Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 24 apr 2024 1:48



Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 7 berichten ] 
te koop: 987 Cayman 3.4 S (2006) zilvergrijs 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
2006 Cayman S 3.4 (ex: 1983 911 SC)
Midden Brabant
Bericht te koop: 987 Cayman 3.4 S (2006) zilvergrijs
Na de 911 SC deze Cayman gekocht om eens iets moderners te proberen, maar past toch niet bij mij. De auto is eigenlijk te goed (wegligging, vermogen etc.) Daarom nu te koop. Hij staat ook op Marktplaats en Autoscout24.

Zeer net exemplaar en zowel technisch als optisch in uitstekende staat.
Uitgebreide Porsche optielijst aanwezig. Onder andere:
- PASM (Porsche Active Suspension Management),
- Sport Chrono Plus pakket,
- volledig leder interieur,
- climate control, cruise control, navigatie,
- Bose sound system,
- etc.

Nieuw in België geleverd (2006) en in 2011 in Nederland tenaamgesteld (bij circa 44.000km).
Alle boekjes aanwezig en volledige onderhoudshistorie bekend middels gestempeld onderhoudsboekje en facturen.

Meest recente onderhoudsbeurt in mei 2022 bij kilometerstand 161.722. Sindsdien dus circa 4.000km gereden. Tijdens deze grote beurt zijn ondere andere ook de polyriem (met rollen) en de remschijven voor vervangen.

De luchthappers in de flanken zijn zwart. Deze kunnen naar wens eenvoudig uitgewisseld worden voor de originele zilvergrijze luchthappers (nog in bezit).
De omranding van de ronde mistlampjes in de voorbumper is voorzien van zwarte wrap. Ook dit kan dus relatief eenvoudig teruggebracht worden naar originele staat.

De Cayman staat op originele 18" vijfspaaks velgen. Het is eventueel ook mogelijk om in overleg voor 18" "Fuchs" velgen te kiezen.

Vraagprijs: 28.750.


28 apr 2023 17:34
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 987S Tip; Ex-986 2.5
Berkel en Rodenrijs
Bericht Re: te koop: 987 Cayman 3.4 S (2006) zilvergrijs
Ga je weer terug naar een luftie? Fotootje zou wel helpen, denk ik. Verkoop je de Fuchs wellicht ook los?


28 apr 2023 18:47
Profiel Facebook  Twitter 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 993 ex 996
Bericht Re: te koop: 987 Cayman 3.4 S (2006) zilvergrijs
Je kunt het nog zo mooi benoemen maar zonder foto’s wordt het een moeilijk verhaal om een eerste indruk te krijgen


28 apr 2023 19:26
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
2006 Cayman S 3.4 (ex: 1983 911 SC)
Midden Brabant
Bericht Re: te koop: 987 Cayman 3.4 S (2006) zilvergrijs
Binko schreef:
Ga je weer terug naar een luftie? Fotootje zou wel helpen, denk ik. Verkoop je de Fuchs wellicht ook los?


Het wordt wellicht iets heel anders: we denken er aan om een camper te kopen...

De Fuchs kunnen inderdaad eventueel ook los weg. Ik heb ingeschat dat de Cayman met originele velgen makkelijker verkoopt dan met aftermarket velgen. Bovendien zullen de Fuchs ook op andere modellen passen, dus die verkopen los wellicht makkelijker.

Afbeelding Afbeelding

p.s. het is een handgeschakelde versie met Porsche short-shift. En de uitlaat is aangepast door Carnewal.


28 apr 2023 19:27
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
2006 Cayman S 3.4 (ex: 1983 911 SC)
Midden Brabant
Bericht Re: te koop: 987 Cayman 3.4 S (2006) zilvergrijs
Als alles volgens afspraak verloopt, verwisselt de Cayman 20 mei van eigenaar. Hij gaat gelukkig naar een echte liefhebber. Ik heb hem vergeten te vragen of hij toevallig ook lid is van het forum. Anders zal ik hem vragen of hij lid wil worden.


08 mei 2023 20:13
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: te koop: 987 Cayman 3.4 S (2006) zilvergrijs
mooi. tweedehands markt trekt aan. succes met zoektocht naar de camper.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


09 mei 2023 11:03
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
2006 Cayman S 3.4 (ex: 1983 911 SC)
Midden Brabant
Bericht Re: te koop: 987 Cayman 3.4 S (2006) zilvergrijs
Er kan een slotje op dit onderwerp, de nieuwe eigenaar heeft de Cayman vandaag al opgehaald. Veel waar voor het geld, jammer dat het karakter van de auto niet bij mij past.


14 mei 2023 16:36
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 7 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.