Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 14:42



Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 7 berichten ] 
Verkocht: 996 Turbo handgeschakeld 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Verkocht: 996 Turbo handgeschakeld
Voorbeeld aanbod:
- Type: Porsche 911 996 Turbo
- Vraagprijs: € 49.996,-
- Bouwjaar: 2001
- Kleur: Seal grey
- Interieur: Volleder Nephrite green
- Kilometerstand: 138.000
- Historie: Facturen compleet vanaf aflevering
- Bijzonderheden: Voorzien van europipe RVS uitlaat, tegen meerprijs zijn aanwezig; originele uitlaat, nieuwe ongebruikte set roadster bag koffers en dakdragers incl ski houders. APK en beurt bij aflevering.

Na bijna een jaar van deze auto te hebben genoten is het voor mij tijd om er afscheid van te nemen. De reden is dat mijn hart toch meer ligt bij de oudere Porsches.

Het gaat om een 996 Turbo uit 2001 met een kilometerstand van 138.000km (nu iets er onder maar er wordt af en toe nog mee gereden). De auto is origineel Nederlands geleverd en de onderhouds historie is compleet inzichtelijk middels een map vol met facturen.

De auto rijdt heerlijk en zoals het bij auto's van dit kaliber hoort schakelen gaat gewoon met de hand. Dus maximaal rijgenot met deze turbo.

Ik ben de 4de eigenaar en ben er net zo zuinig mee omgesprongen als de eigenaren voor me. De auto is in erg goede staat maar heeft natuurlijk wel wat gebruikerssporen. De lak is Seal Grey en overal nog origineel en het interieur is erg netjes. Het interieur is erg uniek en uiterst zeldzaam om te zien op een Turbo, het gaat namelijk om een Nephrite Green interieur. De beleving van binnen is dus net zo bijzonder als van buiten.

De auto is voorzien van een europipe RVS uitlaat. Wat toch wel tot de beste after market uitlaten voor de Turbo gerekend mag noemen. De uitlaat geeft een iets dieper geluid maar wordt nooit echt storend. Mocht je dat toch liever niet willen heb ik er ook nog een standaard uitlaat bij tegen meerprijs. Ik heb er zelf een LoJack traceersysteem in laten zetten wat uiteraard mee overgedragen wordt bij verkoop van de auto.
In mei van dit jaar zijn de banden rondom vervangen (Michelin Pilot Sport 2).

Ook heb ik tegen meerprijs een nieuwe ongebruikte kofferset van Roadsterbag welke perfect in het vooronder past en voor de sportieveling dakdragers met een ski-rek (maar een fiets kan natuurlijk ook).

Ik ben liefhebber van het merk Porsche en heb de auto dan ook behandeld zoals dat van liefhebbers te verwachten is. Ik ben bereid om mee te werken aan een aankoopkeuring en sta open voor al je vragen.

Ik ben er niet op uit om de auto snel te verkopen aan de laagste bieder. Ik wil tijd maken om serieus met je in gesprek te gaan, maar zit niet op berichten te wachten met "wat is je uiterste prijs" of biedingen op 2/3 van de vraagprijs. Bespaar jezelf en mij de tijd. De prijs staat er bij verwacht niet dat we daar sterk vanaf gaan wijken.

Bij interesse graag een berichtje (bij voorkeur met telefoonnummer) waarna we bellen zo kan ik tijd voor je vrij maken om de auto rustig met je door te nemen.


Bijlagen:
$_86-8.JPG
$_86-8.JPG [ 92.75 KiB | 5171 keer bekeken ]
$_86-2.JPG
$_86-2.JPG [ 209.31 KiB | 5171 keer bekeken ]
$_86.JPG
$_86.JPG [ 104.81 KiB | 5171 keer bekeken ]
26 okt 2021 11:33
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
3.2 Carrera, 1985
Bericht Re: Te koop 996 Turbo handgeschakeld
Mooi examplaar, succes met de verkoop


26 okt 2021 11:41
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
996 GT2 - 991 Cabrio Project
Sint-Niklaas, Oost-Vlaanderen
Bericht Re: Te koop 996 Turbo handgeschakeld
GLWS :thumleft:


26 okt 2021 11:44
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 993 ex 996
Bericht Re: Te koop 996 Turbo handgeschakeld
Alleen al voor het interieur zijn hier liefhebbers
Suc6 met de verkoop


26 okt 2021 13:08
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Te koop 996 Turbo handgeschakeld
Mooie kleurencombi :thumleft:
_________________________________________
GREEN IS GOOD


26 okt 2021 13:34
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Q7, 997 GT3, ex,F10 M5, ex 997s, Ex E60 535D, Ex 996 Turbo. Ex 996 4s, Ex Audi S2
Bericht Re: Te koop 996 Turbo handgeschakeld
Voor de eventuele koper, erg goede mooie auto!!!
Succes met de verkoop :thumleft:
_________________________________________
Porsche 997 GT3


27 okt 2021 20:30
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Te koop 996 Turbo handgeschakeld
Mag op slot. De auto is verkocht en gaat naar Italië.
_________________________________________
"If one does not fail at times, then one has not challenged himself."
Ferdinand Porsche


06 dec 2021 19:08
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 7 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
cron
   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.