Switch to full style
Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
Gesloten onderwerp

Re: definitief besluit

10 aug 2020 13:11

En de andere helft. Graag gedaan Hans :salut:

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Re: definitief besluit

10 aug 2020 14:05

:thumleft: :thumleft:

Re: definitief besluit

10 aug 2020 17:14

Thnx voor de uitleg, Olaf.
Ik heb dezelfde druppelaar, alleen niet in de auto gemonteerd maar los. Vandaar het getob met de draden elke als ik hem wilde gebruiken.
Volgens mij moest bij mij de kofferklep dicht ivm het alarm.

Excuus voor het offtopic gaan overigens.

Re: definitief besluit

10 aug 2020 18:21

kofferklep kan dicht.
ik had dezelfde druppellader met het snellaad stekkertje aangesloten in het vooronder liggen en een verlengsnoer in de hoek van de voorklep eruit, klep dicht (echt dicht) en onder de carport in het stopcontact. Ik hing wel altijd het tasje van de druppellader over mijn versnellingspook zodat ik niet kon vergeten dat de druppellader nog in het stopcontact zat als ik weg wilde rijden... :idea:

Re: definitief besluit

10 aug 2020 20:57

horn schreef:kofferklep kan dicht.
ik had dezelfde druppellader met het snellaad stekkertje aangesloten in het vooronder liggen en een verlengsnoer in de hoek van de voorklep eruit, klep dicht (echt dicht) en onder de carport in het stopcontact. Ik hing wel altijd het tasje van de druppellader over mijn versnellingspook zodat ik niet kon vergeten dat de druppellader nog in het stopcontact zat als ik weg wilde rijden... :idea:


Daarbij is het mogelijk ook nog een prima passend verlengkabeltje van ctek te bestellen in het geval de afstand wat groter is.

Re: definitief besluit

10 aug 2020 22:28

bij mij ligt het snoer net naast de linker koplamp en de koffer zit gewoon dicht. het rubber is dik genoeg om de kabel op te vangen. heb wel als geheugensteuntje een label "remove before flight" op mijn stuur zitten, anders is de kans groot dat je een wel heeeeeeeel lang kabeltje krijgt :mrgreen: :mrgreen: heeft nog een voordeel met een vaste aansluiting, als de accu voor 1 of andere reden los of gedemonteerd moet worden sluit je de c-tek aan op het lichtnet en je kans op storingsmeldingen is nul.

Re: definitief besluit

14 sep 2020 8:16

donderdag hoor ik of mijn auto verkocht is


en?

Re: definitief besluit

14 sep 2020 10:34

vader en zoon zijn een week op vakantie en komen er daarna op terug, AKK gehad en geen punten gevonden buiten een aanbeveling gehad om het versnellingsbak rubber komende seizoen te vervangen, verder niets dan lof :cheers: (had ook niet anders verwacht :^: )

Re: definitief besluit

14 sep 2020 11:35

Wel jammer dat je dat rubbertje hebt gemist TH :)
Suc6 met de verkoop

Re: definitief besluit

14 sep 2020 11:42

heel slordig inderdaad :mrgreen:

Wel een lekker idee dat je auto gewoon 100 % is :thumleft:
en nog lekker weer van de week dus lekker :drive:

Re: definitief besluit

14 sep 2020 20:23

morgen met een vette Volvo ff naar Wolfsburg, vader / dochter momentje bij de VW fabriek/museum. een wens van haar dussssss.
de Porsche staat schoon en al in zijn pyjama aan een druppel ladertje te wachten op de kopers en anders op PUUR :mrgreen: :mrgreen:

Re: definitief besluit

07 nov 2020 16:41

996 Turbo verkocht en men kan hem rond Eindhoven verwachten, dus mag er het bekende slotje op.

Re: definitief besluit

07 nov 2020 16:51

:thumleft:

Re: definitief besluit

07 nov 2020 17:12

Gefeliciteerd denk ik?

definitief 2

07 nov 2020 22:21

mijn topic verkoop van de 996 Turbo is eerder gesloten dan dat ik antwoorden kon dus dan maar ff zo het laatste woord, @ MarcoB het geeft een dubbel gevoel maar mijn gezondheid laat geen hoge snelheden meer toe, buiten de oude Mustang die ik nu heb kijk ik een beetje om mij heen en dan vallen er toch nog wel een paar modellekes op, ten 1e de 911 3.2 daar blijf ik toch aan verslingerd (993 ernstig aantrekkelijk :mrgreen: ) en een V8 928 (S) dus je weet maar nooit. Porsche blijft kriebelen, de Mustang heb ik om te sleutelen en een beetje rond te toeren. 8) en ik verdwijn (helaas voor sommigen :twisted: ) niet van het forum. volgend jaar hard aan de slag aan mijn nieuwe "mancave" waar we met meerdere auto`s aan de gang kunnen, dusssssssss :^:

Re: definitief 2

07 nov 2020 22:54

Goed om te horen. 993 natuurlijk altijd lekker. En mis je de Porsche helemaal dan kom maar keer naar Apeldoorn. Doen we bakkie en gaan we stuk sturen met de 987 :ba:

Re: definitief 2

07 nov 2020 22:56

kijk dat zijn opties :cheers: :cheers: :thumleft: :thumleft: dank je wel

Re: definitief 2

07 nov 2020 23:37

Das weer pech, dacht aan een dubbelslag “Taxi Hans” en Trump weg :oops:

Nee hoor Hans hoop je nog vaak te zien :drive: :mrgreen:
Ben zelf een wat saai mannetje, al 15 jaar mn 993 en bijna 8 jaar de GT3 :salut:

Re: definitief 2

08 nov 2020 7:48

Hans, ik ben in de buurt dus je mag altijd even kijken naar mijn 3.2 . Erin rijden is wel een overweging want als je mustang rijdt dan ga je vast vergeten dat een Porsche wel reageert als je aan het stuur draait :mrgreen:
Gesloten onderwerp