van de vorige 3 eigenaars is bekend, oa ahv volledig gestempeld boekje. Recente APK. 3 jaar geleden zijn de koppeling en het IMS lager (preventief) vervangen. Koelsysteem 2 jaar geleden gereviseerd. Airconditioning is koud. Rondom Bridgestone banden met vrijwel nieuw profiel. Kap is helemaal origineel, een nieuw achterruitje zou mooi zijn

Kortom: een prachtig originele oer-Boxster. Alle aftermarket opties zijn terug te bouwen naar origineel, ik heb een Porsche 3-spaaks sportstuur geplaatst, de (rode) voorremmen en schijven van een 996 en hij is ge-desnorkeld, maar van alles worden de originele onderdelen (desgewenst) meegeleverd. Oh ja: de uitlaat is door Carnewal aangepast, dat hoor je wel, maar zie je niet.

Ik ga mooie foto's toevoegen, maar hier alvast een preview:

77317 75507 76530

Gratis Tamiya RC model...
77318


27 jul 2020 14:23
Profiel Facebook  Twitter 
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 987S Tip; Ex-986 2.5
Berkel en Rodenrijs
Bericht Re: Originele oer-Boxster
Zo dan...

77323 77324 77325 77326 77327 77328 77329 77330 77331 77332


28 jul 2020 17:09
Profiel Facebook  Twitter 
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
nu 993C2 en ex 964C4
Hoeksche Waard (Zuid-Holland)
Bericht Re: Originele oer-Boxster
Bart, succes met de verkoop van je Boxster en dan ?? upgrade naar die zwarte Cayman S ??


28 jul 2020 19:54
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 987S Tip; Ex-986 2.5
Berkel en Rodenrijs
Bericht Re: Originele oer-Boxster
Dank je wel Alfred! Genoeg te kiezen in elk geval. En ondertussen gewoon blijven genieten natuurlijk...


28 jul 2020 20:06
Profiel Facebook  Twitter 
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 987S Tip; Ex-986 2.5
Berkel en Rodenrijs
Bericht Re: Originele oer-Boxster
Black Monday price drop: 11.986. Proefrijden voor er wordt gestrooid. :thumleft:


06 dec 2020 14:24
Profiel Facebook  Twitter 
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 987S Tip; Ex-986 2.5
Berkel en Rodenrijs
Bericht Re: Originele oer-Boxster
OK, goede voornemens zijn leuk, maar dit jaar rijd ik de Vet Cool Man in een andere Porsche, dus gaat mijn Boxster nu in openbare verkoop...

Op Marktplaats voor € 13.986,-
Advertentie nummer m1647601094 -
MOD: Prijs in dit bericht toegevoegd en de directe link geveegd omdat het PF geen doorlnksite is :idea:

Gelukkig Nieuwjaar!

Zo snel mogelijk die spuit erin, dan kunnen we elkaar weer wat vaker live zien!


01 jan 2021 17:08
Profiel Facebook  Twitter 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht Re: Originele oer-Boxster
Kon hem nog net aanklikken, waarom staan er gelijk alle andere Porsche’s onder :?:
Zit niet veel op MP maar zou dit niet prettig vinden :scratch:
In ieder geval veel suc6
_________________________________________
Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!


01 jan 2021 19:44
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 987S Tip; Ex-986 2.5
Berkel en Rodenrijs
Bericht Re: Originele oer-Boxster
Citaat:
MOD: Prijs in dit bericht toegevoegd en de directe link geveegd omdat het PF geen doorlnksite is :idea:


Ik respecteer de beslissing van de moderator, en het is ook niet zo belangrijk (ik verkoop hem nog steeds heel graag via het forum...), maar ik begrijp deze ingreep niet. Wat is het bezwaar als ik een auto die ik al veel eerder op het Forum aan heb geboden (en nog), alsnog ook op MP openbaar adverteer en het forum hierover informeer met een link? Het is wat anders als ik alleen die link publiceer en verder niets, al helemaal als ik verder niet actief zou zijn op het forum.


01 jan 2021 20:11
Profiel Facebook  Twitter 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
M140i
Bericht Re: Originele oer-Boxster
Binko schreef:
Op Marktplaats voor € 13.986!


Forum korting van 986 euro?
_________________________________________
In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas


01 jan 2021 20:16
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 987S Tip; Ex-986 2.5
Berkel en Rodenrijs
Bericht Re: Originele oer-Boxster
Codewoord: Black Friday, Erwin...

Keiharde prijsdiscriminatie, Bezos is er heel succesvol mee.


01 jan 2021 20:21
Profiel Facebook  Twitter 
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: Originele oer-Boxster
Binko schreef:
Ik respecteer de beslissing van de moderator, en het is ook niet zo belangrijk (ik verkoop hem nog steeds heel graag via het forum...), maar ik begrijp deze ingreep niet. Wat is het bezwaar als ik een auto die ik al veel eerder op het Forum aan heb geboden (en nog), alsnog ook op MP openbaar adverteer en het forum hierover informeer met een link? Het is wat anders als ik alleen die link publiceer en verder niets, al helemaal als ik verder niet actief zou zijn op het forum.


Uppen is alleen toegestaan bij een prijsaanpassing of substantiële wijziging van de advertentie hier.

Als je zelf de nieuwe prijs had geplaatst had ik wellicht de complete link laten staan ~ ookal was die (op de prijs na) overbodig :idea:

PF’ers die echt jouw MP advertentie willen zien hebben het nummer van de advertentie en kunnen ‘m zo makkelijk vinden.


01 jan 2021 22:58
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
>> 911 2.7 1977 << ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82
> Groningen PF #4 <
Bericht Re: Originele oer-Boxster
Streng hoor! Ik ben ook wel nieuwsgierig naar de MP advertentie, en moet hem nu zelf gaan zoeken.
_________________________________________
Trained by GP E L I T E
'Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan' (Pipi Langkous)


02 jan 2021 8:06
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 987S Tip; Ex-986 2.5
Berkel en Rodenrijs
Bericht Re: Originele oer-Boxster
PF vrienden, ik heb moeten besluiten van mijn Boxster de verkoop (tijdelijk) op te schorten. Covid, zeker i.c.m. het winterweer, maakt het te ingewikkeld om af te spreken. Er ontstond een oplopende wachtlijst voor een bezichtiging en proefrit. Waardoor ik steeds meer mensen (vooral voor het weekend) moet laten weten dat ze (weer) niet kunnen komen kijken. Met de langere rij mensen die willen langskomen, vind ik die teleurstellingen elke week belastender (voor beide partijen overigens). Terwijl de overgang naar een nieuwe eigenaar natuurlijk voor beide partijen een feestje hoort te zijn.

Mijn plannen veranderen niet, de timing wel. Afgelopen zondag nog heerlijk gereden in de zon. Op deze post mag nu een slotje.


28 jan 2021 23:59
Profiel Facebook  Twitter 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 13 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.