Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 11:11



Antwoord op onderwerp  [ 31 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
optielijst 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: optielijst
mark996 schreef:
Lukte mij met mijn credit card, dus dat is ook een mogelijkheid


Even benieuwd naar je hack…. Ik krijg toch echt alleen een paypal optie. Begonnen met aanmaken paypal account, maar daar mee gestopt op het moment dat ze wilden koppelen met rekening of creditcard…. Daar heb ik geen zin in.


17 jan 2022 13:46
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
Bericht Re: optielijst
Vreemd, ik heb echt niks aparts gedaan, gewoon de vin ingevoerd, daarna ‘in cart’ en vervolgens op afrekenen drukken. Daar kon ik kiezen voor een credit card betaling. Al geprobeerd om de bestelling te plaatsen?


17 jan 2022 14:43
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: optielijst
@mark996 sorry…. ik had niet goed gelezen. Jij hebt het over suncoastparts.com en ik zat op https://vinanalytics.com/advanced-vin-decoder/

Maaaaar, met suncoastparts en een creditcard is het gelukt! Nu even wachten op het document.


18 jan 2022 10:52
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
MI16, 760i, 2000GTV Bertone, X6 Act. Hybr. , 991 Black edition, Tesla M S LR
Bericht Re: optielijst
net via VIN Analytics gedownload, is er meteen, kosten € 8,22... ( waarom PC het niet even kan toesturen is mij een raadsel )
Moet toch geen moeite zijn om een basis factuur van aflevering aan te maken als pdf.....
Ziet er keurig uit ( van VIN analytics ) voor weinig.
Map van mijn 991 begint nu eindelijk volledig compleet te raken. Alle onderhoud documenten uit verleden weten te verzamelen.
Als ik hem ooit verkoop, kan ik dat met een gerust hart doen naar een ieder toe.


18 jan 2022 13:09
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
Bericht Re: optielijst
Mooi zo, en die van suncoast zal hetzelfde. De dealers hier mogen het blijkbaar niet meer geven, ik kreeg 15 jaar geleden toen ik mijn eerste tweedehands 996 had gekocht, van PCL nog gewoon een excel bestand per mail. Maar mag/kan nu blijkbaar niet meer, je zit nu vast aan een (op zich mooi) document wat 150 euro kost


18 jan 2022 13:12
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
MI16, 760i, 2000GTV Bertone, X6 Act. Hybr. , 991 Black edition, Tesla M S LR
Bericht Re: optielijst
Wij moeten tot 12 jaar lang alle gegevens bewaren, ook nota's kan ik zo uitprinten via pdf.
Waarom kan je niet een originele nota opvragen ? Die moet elk bedrijf toch gewoon bewaren voor de fiscus ? ( bijv. tot 5 jaar )
Hoeveel werk is het nu echt om een basisnota opnieuw te versturen ?
Kwestie van de facturering goed inrichten, eerste pag alleen basisprijs en gegevens voertuig en later pas korting , inruil etc.
Voor privacy is ook wel de naam te verbergen ( de overheid kan je het zo leren :P )
Misschien eens een idee voor de ict van autobedrijven.


18 jan 2022 14:31
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 31 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.